Ja het is geen leuke ploeg. De halve voorhoede is ook continu verongelijkt als ze de bal niet krijgen (die ze dan 5 meter naast zouden schieten).quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond de Canadezen de vorige wedstrijd al onsportief en dat zijn ze nog steeds. Dat zou je ook niet verwachten van een Canadees team.
De Canadezen denken dat het ijshockey is.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond de Canadezen de vorige wedstrijd al onsportief en dat zijn ze nog steeds. Dat zou je ook niet verwachten van een Canadees team.
3 uur is mij wat te gortig, zeker na meerdere nachten met matige slaap na die warmte.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Redefine het volgende:
De tweede helft ga ik niet meer kijken. Morgen weer vroeg op en het is niet bijster interessant.
Morgen vooral bedenken hoe ik het ga aanpakken. Na afloop van de 19.00 wedstrijd gaan slapen (hopelijk geen verlenging) en dan de wekker om 02.45. Dat is nog wel te doen. Maar als die wedstrijd is rond 05.00 afgelopen als het niet al verlengen wordt. En om 06.30 gaat eigenlijk de wekker alweer...
Slapen doe ik ook al dagen amper ja. De warmte en vooral de benauwdheid maakt dat lastig. En mijn schouder helpt daar ook niet echt bij.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
3 uur is mij wat te gortig, zeker na meerdere nachten met matige slaap na die warmte.
quote:Op zondag 28 juni 2026 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Australië doet mee via Azië
Bijzonder, lijkt het ESF welquote:Op zondag 28 juni 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar Australië is aangesloten bij de Aziatische voetbalbond (AFC) en niet bij de Oceanische voetbalbond (OFC)
Ik ga ook gewoon slapen, zie het in de ochtend wel.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
3 uur is mij wat te gortig, zeker na meerdere nachten met matige slaap na die warmte.
Qua volksaard verwacht je het misschien niet, maar in het curling was er afgelopen Spelen nog een enorme rel rondom valsspelende Canadezen...quote:Op zondag 28 juni 2026 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel prettig.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Dat spaart in elk geval een verlenging uit.
Nederland heeft op een WK nog nooit van een Afrikaanse tegenstander verloren, dus hopelijk houden ze die tactiek aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:33 schreef Strani het volgende:
Nou, duimen dat Canada dan onze volgende tegenstander wordt.
Oh, nou dan komt dat wel goed.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederland heeft op een WK nog nooit van een Afrikaanse tegenstander verloren, dus hopelijk houden ze die tactiek aan.
Ah ja dat lijkt me wel een effectieve tactiek!quote:Op zondag 28 juni 2026 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederland heeft op een WK nog nooit van een Afrikaanse tegenstander verloren, dus hopelijk houden ze die tactiek aan.
Ja... Nou ja dat het in elk geval geen Bouhlarouz-situatie wordt waar het hele team juist lamgeslagen is.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat - hoe naar het ook is om te zeggen - dat met Gakpo's ongeboren zoontje, ons team zo'n sterk teamgevoel geeft, dat we morgen knallen.
Ik vind het stom en ik ben er heel boos overquote:Op maandag 29 juni 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel even lekker zo'n nacht zonder voetbalLekker rustig.
*aait Strani*quote:Op maandag 29 juni 2026 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het stom en ik ben er heel boos over
Oké dan is het goedquote:Op maandag 29 juni 2026 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
*aait Strani*
Morgen extra veel voetbal!!
We begrijpen dat heus wel Straan, maar kiezen er bewust niet voor.quote:Op maandag 29 juni 2026 00:26 schreef Strani het volgende:
Eindelijk iemand die begrijpt dat mijn boosheid juist met liefde aangepakt moet worden
Ja. Je hebt er niks van gemist.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:12 schreef Redefine het volgende:
Als ik het verslag van de rest van de wedstrijd lees, dan heb ik zeker de juiste keuze gemaakt om de tweede helft niet te kijken. En dan was het bijna verlengen ook
Brazilië - Japan om. 19.00 zal een stuk beter gaan zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Je hebt er niks van gemist.
Hoe obsceen!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier zijn ‘s avonds ook vreselijk veel naaktslakken in de tuin
Maar je hoeft zelf toch niet mee te doen?quote:Op maandag 29 juni 2026 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel even lekker zo'n nacht zonder voetbalLekker rustig.
Ja, dat doelpunt kwam nogal uit de lucht vallen. Op het moment ook dat Canada wat vermoeid leek te raken, dus dat was ook wel heel gunstig.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:12 schreef Redefine het volgende:
Als ik het verslag van de rest van de wedstrijd lees, dan heb ik zeker de juiste keuze gemaakt om de tweede helft niet te kijken. En dan was het bijna verlengen ook
Ja. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brazilië - Japan om. 19.00 zal een stuk beter gaan zijn.
Ik ga niet kijken, lees het morgen wel. Na die kuthitte heb ik mijn slaap wel nodigquote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even bedenken wanneer ik wil gaan slapen ivm de wedstrijd van Nederland
Moet zeggen dat ik er opvallend weinig last van heb.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, lees het morgen wel. Na die kuthitte heb ik mijn slaap wel nodig
Ja maar jij woont aan zeequote:Op maandag 29 juni 2026 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er opvallend weinig last van heb.
Zilte zeeluchtquote:Op maandag 29 juni 2026 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij woont aan zee
Dat is wel lekker jaquote:
Hier welquote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb mijn raam de hele nacht open gehad en het is nog geen graad koeler
Ik ga rond half 11 naar bed en zet de wekker op half 3.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even bedenken wanneer ik wil gaan slapen ivm de wedstrijd van Nederland
Succes met je krantenwijk!quote:Op maandag 29 juni 2026 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga rond half 11 naar bed en zet de wekker op half 3.
Dan kan die om 07.30 weer zijn nest in.quote:
Kort nachtjequote:Op maandag 29 juni 2026 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga rond half 11 naar bed en zet de wekker op half 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |