8-1-1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Mijn top 3 was Por, Arg, Fra (vanwege Dechamps en zijn lafheid).quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk??
Niet tegen Portugal, Spanje, Argentinië??
Dat zijn toch mijn top 3 om aan te ergeren..
Zijn probleem, de hersenen krimpen mee met de jaren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 01:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jan Lul...
Die praat alleen met de wind mee...
Wiegman als bondscoach, hoe verzin je het...
Sow die was lekker hequote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
@:omnirocket heeft je in het andere gifje wel goed te grazen, koekoek
Die gaat dat record stevig versterken. 30+ moet makkelijk haalbaar zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:48 schreef bianconeri het volgende:
Ben overigens wel blij dat Mbappe de eeuwige topscorerslijst wel zal gaan overnemen van die kleine dwerg.
Mwah, dat is ook wel weer veel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die gaat dat record stevig versterken. 30+ moet makkelijk haalbaar zijn
Gaan ook nog wel richting 64 landen he.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mwah, dat is ook wel weer veel.
Hij heeft nog wel 2 WK´s te gaan normaal gesproken. Afhankelijk van nieuwe aanwas, zijn eigen ontwikkeling etc.
5 goals per toernooi moet kunnen zo lang Frankrijk een beetje hoog niveau houdt.
Dat hij het record gaat pakken lijkt mij een kwestie van wanneer, niet of.
Ja. Frankrijk-Spanje halve en Argentinie-Brazilie halve.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Argentinië kan dat schema technisch de finale zijn?
Yeps.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Argentinië kan dat schema technisch de finale zijn?
Well, there you go.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja. Frankrijk-Spanje halve en Argentinie-Brazilie halve.
Volgens @Hetekip en nog veel andere users uit KLB ben ik de beste moderator van FOKquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij een uitstekende moderator.
@:capuchon_jongen is nog altijd jaloers op het adoratie-topic.
Dit beaam ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens @:hetekip en nog veel andere users uit KLB ben ik de beste moderator van FOK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |