abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221159313
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
pi_221159324
Laatste post van mij:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende: Net de crisisdienst gebeld ivm automutilatiedwang Deze keer een sympathieke dame. Even iemand die luistert en meedenkt.
Was fijn. Nu hopen dat het rustig blijft en anders bel ik weer.
Voor deze avond wel vertrouwen in. Je kunt niet altijd zes gooien, maar deze keer wel :Y

Nadeel is dat als je één keer snijdt kun je weer helemaal opnieuw beginnen met afleren. Het is zo'n verslavend iets. Alleen voor deze avond heb ik het getackeld
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 22:17:50 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221159744
Goed dat je ze gebeld hebt en dat ze er begrip voor hadden en meedachten!
pi_221160014
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Masberum op 27-06-2026 14:06:40 ]
pi_221160117
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik weet dat je mij niet mag omdat je o.a. denkt dat ik je niet mag. Dat is niet het geval maar oke.

Ik heb een alcoholverslaving. Wat ik doe is dat ik mijn bankpas en identifier buiten in de schuur opsluit, de sleutel voor die schuur stop ik op het balkon en de sleutel voor de deur van het balkon stop ik weer op een andere plaats.

Het klinkt heel treurig kan ik me voorstellen maar het werkt voor mij wel.

Misschien dat zoiets ook werkt voor scherpe voorwerpen. Omdat je extra moeite moet doen om ze te verkrijgen en in die tijd kan je je gedachtes veranderen

En de bankpas en identifier is zodat ik niet ga pokeren terwijl ik dronken ben. Voor mij helpt het wel om te zorgen dat ik dat niet doe, vanwege de extra moeite, misschien geldt dat ook met zelfmutilatie
Ik heb idd een veilige plek, waar ik ga zitten
En ik moet contact zoeken met hulpverleners als tweede stap
Dat het laatst mis is gegaan kwam doordat ik te laat mijn emoties doorhad. Het overviel mij. Naja, je kent het; soms gaat het alsnog mis, ondanks de ingebouwde veiligheid. Ook niet erg. Ten eerste zorg ik dat, als het niet te houden is, ik dingen heb waarmee ik niet diep kan snijden. Ten tweede sta je op, recht je rug en begint gewoon weer opnieuw. Je leert van de situatie. Iedereen heeft zwaktes.

Toen het mis ging was ik niet goed uit een gesprek thuis gekomen. Zowel de rouw rondom mijn moeder was enorm getriggerd als een fobie. Dit had ik niet herkend. Ik was van de kaart.

De zondag voordat het mis ging was het gelukt hulp te zoeken en nu ook :)
Het moeilijke aan hulp zoeken is dat ik niet lastig wil zijn, maar ja, ik ben niet voor zweetvoeten in zorg
pi_221162351
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik weet dat je mij niet mag omdat je o.a. denkt dat ik je niet mag. Dat is niet het geval maar oke.

Ik heb een alcoholverslaving. Wat ik doe is dat ik mijn bankpas en identifier buiten in de schuur opsluit, de sleutel voor die schuur stop ik op het balkon en de sleutel voor de deur van het balkon stop ik weer op een andere plaats.

Het klinkt heel treurig kan ik me voorstellen maar het werkt voor mij wel.

Misschien dat zoiets ook werkt voor scherpe voorwerpen. Omdat je extra moeite moet doen om ze te verkrijgen en in die tijd kan je je gedachtes veranderen

En de bankpas en identifier is zodat ik niet ga pokeren terwijl ik dronken ben. Voor mij helpt het wel om te zorgen dat ik dat niet doe, vanwege de extra moeite, misschien geldt dat ook met zelfmutilatie
Wat wil je dat ze doet, alle messen uit de keuken in de schuur gooien? Zelfs met een sleutelbos kun je aardig krassen maken.

Hoe gaat het vandaag @ChildoftheStars? Goed geslapen? En nog plannen voor vandaag?
pi_221162463
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:40 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Wat wil je dat ze doet, alle messen uit de keuken in de schuur gooien? Zelfs met een sleutelbos kun je aardig krassen maken.

Hoe gaat het vandaag @:ChildoftheStars? Goed geslapen? En nog plannen voor vandaag?
O+

Prima denk ik. Kom alleen net als heel Nederland tot niks en dat frustreert. Alleen tja. Als mijn thee op is even proberen of tekenen lukt boven :Y
Ben eigenlijk saai vandaag :+

Vandaag vooral het plan om de hitte te overleven :+ Ga jij nog wild doen?
pi_221162607
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+

Prima denk ik. Kom alleen net als heel Nederland tot niks en dat frustreert. Alleen tja. Als mijn thee op is even proberen of tekenen lukt boven :Y

Lekker binnen zitten en deze dag door zien te komen, wou naar waalstrandje gaan met Lauren maar dat doen we morgen misschien wel als het dan tenminste wat koeler is

Sterkte vandaag met de warmte
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:10:53 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221163396
quote:

[..]

Iedereen is saai vandaag. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 juni 2026 @ 13:40:39 #10
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221163743
quote:

[..]
Ik zit ook in #teamsaai vandaag..
  zaterdag 27 juni 2026 @ 14:02:22 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221163842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik ook. Ik doe niets.
pi_221164540
quote:

[..]
O+

Nee hoor, gewoon rustig dagje net als veel mensen. Saai zijn is prima. #TeamSaai
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juni 2026 @ 15:45:26 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221164677
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Of gesmolten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221164720
Ja, begin het frustrerend te vinden. Ben blij dat het vanaf maandag koeler is :Y
Mijn hoofd functioneert bezig met structuur en zo. dat heb ik nu niet
Naja, morgen dertig graden is al beter.

Vanavond probeer ik gewoon weer om half elf naar boven en op tijd slapen, normale tijd eruit :) Dan kan ik in de ochtend tekenen en zo. Beetje haken. De middag zien we dan nog wel :)

Ben ook best wel gespannen voor maandag, gesprek over de renovatie. Daarom wil ik ook afleiding hebben. Plus de boel aan kant maken. Gewoon normaal doen dus :Y
Dan maar even extra zweet ;) maar me wel weer beter voelen *O*
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:39:36 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221166141
Hoera voor Team Saai! *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221166351
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, begin het frustrerend te vinden. Ben blij dat het vanaf maandag koeler is :Y
Mijn hoofd functioneert bezig met structuur en zo. dat heb ik nu niet
Naja, morgen dertig graden is al beter.

Vanavond probeer ik gewoon weer om half elf naar boven en op tijd slapen, normale tijd eruit :) Dan kan ik in de ochtend tekenen en zo. Beetje haken. De middag zien we dan nog wel :)

Ben ook best wel gespannen voor maandag, gesprek over de renovatie. Daarom wil ik ook afleiding hebben. Plus de boel aan kant maken. Gewoon normaal doen dus :Y
Dan maar even extra zweet ;) maar me wel weer beter voelen *O*
Heb je nog leuke haaksels om te delen? *O*
pi_221167681
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:11 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Heb je nog leuke haaksels om te delen? *O*
Uh... nee even niet > ben bezig met een deken op het moment en dat duurt langer :Y
En momenteel meer aan het tekenen :) Ik hoop dat het vanaf maandag echt kan om weer boven te zitten. Eerst tekenen en dan overstappen op haken weer.

Alleen boven is echt te warm vandaag en gisteren. Vanavond vroeg naar bed, alle gordijnen dicht en hopen dat ik morgen weer een beetje mezelf kan zijn... Ik heb allerlei inspiratie opgegaan om te tekenen, dus daar wil ik graag mee verder *O* en daarna haken aan een kerstdeken
  zondag 28 juni 2026 @ 09:32:18 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221171598
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb allerlei inspiratie opgegaan om te tekenen, dus daar wil ik graag mee verder *O* en daarna haken aan een kerstdeken
*O* *O*

Sneeuwvlokjes? :Y
pi_221172336
:W Hallo lieve mensen,

Slechte nacht gehad zeg! Ramen dicht, dus benauwd en alle stormgeluiden. Sliep pas rond een uur of vijf en werd rond half negen wakker...
Wel al zitten haken. Beetje huishouden. Nu even koffie drinken. Dat douchen vanochtend was voor niks _O-

Begin best wel spanning voor morgen te voelen. Eens zien hoe dat gaat lopen :Y
Gewoon vragen stellen en dingen opschrijven, komt vast goed en hopelijk eindelijk duidelijkheid. Denk niet dat ik me nog veel meer kan voorbereiden dan dat ik nu gedaan heb...

Nu maar even loslaten. Niet meer aan denken. Gewoon mijn koffie drinken. Gewoon daarna een beetje knutselen als dat nog te doen is. Gewoon een beetje lezen anders. Of gamen. Of series... Niet mezelf gek maken :Y

quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
*O* *O*

Sneeuwvlokjes? :Y
Kerstboom met overloop in kleuren en sneeuwvlokken idd :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 juni 2026 @ 11:26:40 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221172482
Doe rustig aan vandaag. En dat morgen komt wel goed. Maak je er niet al teveel zorgen over. Je krijgt dan in elk geval duidelijkheid.
pi_221173811
Douchen is nooit voor niks maar gewoon lekker zeker met dit warme weer en met een goede douchegel geschikt voor dagelijks gebruik. (vind ik dan)

Succes morgen!
Fijne zondag.verder.
pi_221174405
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:24 schreef Iceage het volgende:
Douchen is nooit voor niks maar gewoon lekker zeker met dit warme weer en met een goede douchegel geschikt voor dagelijks gebruik. (vind ik dan)

Succes morgen!
Fijne zondag.verder.
max 5 min dan anders krijgt ik weer storingen. LOL

al mret al lukte het dit weekend met waster productie. maar toch was er even extra oproep voor mocht er dingen verkeerd gaan hier.
Do what you love, love what you do!
pi_221175276
Nou... toch even bezig geweest. Huishouden en hobby. Ook even gedut, want ik had echt te kort geslapen. Morgen weer normaal weer :Y daar kan ik wel dankbaar voor zijn :)

Koken laat ik even schieten, doe ik morgen wel weer. Nu echt te warm daarvoor. Denk gewoon even twee bammetjes. 'k Ben echt veel te warm ervoor...
pi_221175282
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... toch even bezig geweest. Huishouden en hobby. Ook even gedut, want ik had echt te kort geslapen. Morgen weer normaal weer :Y daar kan ik wel dankbaar voor zijn :)

Koken laat ik even schieten, doe ik morgen wel weer. Nu echt te warm daarvoor. Denk gewoon even twee bammetjes. 'k Ben echt veel te warm ervoor...
ff bestellen bij thuisbezorgd is ook weinig mis mee.

wel duur laatste tijd trouwens. ;)
Do what you love, love what you do!
  zondag 28 juni 2026 @ 18:49:31 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221175893
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
:
[..]
Kerstboom met overloop in kleuren en sneeuwvlokken idd :Y
*O* *O* *O*
pi_221179230
Goedemorgen!

Alles is netjes voor de woningbouw. Die komt tussen elf en één ergens aanvliegen. Ik hoop dat hij vroeg komt. Het is echt spannend

Wel netjes op tijd gaan slapen en op tijd wakker :O Zes uur
Nu koffietijd. Eventjes zitten haken al.
Lekker de ramen tegen elkaar open, even afkoelen in huis

Hopelijk zakt de spanning als het mannetje geweest is... Hopelijk krijg ik wat duidelijkheid. Al vermoed ik, ga ik er vanuit, van niet. Dan kan het enkel meevallen :Y
Ben blij dat een begeleider mij belt daarna. Normaal zou ik mijn stress ventileren bij mijn moeder en ik heb vorige week een partij gehuild omdat dat niet meer kon :@ Dit is natuurlijk geen moeder, maar even mijn hart luchten is wel fijn ja!
  Moderator / Redactie FP maandag 29 juni 2026 @ 07:58:05 #27
Brabo Bastard
pi_221179280
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker maandag 29 juni 2026 @ 08:01:18 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221179291
Fijn dat je goed geslapen hebt!

En idd hopelijk is hij vroeg!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 juni 2026 @ 08:20:00 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221179342
Goedemorgen CotS. Fijn dat je eindelijk duidelijkheid krijgt.
  maandag 29 juni 2026 @ 09:23:38 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221179809
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Alles is netjes voor de woningbouw. Die komt tussen elf en één ergens aanvliegen. Ik hoop dat hij vroeg komt. Het is echt spannend

Wel netjes op tijd gaan slapen en op tijd wakker :O Zes uur
Nu koffietijd. Eventjes zitten haken al.
Lekker de ramen tegen elkaar open, even afkoelen in huis

Hopelijk zakt de spanning als het mannetje geweest is... Hopelijk krijg ik wat duidelijkheid. Al vermoed ik, ga ik er vanuit, van niet. Dan kan het enkel meevallen :Y
Ben blij dat een begeleider mij belt daarna. Normaal zou ik mijn stress ventileren bij mijn moeder en ik heb vorige week een partij gehuild omdat dat niet meer kon :@ Dit is natuurlijk geen moeder, maar even mijn hart luchten is wel fijn ja!
We gaan voor een goede dag vandaag. :Y
  Moderator / Redactie FP maandag 29 juni 2026 @ 09:57:59 #31
Brabo Bastard
pi_221180117
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
We gaan voor een goede dag vandaag. :Y
Een koele dag!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221181222
Sow! Ze waren vroeg! Half tien :o Was ik wel blij mee :Y
Ik had de tijd wel goed genoteerd, alleen het liep even anders voor hen

Oké, die mensen zijn allemaal zo vriendelijk :Y en nemen zoveel zorgen weg (volgens mij sta ik als stresskip genoteerd). Ze regelen de dozen etc. Mijn bed en knutseltafel halen ze uit elkaar en zetten ze weer in elkaar. Daar heb ik wakker over gelegen.
En als ik een lekker koekje bij de koffie doe halen ze de lampen ook weg en hangen die weer op :Y (wat natuurlijk gekscherend was, maar: wie goed doet, goed ontmoet toch)

Het enige dat ik moet doen is alles in dozen stoppen en kleding/knutsels inpakken (et cetera) voor wat mee gaat naar de wisselwoning.
Waarschijnlijk doen mijn bestie of haar man (hij is trouwens even goed bestie, heb de luxe van drie besties: bestie, man van bestie en andere bestie) de spullen heen en weer brengen en ze willen vast ook even met de auto mee naar de winkel zodat ik even ook grote dingen kan inslaan en niet twee keer heen en weer op de fiets moet :Y

Uhm... mijn bestie helpt met regelzaken enzo. Dat is ook fijn. Gewoon even iemand die me goed kent en helpt. Haar bevestiging maakt dat ik me minder gestrest voel

Een datum heb ik nog niet, het wordt wel september...

Wel ontzettend balen dat ik mijn moeder nu niet kan bellen. Vooral wegdrukken, want anders ga ik enorm janken.

Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Drink even een kop thee (Russian Earl Grey) en dan weer wat gaan doen.

Dat ik nog niet alles uitgezocht had was geen probleem. Vonden ze volstrekt logisch en zeker met de hitte. Als ze wisten dat ik me daar zorgen om maakte zouden ze dat ontkracht hebben. Ze vonden het schoon en netjes :)

Uhm... dat dus allemaal...
Het enige gênante dat ik nu bedenk: was van plan om rond elf uur een trui aan te doen, mouwen, alleen ze waren anderhalf uur vroeg... dus in T-shirt open gedaan... Bedenk me nu dat dat stom is... Alleen zij komen anderhalf uur te vroeg... Anyway; ´t Is wat het is en ze waren heel aardig en behulpzaam en ik heb nog geen antwoorden, maar mag altijd bellen en ze proberen helder te zijn etc. Erg fijn

Nu even een pammetje nemen om rustig te worden
  Spellchecker maandag 29 juni 2026 @ 12:38:56 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221181245
Dat viel niet tegen; fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 juni 2026 @ 12:39:59 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221181249
Goed zo. Je hoeft je dus geen zorgen te maken! Het meeste regelen ze voor je en de rest is te behappen. En dat je in een shirt gekleed was is toch heel logisch met dit weer?

Geniet van je thee, stresskip! :+
pi_221181282
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:38 schreef maily het volgende:
Dat viel niet tegen; fijn!

SPOILER
Ja dat kan... alleen dan word ik heel emotioneel
Tranen zitten echt ontzettend hoog nu
Aan het einde van de middag belt een begeleider

quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef qltel het volgende:
Goed zo. Je hoeft je dus geen zorgen te maken! Het meeste regelen ze voor je en de rest is te behappen. En dat je in een shirt gekleed was is toch heel logisch met dit weer?

Geniet van je thee, stresskip! :+
Nou, niks mis met een T-shirt, alleen mijn arm is nog niet genezen :@

En thee is aan het afkoelen. Hij ruikt lekker. Heerlijk veel zoetjes erin.
Als hij op is lekker bezig :Y
Wel lekker dat het huis afkoelt :Y Vanavond op de bank zonder vast plakken ;)
  maandag 29 juni 2026 @ 13:08:02 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221181434
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:38 schreef maily het volgende:

SPOILER
Dit kan enorm helpen. :)
  Moderator / Miss SHO maandag 29 juni 2026 @ 14:06:55 #37
22592 crew  Ole
pi_221181762
Fijn dat het goed is gegaan! En je hebt lieve besties zo te lezen O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221182640
Net even met begeleider gebeld, dat was wel fijn. Gewoon even kunnen vertellen.
Morgen weer een afspraak met het fact, maar dan gewoon

Moet morgen ook al vroeg mijn meds nemen (22.05) en dus vroeg moe. Alleen moet bloed laten prikken en er moet twaalf uur zitten tussen inname van de medicatie en het bloedprikken. Hopelijk slaap ik dan niet te vroeg

Hoofd is nog steeds behoorlijk onrustig (zwaar irritant).
Weet even niet hoe ik mezelf weer kalm moet krijgen. De bekende trucjes al gedaan...
Ik wil zo graag een datum hebben, maar die kunnen ze me nog steeds niet geven. Begrijp ik helemaal, alleen vervelend is het wel ja

Wel met het fact afgesproken tzt samen een planning maken met inpakken, want anders doe ik het direct allemaal zodra ik de dozen heb, alles in één dag en zeker twee weten te vroeg. Dat is iets waar ik hulp bij nodig heb. Organisatorisch
  Moderator / Miss SHO maandag 29 juni 2026 @ 16:41:59 #39
22592 crew  Ole
pi_221182716
Ik wou dat ik dichterbij woonde..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221182878
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:41 schreef Ole het volgende:
Ik wou dat ik dichterbij woonde..
Als ik stress heb wil je niet in mijn buurt zijn ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 29 juni 2026 @ 17:05:06 #41
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221182955
Ik zie het helemaal voor me. Jij met een huis vol dozen, een maand voor de verhuizing, en bij alles wat je nodig hebt moet je in allerlei dozen gaan zoeken.. :D
pi_221183093
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:05 schreef qltel het volgende:
Ik zie het helemaal voor me. Jij met een huis vol dozen, een maand voor de verhuizing, en bij alles wat je nodig hebt moet je in allerlei dozen gaan zoeken.. :D
Oh niet eens
Ik ga niet meer dichte dozen open maken... dus ik kan dan tijden niet knutselen oid _O-

Daarom helpen ze me met een planning ;)
  maandag 29 juni 2026 @ 17:48:37 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221183380
‘En als ik een lekker koekje bij de koffie doe halen ze de lampen ook weg en hangen die weer op.’

Dat is toch liefffff O+
pi_221183672
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:48 schreef Boca_Raton het volgende:
‘En als ik een lekker koekje bij de koffie doe halen ze de lampen ook weg en hangen die weer op.’

Dat is toch liefffff O+
Ja echt heel aardig!
En dat ze zelf mijn meubels (de)monteren is ook super fijn :Y
Alleen troep in dozen doen
  maandag 29 juni 2026 @ 18:55:35 #45
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221183855
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o :o
  Moderator / Redactie FP maandag 29 juni 2026 @ 19:06:39 #46
Brabo Bastard
pi_221183989
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221184110
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:o :o
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:@
Dan ga ik janken, ga friemelen, wordt minder aardig... gewoon niet gezellig...
  maandag 29 juni 2026 @ 19:15:28 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221184129
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Ah joh, dat word je altijd weer vergeven. :) Vergeten is weer een ander verhaal. ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 29 juni 2026 @ 19:24:13 #49
Brabo Bastard
pi_221184256
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
*aai over de bol geeft*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221184457
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ah joh, dat word je altijd weer vergeven. :) Vergeten is weer een ander verhaal. ;)
En dat vind ik erg naar. Voorbeeld: was een paar dagen terug onaardig tegen Lienekien en daar voel ik me nog steeds schuldig over :o vind dat echt heel erg, dat zo'n feeks kan zijn.
Dus als ik veel stress heb probeer ik me te verstoppen
  maandag 29 juni 2026 @ 19:33:49 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221184489
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dat vind ik erg naar. Voorbeeld: was een paar dagen terug onaardig tegen Lienekien en daar voel ik me nog steeds schuldig over :o vind dat echt heel erg, dat zo'n feeks kan zijn.
Zou ze nog steeds boos zijn? :o Lijkt mij sterk. :)
pi_221184500
Fijn dat je besties je zo goed helpen
pi_221185073
Kun je niet voor jezelf een fictieve datum nemen
soort trucje om je hoofd rustig te houden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 29 juni 2026 @ 22:32:30 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221187130
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zei toen dat het prima was wat je zei. Ik heb het daarna laten rusten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221187974
Ik wil n.a.v. jouw laatste post naar mij toe toch graag wat zeggen. Ik vind het wel moeilijk, want ik wil jou niks opdringen of jou het idee geven dat ik jou wil beleren over hoe jij jouw leven moet leiden. Tegelijkertijd is dat juist precies de reden waarom ik het beter wel kan zeggen. Uit die post en ook uit andere posts die je hebt gedeeld, zie ik dat elke keer hetzelfde patroon terugkomt, waarbij andere mensen (ondanks goede bedoelingen om jou te helpen) wel elke keer over jouw grenzen gaan. En dat wordt nog veel kwalijker als zij veronderstellen beter te weten wat goed voor jou is dan jij zelf.

Ik vind persoonlijk de uitspraak "Je maakt een denkfout" grensoverschrijdend en onacceptabel om van wie dan ook te aanvaarden. Psychologen en psychiaters zijn daarop geen uitzondering. Ik weet dat zij waarschijnlijk gewend zijn om zo te praten en zich van geen kwaad bewust zijn. Nog steeds impliceert zo'n uitspraak dat jij beter niet op jouw eigen beleving kunt vertrouwen en om die reden zou je hen wel serieus moeten nemen.

Als ze daarvoor in de plaats zouden zeggen "Ik ben het niet met jou eens" of "Ik heb daar zelf andere ideeen over", wordt de communicatie veel gelijkwaardiger en het lijkt mij dat jij het daardoor ook als veiliger zult ervaren, met als gevolg dat angst en minderwaardigheids-gevoelens ook minder worden.

Zou jij zoiets durven bespreken met jouw behandelaars? Dat er afspraken gemaakt kunnen worden over de communicatie naar jou toe? Vooral met de bedoeling dat jij je veilig voelt en de ruimte voelt om alles te kunnen zeggen, zonder angst dat het tegen jou gebruikt zou kunnen worden.
pi_221194059
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik zei toen dat het prima was wat je zei. Ik heb het daarna laten rusten.
Ik weet het
Dank je wel
pi_221194130
quote:
99s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Kun je niet voor jezelf een fictieve datum nemen
soort trucje om je hoofd rustig te houden
Op zich een goed idee, alleen het gaat dan anders lopen dan in mijn hoofd, waardoor er meer stress ontstaat. Ik moet het onwetende gewoon even accepteren :) Ik hoop alleen dat ze een beetje ruime datum geven daarvoor, want ik ben slecht met last minute

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 00:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik wil n.a.v. jouw laatste post naar mij toe toch graag wat zeggen. Ik vind het wel moeilijk, want ik wil jou niks opdringen of jou het idee geven dat ik jou wil beleren over hoe jij jouw leven moet leiden. Tegelijkertijd is dat juist precies de reden waarom ik het beter wel kan zeggen. Uit die post en ook uit andere posts die je hebt gedeeld, zie ik dat elke keer hetzelfde patroon terugkomt, waarbij andere mensen (ondanks goede bedoelingen om jou te helpen) wel elke keer over jouw grenzen gaan. En dat wordt nog veel kwalijker als zij veronderstellen beter te weten wat goed voor jou is dan jij zelf.

Ik vind persoonlijk de uitspraak "Je maakt een denkfout" grensoverschrijdend en onacceptabel om van wie dan ook te aanvaarden. Psychologen en psychiaters zijn daarop geen uitzondering. Ik weet dat zij waarschijnlijk gewend zijn om zo te praten en zich van geen kwaad bewust zijn. Nog steeds impliceert zo'n uitspraak dat jij beter niet op jouw eigen beleving kunt vertrouwen en om die reden zou je hen wel serieus moeten nemen.

Als ze daarvoor in de plaats zouden zeggen "Ik ben het niet met jou eens" of "Ik heb daar zelf andere ideeen over", wordt de communicatie veel gelijkwaardiger en het lijkt mij dat jij het daardoor ook als veiliger zult ervaren, met als gevolg dat angst en minderwaardigheids-gevoelens ook minder worden.

Zou jij zoiets durven bespreken met jouw behandelaars? Dat er afspraken gemaakt kunnen worden over de communicatie naar jou toe? Vooral met de bedoeling dat jij je veilig voelt en de ruimte voelt om alles te kunnen zeggen, zonder angst dat het tegen jou gebruikt zou kunnen worden.
Het zou kunnen, maar ik ben het niet met je eens. De communicatie is gelijkwaardig en duidelijk. Ik voel me veilig bij haar, gerespecteerd en ze levert goede zorg.
Ze komt hiermee niet eens in de richting van een grens. Het is gewoon helder. Soms maakt een mens denkfouten en dat mag benoemd worden. Daarmee creëer je ook ruimte voor groei. Liever recht door zee dan draaien en onduidelijk zijn :Y
pi_221194157
Goedemorgen mensen!

Vandaag even fact, morgen even bloedprikken en dan weer een aantal dagen vrij. Dat is wel lekker.

Vandaag kwam ik iets wat moeilijk uit bed. Misschien omdat het een koelere nacht was en ik moe was van de warme dagen. maar goed, tien voor acht wakker, is ook nog wel oké

Nu tijd voor koffie, even wakker worden en dan de dag maar starten
pi_221195065
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zou kunnen, maar ik ben het niet met je eens. De communicatie is gelijkwaardig en duidelijk. Ik voel me veilig bij haar, gerespecteerd en ze levert goede zorg.
Dat vind ik fijn om te horen :)
pi_221195278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen!

Vandaag even fact, morgen even bloedprikken en dan weer een aantal dagen vrij. Dat is wel lekker.

Vandaag kwam ik iets wat moeilijk uit bed. Misschien omdat het een koelere nacht was en ik moe was van de warme dagen. maar goed, tien voor acht wakker, is ook nog wel oké

Nu tijd voor koffie, even wakker worden en dan de dag maar starten
Goedemorgen *O*
Zit onder de veranda met de deuren allemaal open heerlijk een wat koeler dagje O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221196242
Zo terug van fact
Ben best wel moe nu, maar een goed gesprek. Samen een dagplanning gemaakt. Het lukt me niet om alle ballen in de lucht te houden en mis overzicht.
Nu weet ik precies hoe laat ik wat moet doen. Ik gedij eenmaal beter op zulke lijsten

Oh ja... een mislukt iets betekent niet een mislukte dag. Dan pak ik het gewoon weer op...

Nu even thee drinken en een boterham eten
Dadelijk even lunchen en dan lekker knutselen

Morgen bloedprikken. Zie er echt tegenop. Ben er niet bang voor... alleen tja... kan het niet uitleggen. Teveel "in mijn aura", om het modern te verwoorden ;)

Edit: geen bloedprikken. Mailtje net binnen dat ze morgenochtend de dozen brengen :o
Even frustratie, alles loopt anders. Nu het plan om na de dozen naar de supermarkt gaan en dan weekend. Zo last minute is niet fijn

[ Bericht 9% gewijzigd door ChildoftheStars op 30-06-2026 13:00:07 ]
pi_221200370
Randje crisis de laatste dagen
Voel me emotioneel onveilig. Overal. Er is altijd één bal meer in het leven dan ik hoog kan houden en dat frustreert mij. Waarvoor doe ik eigenlijk mijn best en voor wie? Altijd maar knokken en doordouwen
Soms is dat knap vermoeiend

En ja... het is avond en ik ben moe. Alleen ik zie het eventjes niet meer zitten. Als dit blijft hangen neem ik contact op. Alleen nu gewoon even moe en sto
pi_221202090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Randje crisis de laatste dagen
Voel me emotioneel onveilig. Overal. Er is altijd één bal meer in het leven dan ik hoog kan houden en dat frustreert mij. Waarvoor doe ik eigenlijk mijn best en voor wie? Altijd maar knokken en doordouwen
Soms is dat knap vermoeiend

En ja... het is avond en ik ben moe. Alleen ik zie het eventjes niet meer zitten. Als dit blijft hangen neem ik contact op. Alleen nu gewoon even moe en sto
Mop
Ben je er doorheen gekomen?
En hopelijk kunnen slapen ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221202203
Goedemorgen,

Een nacht slaap scheelt. Wel heel erg veel gevoelens/gedachten over mijn moeder, duurde daarom lang om in slaap te vallen

Stemmen maken me ook gek. Die vinden van alles en nog wat over mij. Willen van alles en nog wat van mij. Dat is lastig

Nu wachten op het verhuisbedrijf. Die komen dozen brengen voor de renovatie. Dus wachten tussen acht en elf. Hopelijk acht natuurlijk. Het wordt zo wel erg concreet :o
Daarna heb ik tot dinsdag vrij. Dat is ook wel lekker, ben ik ook wel even aan toe.

Nu eerst koffie, kwark, scherm en een tijdschriftje. Rustig wakker worden.
De rest van de dag nog maar even aanzien

quote:
99s.gif Op woensdag 1 juli 2026 04:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mop
Ben je er doorheen gekomen?
En hopelijk kunnen slapen ?
Ja... soort van. Veel piekeren en gedoe, maar soit
Uiteindelijk wel geslapen ja
Dank je O+ :*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 juli 2026 @ 07:09:56 #65
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221202301
Een goede nacht scheelt inderdaad veel!

Mooi dat je vandaag de dozen krijgt. Het komt zo wel heel dichtbij, maar dan kun je je alvast erop voorbereiden. Geniet van je dag!
pi_221202602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 07:09 schreef qltel het volgende:
Een goede nacht scheelt inderdaad veel!

Mooi dat je vandaag de dozen krijgt. Het komt zo wel heel dichtbij, maar dan kun je je alvast erop voorbereiden. Geniet van je dag!
Ja slapen is heel belangrijk
Zeker als om zes uur de wekker gaat (is voor mij vroeg)

De dozen waren er stipt om acht uur. Dus hoefde niet te wachten. Als je zo'n stapel ziet vraag ik me af hoe dat ooit moet passen. Al vertrouw ik de verhuizers met hun kennis en kunde. Zij hebben gekeken en ingeschat

Nu lekker knuffeltjes haken en chillen.
Bedenk me net morgen schilderclub en daarna boodschappen. Moet nu niks meer
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 juli 2026 @ 09:08:35 #67
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221202670
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja slapen is heel belangrijk
Zeker als om zes uur de wekker gaat (is voor mij vroeg)

De dozen waren er stipt om acht uur. Dus hoefde niet te wachten. Als je zo'n stapel ziet vraag ik me af hoe dat ooit moet passen. Al vertrouw ik de verhuizers met hun kennis en kunde. Zij hebben gekeken en ingeschat

Nu lekker knuffeltjes haken en chillen.
Bedenk me net morgen schilderclub en daarna boodschappen. Moet nu niks meer
Zeker, slapen is heel belangrijk! Gelukkig wordt ik de laatste jaren heel makkelijk vroeg wakker. Zelfs als ik vroeg moet werken wordt ik meestal voor de wekker wakker.

En met inpakken komt het wel goed. Mijn ervaring met verhuizers is dat ze altijd dozen teveel afgeven. Ze kunnen er beter wat teveel geven dan dat ze er later te weinig hebben. Het overschot nemen ze vanzelf weer mee.

Veel plezier vandaag met haken en chillen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')