Sow! Ze waren vroeg! Half tien

Was ik wel blij mee

Ik had de tijd wel goed genoteerd, alleen het liep even anders voor hen
Oké, die mensen zijn allemaal zo vriendelijk

en nemen zoveel zorgen weg (volgens mij sta ik als stresskip genoteerd). Ze regelen de dozen etc. Mijn bed en knutseltafel halen ze uit elkaar en zetten ze weer in elkaar. Daar heb ik wakker over gelegen.
En als ik een lekker koekje bij de koffie doe halen ze de lampen ook weg en hangen die weer op

(wat natuurlijk gekscherend was, maar: wie goed doet, goed ontmoet toch)
Het enige dat ik moet doen is alles in dozen stoppen en kleding/knutsels inpakken (et cetera) voor wat mee gaat naar de wisselwoning.
Waarschijnlijk doen mijn bestie of haar man (hij is trouwens even goed bestie, heb de luxe van drie besties: bestie, man van bestie en andere bestie) de spullen heen en weer brengen en ze willen vast ook even met de auto mee naar de winkel zodat ik even ook grote dingen kan inslaan en niet twee keer heen en weer op de fiets moet

Uhm... mijn bestie helpt met regelzaken enzo. Dat is ook fijn. Gewoon even iemand die me goed kent en helpt. Haar bevestiging maakt dat ik me minder gestrest voel
Een datum heb ik nog niet, het wordt wel september...
Wel ontzettend balen dat ik mijn moeder nu niet kan bellen. Vooral wegdrukken, want anders ga ik enorm janken.
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Drink even een kop thee (Russian Earl Grey) en dan weer wat gaan doen.
Dat ik nog niet alles uitgezocht had was geen probleem. Vonden ze volstrekt logisch en zeker met de hitte. Als ze wisten dat ik me daar zorgen om maakte zouden ze dat ontkracht hebben. Ze vonden het schoon en netjes
Uhm... dat dus allemaal...
Het enige gênante dat ik nu bedenk: was van plan om rond elf uur een trui aan te doen, mouwen, alleen ze waren anderhalf uur vroeg... dus in T-shirt open gedaan... Bedenk me nu dat dat stom is... Alleen zij komen anderhalf uur te vroeg... Anyway; ´t Is wat het is en ze waren heel aardig en behulpzaam en ik heb nog geen antwoorden, maar mag altijd bellen en ze proberen helder te zijn etc. Erg fijn
Nu even een pammetje nemen om rustig te worden