Die is er tijdens het toernooi ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was voor het toernooi helemaal niet onlogisch!
Ik hoor @onlogisch waar is die?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was voor het toernooi helemaal niet onlogisch!
Fijn dat je het zegt anders was het me misschien niet opgevallenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dat shot doen ze altijd van Mbappe, met z'n lippen in slo-mo
@GGMM heeft ons dus opgezadeld met een Belg, een Limburger en iemand die er nooit is. Broddelwerk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die heeft al zijn modwerk uitbesteed aan @:Coco en @:Capuchon_jongen
Die valt vast nog voor de rust.quote:
EN @R-woud93quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm heeft ons dus opgezadeld met een Belg, een Limburger en iemand die er nooit is. Broddelwerk.
Geldt ook voor @ChevyCapricequote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
EN @:R-woud93
Maar zijn hart lijkt ook nog altijd bij F1 te liggen.
Ik maak aantekeningen.quote:
Dat kan, na rust spelen ze naar de andere kant.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Als die Fransen zo doorgaan dan valt de goal zometeen aan de andere kant
Eens, met name door de creatieve toevoegingen voorin eigenlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk speelt wel minder vervelend voetbal dan de afgelopen 5 toernooien.
Ik ga nog liever TDF kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mij afgelopen weekend weer kapot geërgerd aan de F1-users omtrent Russel-gate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |