Ze zullen vast wel rekening met je houden hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik
Alleen ik wil het op mijn manier en tempo
Netjes per doos noteren wat er precies inzit etc. Ontspullen... gewoon een rustig proces. Zou echt gek worden als zij gingen pakken... maar goed...
Nu het startgesprek afwachten en dan weet ik meer
Iets met geduld en zo
Tja, dat weet ik niet. Ik wordt gewoon rond die tijd wakker. Zondag lag ik er pas zo rond 1 uur in en nog steeds werd ik rond half 7 wakker. Maar goed, mijn slaap is gezond, dat is zeker. En een keer een korter nachtje is niet erg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de wekker aan wakker is wel fijnDan ben je gewoon uitgeslapen.
Het zijn meestal ook handige dozen. Snel uit te vouwen.quote:[..]
Ik verwacht ook wel genoeg dozen te hebben, alleen het is een raar idee dat alles in zo'n stapeltje past. Wel logisch dat ze geen uitgevouwen dozen![]()
Oh dat is wat minder. Al heb ik gelezen dat vooral een vaste tijd van ontwaken het beste is wat je kan doen voor je slaapquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik niet. Ik wordt gewoon rond die tijd wakker. Zondag lag ik er pas zo rond 1 uur in en nog steeds werd ik rond half 7 wakker. Maar goed, mijn slaap is gezond, dat is zeker. En een keer een korter nachtje is niet erg.
[..]
Het zijn meestal ook handige dozen. Snel uit te vouwen.
Ik ben er een voorbeeld van. Al zeker 15 jaar ga ik op een vaste tijd naar bed en sta ook weer op een vaste tijd op. Zo van 22:30 tot 06:30. Zeker het naar bed gaan scheelt maximaal een kwartier. Soms wat eerder, bijna nooit later.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder. Al heb ik gelezen dat vooral een vaste tijd van ontwaken het beste is wat je kan doen voor je slaap
Vervelend is dat. Maar goed, je doet er niets aan.quote:Slapen is hier altijd wel een ding... val nu om van vermoeidheid, maar als het bedtijd is stuiter ik vrolijk rond
Als klein kind had ik al enorme slaapproblemen. Niet doorslapen, niet inslapen... In die periode was ik natuurlijk ook niet veilig, alleen nu ben ik wel veilig. Dus slecht slapen slaat echt nergens meer op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben er een voorbeeld van. Al zeker 15 jaar ga ik op een vaste tijd naar bed en sta ook weer op een vaste tijd op. Zo van 22:30 tot 06:30. Zeker het naar bed gaan scheelt maximaal een kwartier. Soms wat eerder, bijna nooit later.
[..]
Vervelend is dat. Maar goed, je doet er niets aan.
Ze doen sowieso niet aan inpakken. Dus daar heb ik geen zorgen over. Gewoon een heuphoge stapel een dozen en de tijdquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:21 schreef Nijna het volgende:
Die verhuizers kunnen echt razendsnel dozen inpakken, scheelt dat alles wat ze inpakken voor hun alleen maar spullen zijn en dat er geen bijzondere waarde verder aan zit.
Ik snap wel dat je het zelf wilt doen en ondertussen opruimen en ontspullen is een goed idee.
Dan begin je weer met een schone lei als het ware. Gelukkig heb je even de tijd, dus niks overhaasten, maar op je gemakje!
Hopelijk heb je nog een beetje geslapen vannacht.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker crea bezig. 'k Heb weer een knuffeltjes-bui
Lieve schatquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag overdag ging best primaMerk dat ik het nu wel lastig krijg. Mijn moeder is nu bijna vier maanden geleden overleden en het voelt nog steeds niet echt aan...
En ik voel me zo schuldig over dat ik een moeilijk kind voor haar was en dat is iets dat ik nooit goed kan maken. Zij zei dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar toch... dan spoken alle slechte-dochter-dingen door mijn hoofd...
Ik wil gewoon even met haar praten en als ik nu doortyp ga ik weer janken...
Anyway... afleiden en verder gaan.
Hopelijk slaap ik vannacht een beetje. Zie me nu niet al over een uur moe worden. Kijk het even aanHeb ergens ook geen zin om verantwoordelijk te doen. Als ik niet ga slapen kan ik mezelf afleiden van de stemmen en dergelijke. Dan zoek ik prikkels op die er niet zijn als ik in het donker lig te liggen.
De tijd voor het slapen gaan, wanneer de lamp uit is, is zo ontzettend moeilijk
Nou... ik was wel lastig hoor. Heel angstig altijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve schat
was jij daadwerkelijk een moeilijke dochter?
of zat je in een situatie waarbij elk kind ander gedrag gaat laten zien.
Dat jij je moeder mist is heel begrijpelijk, maar ga echt niet jezelf zo naar beneden halen.
ben je nu al een beetje moe ?
Je verhaal kennende, reageerde je als kind op een onveilig gezinsleven. Geef jezelf niet de schuld van je ‘lastig’ zijn, dat is absurd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... ik was wel lastig hoor. Heel angstig altijd.
Op school agressief, dwars en weglopen. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school.
Al die eetstoornistoestanden, al die psychotische toestanden.zou willen dat ik dingen anders aangepakt had
En nee, klaarwakker. Net zitten puzzelen (Murdoku is echt een aanrader) en een beetje afleiding. Ga zo nog maar even thee zetten denk ik
Ja... snap ik als ik uitgerust ben en bezig. Alleen zodra de externe prikkels wegvallen wordt dat ingewikkeld.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verhaal kennende, reageerde je als kind op een onveilig gezinsleven. Geef jezelf niet de schuld van je ‘lastig’ zijn, dat is absurd.
Gedane zaken nemen helaas geen keer eh. Ik denk ook vaak aan dat soort dingen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zou willen dat ik dingen anders aangepakt had
Net zitten puzzelen (Murdoku is echt een aanrader) en een beetje afleiding.
Ja, was een prima dagje. Had alleen vroeger moeten slapen. Beetje moe vandaag. En nu net gegeten, dus een afterdinnerdipquote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:03 schreef qltel het volgende:
Geniet van je thee, de serie, chillkleren en het haken en wat je verder eventueel nog gaat doen. Het weer wordt mooi, dus maak er een mooie dag van voor jezelf.
Ja... maar dat ze geen keer nemen, maakt dat ik er zo mee zit. Ik kan het niet goed maken... maar ja... deed het ook niet expres en zo. Alleen ik voel me er soms gewoon heel rot over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gedane zaken nemen helaas geen keer eh. Ik denk ook vaak aan dat soort dingen hoor.
Murdoku ken ik niet. Wat is dat?
Dit zit erg diep en dat snap ik ergens wel. Je gaat er nooit een antwoord op krijgen, ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat ze geen keer nemen, maakt dat ik er zo mee zit. Ik kan het niet goed maken... maar ja... deed het ook niet expres en zo. Alleen ik voel me er soms gewoon heel rot over.
Ze begreep ook niet waarom ik op de IC, toen ze in coma lag, niet de behandeling stop had gezet. Alleen dat was niet eens aan de orde en ik was zo in paniek dat ik er niet eens aan dachtZe heeft daar zo'n tic aan d'r brein mee gekregen... dat is gewoon niet meer goed gekomen. Denk dat ze zonder het coma nog wel geleefd zou hebben... maar ja... misschien zit ik er volledig naast. Misschien wil ik graag iets de schuld geven...
Murdoku is een puzzelboekje waarbij je moet uitzoeken waar iemand door wie is vermoord. Erg leuk
Dat wil je met je verstand/geheugen van nu.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... ik was wel lastig hoor. Heel angstig altijd.
Op school agressief, dwars en weglopen. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school.
Al die eetstoornistoestanden, al die psychotische toestanden.zou willen dat ik dingen anders aangepakt had
En nee, klaarwakker. Net zitten puzzelen (Murdoku is echt een aanrader) en een beetje afleiding. Ga zo nog maar even thee zetten denk ik
Ja... ik zou het geen trauma noemen, maar het heeft er flink ingehakt en ik moet het nog verwerken. Heb er nachtmerries van en zo...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit zit erg diep en dat snap ik ergens wel. Je gaat er nooit een antwoord op krijgen, ben ik bang.Je zou maar die beslissing moeten nemen....
![]()
Vind Murdoku wel weer iets voor jou.
No offence.
Geloof ik. Niemand zou dit zomaar kunnen verwerken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik zou het geen trauma noemen, maar het heeft er flink ingehakt en ik moet het nog verwerken. Heb er nachtmerries van en zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |