Heb je me ooit rond deze tijd zien slapen?quote:
Dit zijn bijzondere omstandigheden.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je me ooit rond deze tijd zien slapen?
Tabletquote:
Dat doet ie alleen als ie je lief vind (vbl gebbetje)quote:Op maandag 29 juni 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wow, hier moet een kamille theetje in
Ik vind jou ook wel een bijzondere omstandigheidquote:
héhéquote:
Kopje Russische hoerenthee?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie verdient er een Russische thee?
quote:Op maandag 29 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat doet ie alleen als ie je lief vind (vbl gebbetje)
Als je hem zich laat volzuigen wordt hij vanzelf langzamerquote:Op maandag 29 juni 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Dang deze mug is Afrikaans denk ik.
Groter, sterker, sneller.
Edit: krijg em niet te pakken lol.
Wat vulgairquote:Op maandag 29 juni 2026 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je hem zich laat volzuigen wordt hij vanzelf langzamer
Dat werkt bij je moeder ook altijd prima ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je hem zich laat volzuigen wordt hij vanzelf langzamer
Sow!quote:Op maandag 29 juni 2026 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werkt bij je moeder ook altijd prima ja.
Nou zegquote:
Kauw? Slaap?quote:
Jaquote:
Gewoon een gebbetje ouwe reus, hier kunnen we wel tegen een stootje.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef vul_maar_in het volgende:
Maxi trapt user 3rr0r nog even flink na voordat hij in "besloten kroeg" gaat zuipen.
De sfeer hangt er al de hele avond matig bij. Zal de spanning zijn voor vannacht. Ik neem het de Nederland supporters niet kwalijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje, als dit topic maar geen voorproefje voor 3u wordt.
Overgrootvader kwam uit Ieper.quote:
Toch leuk als iemand deze ook nog even maakt als ie goed raak isquote:Op maandag 29 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gebbetje ouwe reus, hier kunnen we wel tegen een stootje.
(ook hier zit een je moeder grap in)
Begon gister alquote:
Zijn het dan toch de zenuwen?quote:
Ik vond het de vorige pot erg gezellig.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De sfeer hangt er al de hele avond matig bij. Zal de spanning zijn voor vannacht. Ik neem het de Nederland supporters niet kwalijk.
Nee, een nieuwe fasequote:
Zekere met een Latte de hele dag in een koffiezaak en je een ZZP voelen zeker he?quote:
Met je Macbook en knotjequote:Op maandag 29 juni 2026 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekere met een Latte de hele dag in een koffiezaak en je een ZZP voelen zeker he?
Cappucino caramel van de Lidl, pepsi, geen koffiezaakquote:Op maandag 29 juni 2026 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekere met een Latte de hele dag in een koffiezaak en je een ZZP voelen zeker he?
quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn wel eens Duitse offensieven vlotter verlopen.
Dat was ooit een voetballer waar ik potjes voor aan ging zetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sane is net alsof je Van Dijk in de aanval hebt
Er zijn ook wel eens Duitsers sneller richting Paraguay gelopen.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn wel eens Duitse offensieven vlotter verlopen.
quote:Op maandag 29 juni 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens Duitsers sneller richting Paraguay gelopen.
Wel meer dan 0!quote:
quote:WO II en nazi-vluchtelingen (1945+): Onder dictator Alfredo Stroessner (zelf van Duitse afkomst) werd Paraguay een veilige haven voor gevluchte nazi's. Beruchte kampartsen zoals Joseph Mengele vonden hier tijdelijk bescherming
You are welcomequote:Op maandag 29 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
haha en dan knikkeren ze die hoekschop erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |