Hallo Jojoquote:
Vuilnisman ook deze zak mag mee.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Gemeente bellen dat ze hun muggen mogen komen halen.
Ik maak hier geen goede indrukquote:Op maandag 29 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Belg. Al zat dat eigenlijk al verstopt in het 1e woord.
De Zuid-Amerikaanse Polen.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:49 schreef Gretzl het volgende:
"Het is een donkerblauwe muur die Paraguay aan het metselen is."
Duitsland mist een type Klose.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Duitsland is ondanks dat surplus aan kwaliteit toch ook best moeizaam allemaal tot nu toe... op die walk-over tegen Dick en co na
En dat was omdat Dick Duitsland wat onderschatte.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Duitsland is ondanks dat surplus aan kwaliteit toch ook best moeizaam allemaal tot nu toe... op die walk-over tegen Dick en co na
Ook alleen al de opmerking: "terug naar de belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
En wint voor Europa op alle fronten.quote:
Woltemadequote:
Die heb jij onder een macro zitten ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "terug naar de belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Mac Bookquote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "terug naar de belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Wow, hier moet een kamille theetje inquote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Presentquote:
Ja doe maarquote:Op maandag 29 juni 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wow, hier moet een kamille theetje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |