We hebben Zweden ook nogquote:Op maandag 29 juni 2026 21:03 schreef Strani het volgende:
Nou, dan moeten wij de eer van de groep maar hooghouden straks.
Nee joh we hebben Zweden nog.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:03 schreef Strani het volgende:
Nou, dan moeten wij de eer van de groep maar hooghouden straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, zo bedoel ik het ook. Ik begrijp ook niet waarom ze niet meer vanuit hun eigen kracht speelden. Dat hou je uiteraard geen 90 minuten vol, maar Japan heeft echt heel afwachtend gespeeld op de momenten dat het niet meteen hoefde.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral storend hoe afwachtend ze speelden. Niet zozeer defensief was het probleem. Maar dat ze eigenlijk pas echt wat gingen doen als ze op achterstand kwamen.
Ja precies. Hun kracht is er heel snel uitkomen, maar dat werkt vooral als je veel de bal veroverd. Wat niet lukt door half in het doel te gaan liggen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het ook. Ik begrijp ook niet waarom ze niet meer vanuit hun eigen kracht speelden. Dat hou je uiteraard geen 90 minuten vol, maar Japan heeft echt heel afwachtend gespeeld op de momenten dat het niet meteen hoefde.
Die gaan voor een hele grote uitslag tegen Frankrijk.quote:
jaquote:Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben WE in Nederland geen wielertalent meer?
quote:Op maandag 29 juni 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
Blijf ik eigenlijk als enige gewoon wakker?
quote:
Had ik een half uur terug ook nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb em al onder de spoiler gestopt, kapitein!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:30 schreef Strani het volgende:
Ja ik dacht ik geef geen spoilers over de serie maar het nieuws zal lastig te ontwijken zijn
Ik mijn reactie ook nuquote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb em al onder de spoiler gestopt, kapitein!
En slapen gaat nu zeker niet meer lukkenNu zit ik vol adrenalina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |