De sfeer hangt er al de hele avond matig bij. Zal de spanning zijn voor vannacht. Ik neem het de Nederland supporters niet kwalijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje, als dit topic maar geen voorproefje voor 3u wordt.
Overgrootvader kwam uit Ieper.quote:
Toch leuk als iemand deze ook nog even maakt als ie goed raak isquote:Op maandag 29 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gebbetje ouwe reus, hier kunnen we wel tegen een stootje.
(ook hier zit een je moeder grap in)
Begon gister alquote:
Zijn het dan toch de zenuwen?quote:
Ik vond het de vorige pot erg gezellig.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De sfeer hangt er al de hele avond matig bij. Zal de spanning zijn voor vannacht. Ik neem het de Nederland supporters niet kwalijk.
Nee, een nieuwe fasequote:
Zekere met een Latte de hele dag in een koffiezaak en je een ZZP voelen zeker he?quote:
Met je Macbook en knotjequote:Op maandag 29 juni 2026 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekere met een Latte de hele dag in een koffiezaak en je een ZZP voelen zeker he?
Cappucino caramel van de Lidl, pepsi, geen koffiezaakquote:Op maandag 29 juni 2026 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zekere met een Latte de hele dag in een koffiezaak en je een ZZP voelen zeker he?
quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn wel eens Duitse offensieven vlotter verlopen.
Dat was ooit een voetballer waar ik potjes voor aan ging zetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sane is net alsof je Van Dijk in de aanval hebt
Er zijn ook wel eens Duitsers sneller richting Paraguay gelopen.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn wel eens Duitse offensieven vlotter verlopen.
quote:Op maandag 29 juni 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens Duitsers sneller richting Paraguay gelopen.
Wel meer dan 0!quote:
quote:WO II en nazi-vluchtelingen (1945+): Onder dictator Alfredo Stroessner (zelf van Duitse afkomst) werd Paraguay een veilige haven voor gevluchte nazi's. Beruchte kampartsen zoals Joseph Mengele vonden hier tijdelijk bescherming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |