abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2026 @ 19:00:40 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221207542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik
Alleen ik wil het op mijn manier en tempo
Netjes per doos noteren wat er precies inzit etc. Ontspullen... gewoon een rustig proces. Zou echt gek worden als zij gingen pakken... maar goed...
Nu het startgesprek afwachten en dan weet ik meer

Iets met geduld en zo ;)
Ze zullen vast wel rekening met je houden hoor. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 juli 2026 @ 20:04:44 #77
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221208456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voor de wekker aan wakker is wel fijn :) Dan ben je gewoon uitgeslapen.
Tja, dat weet ik niet. Ik wordt gewoon rond die tijd wakker. Zondag lag ik er pas zo rond 1 uur in en nog steeds werd ik rond half 7 wakker. Maar goed, mijn slaap is gezond, dat is zeker. En een keer een korter nachtje is niet erg.

quote:
[..]
Ik verwacht ook wel genoeg dozen te hebben, alleen het is een raar idee dat alles in zo'n stapeltje past. Wel logisch dat ze geen uitgevouwen dozen ;)
Het zijn meestal ook handige dozen. Snel uit te vouwen.
pi_221208504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:04 schreef qltel het volgende:

[..]
Tja, dat weet ik niet. Ik wordt gewoon rond die tijd wakker. Zondag lag ik er pas zo rond 1 uur in en nog steeds werd ik rond half 7 wakker. Maar goed, mijn slaap is gezond, dat is zeker. En een keer een korter nachtje is niet erg.
[..]
Het zijn meestal ook handige dozen. Snel uit te vouwen.
Oh dat is wat minder. Al heb ik gelezen dat vooral een vaste tijd van ontwaken het beste is wat je kan doen voor je slaap :Y

Slapen is hier altijd wel een ding... val nu om van vermoeidheid, maar als het bedtijd is stuiter ik vrolijk rond

Ja, dozen vouwen is geen enkel probleem. Vaak zat gedaan. Stond net naast de stapel dozen en dat komt tot mijn heup bijna. Dus het is echt wel genoeg ja :Y
En anders zien we wel weer :)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 juli 2026 @ 20:13:40 #79
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221208526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat is wat minder. Al heb ik gelezen dat vooral een vaste tijd van ontwaken het beste is wat je kan doen voor je slaap :Y
Ik ben er een voorbeeld van. Al zeker 15 jaar ga ik op een vaste tijd naar bed en sta ook weer op een vaste tijd op. Zo van 22:30 tot 06:30. Zeker het naar bed gaan scheelt maximaal een kwartier. Soms wat eerder, bijna nooit later.

quote:
Slapen is hier altijd wel een ding... val nu om van vermoeidheid, maar als het bedtijd is stuiter ik vrolijk rond
Vervelend is dat. Maar goed, je doet er niets aan.
pi_221208578
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik ben er een voorbeeld van. Al zeker 15 jaar ga ik op een vaste tijd naar bed en sta ook weer op een vaste tijd op. Zo van 22:30 tot 06:30. Zeker het naar bed gaan scheelt maximaal een kwartier. Soms wat eerder, bijna nooit later.
[..]
Vervelend is dat. Maar goed, je doet er niets aan.
Als klein kind had ik al enorme slaapproblemen. Niet doorslapen, niet inslapen... In die periode was ik natuurlijk ook niet veilig, alleen nu ben ik wel veilig. Dus slecht slapen slaat echt nergens meer op.

Ik ben echt goed in spoken... Ga bijna altijd om half elf liggen, soms slaap ik dan om elf uur, maar de meeste nachten veel later. Echt rond één uur dat de lamp uitgaat en dan nog tijden liggen woelen en draaien.
En het naarste is wanneer de stemmen mijn naam roepen wanneer ik bijna slaap. Dan zit het hart mij in de keel en duurt het heel lang tot de angst gezakt is.

Nu ook aan het experimenteren met een vaste dagstructuur eens zien of dat ook met slapen, maar ook ADL et cetera gaat helpen. Mijn leven is momenteel echt een rommeltje. Ook dingen als in de avond gaan rusten is best wel een ding. Als ik moe word wil ik bezig en gaan, zodat ik de vermoeidheid onderdruk. Alleen dat is in de avond niet het verstandigste plan

Naja... over twee uur gaan we weer rustig lezen in bed en eens zien hoe het gaat vannacht
pi_221212722
Die verhuizers kunnen echt razendsnel dozen inpakken, scheelt dat alles wat ze inpakken voor hun alleen maar spullen zijn en dat er geen bijzondere waarde verder aan zit.
Ik snap wel dat je het zelf wilt doen en ondertussen opruimen en ontspullen is een goed idee.
Dan begin je weer met een schone lei als het ware. Gelukkig heb je even de tijd, dus niks overhaasten, maar op je gemakje!

Hopelijk heb je nog een beetje geslapen vannacht.
Fake it till you make it...
pi_221213176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 08:21 schreef Nijna het volgende:
Die verhuizers kunnen echt razendsnel dozen inpakken, scheelt dat alles wat ze inpakken voor hun alleen maar spullen zijn en dat er geen bijzondere waarde verder aan zit.
Ik snap wel dat je het zelf wilt doen en ondertussen opruimen en ontspullen is een goed idee.
Dan begin je weer met een schone lei als het ware. Gelukkig heb je even de tijd, dus niks overhaasten, maar op je gemakje!

Hopelijk heb je nog een beetje geslapen vannacht.
Ze doen sowieso niet aan inpakken. Dus daar heb ik geen zorgen over. Gewoon een heuphoge stapel een dozen en de tijd

Ik geloof wel dat ze het kunnen, alleen ik wil gewoon weten waar wat is :)

En ja! Ruimen is echt fijn. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk een datum krijg. Zekerheid is iets waar ik behoefte aan heb :Y

De nacht was prima. Alleen werd om half negen wakker :N het lukte me gewoon niet.
Nu lekker haken en zo. Wasjes draaien en wasjes opruimen

Het is heerlijk en gezellig grijs weer. Dat vind ik stiekem het gezelligste en ook geen druk om gelukkig te zijn. Niks te klagen, alleen met zonnig zomerweer, zit er altijd zo'n druk op. Iedereen vindt dat je dingen moet ondernemen et cetera. Daar krijg ik stress van. Terwijl als ik nu haak hoor je niemand erover. Misschien vaag hoor
pi_221216198
Lekker je eigen ding doen. Mag ook als de zon schijnt!
Fake it till you make it...
pi_221216452
Vanmiddag best lang geslapen en eindelijk het gevoel, voor het eerst in zeker twee weken, dat ik uitgerust ben. Dat is niet op mijn einde loop. Na het eten ga ik lekker haken denk ik :Y Of lekker beneden hangen.

Werd telkens moe wakker, wilde continu naar bed, maar dat gevoel is er een beetje vanaf.

Nu hopen dat het zo blijft :Y

Koken gaat trouwens ook goed :) Dat is wel fijn. Dat helpt ook in het netjes houden van mijn keuken.
Alleen het leven naar de dagplanning lukt nog niet... morgen gaan we het weer proberen :) Alleen het is frustrerend, je weet wat je moet doen en het lukt gewoon niet. Kan niet uitleggen waarom, maar het is net alsof er altijd één of twee ballen meer zijn dan ik hoog kan houden.

Dus morgen gewoon om max acht uut uit bed, half tien schoonmaken en tien uur wandelen. Gewoon doen denk ik... Zodra ik mijn schoenen aan heb en mijn muziek op dan is de hobbel van naar buiten gaan geweest. Als ik mijn koffie en kwark op heb, is het gewoon duidelijk wat ik moet doen volgens het huishoudrooster. Ik wil het zo graag allemaal goed doen :Y

Nu nog eens het voor elkaar krijgen dat ik niet faal
  donderdag 2 juli 2026 @ 17:08:59 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221216691
“Het is heerlijk en gezellig grijs weer. Dat vind ik stiekem het gezelligste en ook geen druk om gelukkig te zijn. Niks te klagen, alleen met zonnig zomerweer, zit er altijd zo'n druk op. Iedereen vindt dat je dingen moet ondernemen et cetera. Daar krijg ik stress van. Terwijl als ik nu haak hoor je niemand erover.”

Ik heb precies hetzelfde. :*
pi_221217749
Lekker bezig lees ik!
pi_221221655
Goedemorgen lieverds

Het op tijd opstaan lukt me ineens niet meer :N Half negen weer. Ben wel uitgerust, alleen baal er van dat het me zoveel moeite kost. Tenzij ik tijdsdruk voel, alleen dan sta ik half te slapen onder de douche en boven mijn kopje koffie

Slapen is wel altijd een ding hier

Vandaag geen wilde plannen :) Lekker crea bezig. 'k Heb weer een knuffeltjes-bui
Misschien zo eerst even wandelen en anders later. Muziekje op en gaan. Als ik eenmaal buiten ben is het lekker. Alleen de oranje vlaggetjes van de buren maken zoveel herrie in de wind, waardoor het koud lijkt en stormachtig lijkt _O- werkt niet mee.

Twijfel een beetje of ik de psych even een appje wil sturen over de stemmen en zo...

Edit: en ja, even geappt. Hoeft ze niks mee, ook erbij gezet, maar ik moest het eventjes kwijt :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door ChildoftheStars op 03-07-2026 09:46:37 ]
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:58:53 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221221907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker crea bezig. 'k Heb weer een knuffeltjes-bui

:o

*O* O+ *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221227023
Vandaag overdag ging best prima :Y Merk dat ik het nu wel lastig krijg. Mijn moeder is nu bijna vier maanden geleden overleden en het voelt nog steeds niet echt aan...

En ik voel me zo schuldig over dat ik een moeilijk kind voor haar was en dat is iets dat ik nooit goed kan maken. Zij zei dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar toch... dan spoken alle slechte-dochter-dingen door mijn hoofd...

Ik wil gewoon even met haar praten en als ik nu doortyp ga ik weer janken...

Anyway... afleiden en verder gaan.
Hopelijk slaap ik vannacht een beetje. Zie me nu niet al over een uur moe worden. Kijk het even aan :) Heb ergens ook geen zin om verantwoordelijk te doen. Als ik niet ga slapen kan ik mezelf afleiden van de stemmen en dergelijke. Dan zoek ik prikkels op die er niet zijn als ik in het donker lig te liggen.

De tijd voor het slapen gaan, wanneer de lamp uit is, is zo ontzettend moeilijk
pi_221228219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag overdag ging best prima :Y Merk dat ik het nu wel lastig krijg. Mijn moeder is nu bijna vier maanden geleden overleden en het voelt nog steeds niet echt aan...

En ik voel me zo schuldig over dat ik een moeilijk kind voor haar was en dat is iets dat ik nooit goed kan maken. Zij zei dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar toch... dan spoken alle slechte-dochter-dingen door mijn hoofd...

Ik wil gewoon even met haar praten en als ik nu doortyp ga ik weer janken...

Anyway... afleiden en verder gaan.
Hopelijk slaap ik vannacht een beetje. Zie me nu niet al over een uur moe worden. Kijk het even aan :) Heb ergens ook geen zin om verantwoordelijk te doen. Als ik niet ga slapen kan ik mezelf afleiden van de stemmen en dergelijke. Dan zoek ik prikkels op die er niet zijn als ik in het donker lig te liggen.

De tijd voor het slapen gaan, wanneer de lamp uit is, is zo ontzettend moeilijk
Lieve schat
was jij daadwerkelijk een moeilijke dochter?
of zat je in een situatie waarbij elk kind ander gedrag gaat laten zien.
Dat jij je moeder mist is heel begrijpelijk, maar ga echt niet jezelf zo naar beneden halen.

ben je nu al een beetje moe ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221228337
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lieve schat
was jij daadwerkelijk een moeilijke dochter?
of zat je in een situatie waarbij elk kind ander gedrag gaat laten zien.
Dat jij je moeder mist is heel begrijpelijk, maar ga echt niet jezelf zo naar beneden halen.

ben je nu al een beetje moe ?
Nou... ik was wel lastig hoor. Heel angstig altijd.
Op school agressief, dwars en weglopen. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school.
Al die eetstoornistoestanden, al die psychotische toestanden.
-O- zou willen dat ik dingen anders aangepakt had -O-

En nee, klaarwakker. Net zitten puzzelen (Murdoku is echt een aanrader) en een beetje afleiding. Ga zo nog maar even thee zetten denk ik
  zaterdag 4 juli 2026 @ 00:06:21 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221228618
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Op school agressief, dwars en weglopen. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school.

En nee, klaarwakker. Net zitten puzzelen (Murdoku is echt een aanrader) en een beetje afleiding. Ga zo nog maar even thee zetten denk ik
Je verhaal kennende, reageerde je als kind op een onveilig gezinsleven. Geef jezelf niet de schuld van je ‘lastig’ zijn, dat is absurd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221230315
Goedemorgen

Kort nachtje hier. Wel goed wakker geworden. Acht uur wakker valt me mee. Even kijken of ik vandaag een dutje die of door douwen.

Nu eerst even haken met een bak thee erbij. Slechte serie. Moet niks vandaag, weekend, dus lekker chillkleren aan. Prima

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je verhaal kennende, reageerde je als kind op een onveilig gezinsleven. Geef jezelf niet de schuld van je ‘lastig’ zijn, dat is absurd.
Ja... snap ik als ik uitgerust ben en bezig. Alleen zodra de externe prikkels wegvallen wordt dat ingewikkeld.
Dan spookt elk foutje door je hoofd...
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 juli 2026 @ 09:03:50 #94
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221230352
Geniet van je thee, de serie, chillkleren en het haken en wat je verder eventueel nog gaat doen. Het weer wordt mooi, dus maak er een mooie dag van voor jezelf.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 09:41:01 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221230585
quote:

[..]

Net zitten puzzelen (Murdoku is echt een aanrader) en een beetje afleiding.
Gedane zaken nemen helaas geen keer eh. Ik denk ook vaak aan dat soort dingen hoor. :)

Murdoku ken ik niet. Wat is dat? :o
pi_221234277
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:03 schreef qltel het volgende:
Geniet van je thee, de serie, chillkleren en het haken en wat je verder eventueel nog gaat doen. Het weer wordt mooi, dus maak er een mooie dag van voor jezelf.
Ja, was een prima dagje. Had alleen vroeger moeten slapen. Beetje moe vandaag. En nu net gegeten, dus een afterdinnerdip

Ik had productiever kunnen zijn, maar dat lukte niet...

Gezellig regenweertje was wel fijn :Y Houd van regen bij het knutselen

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gedane zaken nemen helaas geen keer eh. Ik denk ook vaak aan dat soort dingen hoor. :)

Murdoku ken ik niet. Wat is dat? :o
Ja... maar dat ze geen keer nemen, maakt dat ik er zo mee zit. Ik kan het niet goed maken... maar ja... deed het ook niet expres en zo. Alleen ik voel me er soms gewoon heel rot over.
Ze begreep ook niet waarom ik op de IC, toen ze in coma lag, niet de behandeling stop had gezet. Alleen dat was niet eens aan de orde en ik was zo in paniek dat ik er niet eens aan dacht -O- Ze heeft daar zo'n tic aan d'r brein mee gekregen... dat is gewoon niet meer goed gekomen. Denk dat ze zonder het coma nog wel geleefd zou hebben... maar ja... misschien zit ik er volledig naast. Misschien wil ik graag iets de schuld geven...

Murdoku is een puzzelboekje waarbij je moet uitzoeken waar iemand door wie is vermoord. Erg leuk
  zaterdag 4 juli 2026 @ 18:47:02 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221234833
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... maar dat ze geen keer nemen, maakt dat ik er zo mee zit. Ik kan het niet goed maken... maar ja... deed het ook niet expres en zo. Alleen ik voel me er soms gewoon heel rot over.
Ze begreep ook niet waarom ik op de IC, toen ze in coma lag, niet de behandeling stop had gezet. Alleen dat was niet eens aan de orde en ik was zo in paniek dat ik er niet eens aan dacht -O- Ze heeft daar zo'n tic aan d'r brein mee gekregen... dat is gewoon niet meer goed gekomen. Denk dat ze zonder het coma nog wel geleefd zou hebben... maar ja... misschien zit ik er volledig naast. Misschien wil ik graag iets de schuld geven...

Murdoku is een puzzelboekje waarbij je moet uitzoeken waar iemand door wie is vermoord. Erg leuk
Dit zit erg diep en dat snap ik ergens wel. Je gaat er nooit een antwoord op krijgen, ben ik bang. ;( Je zou maar die beslissing moeten nemen.... :N

Vind Murdoku wel weer iets voor jou. :D

No offence. :P
  Spellchecker zaterdag 4 juli 2026 @ 18:50:44 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221234861
quote:

[..]

Dat wil je met je verstand/geheugen van nu.

Toen wist je niet beter dan je zo te gedragen.

Niks meer aan te doen :*
pi_221234869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit zit erg diep en dat snap ik ergens wel. Je gaat er nooit een antwoord op krijgen, ben ik bang. ;( Je zou maar die beslissing moeten nemen.... :N

Vind Murdoku wel weer iets voor jou. :D

No offence. :P
Ja... ik zou het geen trauma noemen, maar het heeft er flink ingehakt en ik moet het nog verwerken. Heb er nachtmerries van en zo...

Haha tja... uurtje pauze nemen en een puzzeltje maken is heel erg leuk :Y
  zaterdag 4 juli 2026 @ 18:52:31 #100
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221234881
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... ik zou het geen trauma noemen, maar het heeft er flink ingehakt en ik moet het nog verwerken. Heb er nachtmerries van en zo...

Geloof ik. Niemand zou dit zomaar kunnen verwerken. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')