SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende: Net de crisisdienst gebeld ivm automutilatiedwang Deze keer een sympathieke dame. Even iemand die luistert en meedenkt.
Was fijn. Nu hopen dat het rustig blijft en anders bel ik weer.
Voor deze avond wel vertrouwen in. Je kunt niet altijd zes gooien, maar deze keer wel![]()
Nadeel is dat als je één keer snijdt kun je weer helemaal opnieuw beginnen met afleren. Het is zo'n verslavend iets. Alleen voor deze avond heb ik het getackeld
Ik heb idd een veilige plek, waar ik ga zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik weet dat je mij niet mag omdat je o.a. denkt dat ik je niet mag. Dat is niet het geval maar oke.
Ik heb een alcoholverslaving. Wat ik doe is dat ik mijn bankpas en identifier buiten in de schuur opsluit, de sleutel voor die schuur stop ik op het balkon en de sleutel voor de deur van het balkon stop ik weer op een andere plaats.
Het klinkt heel treurig kan ik me voorstellen maar het werkt voor mij wel.
Misschien dat zoiets ook werkt voor scherpe voorwerpen. Omdat je extra moeite moet doen om ze te verkrijgen en in die tijd kan je je gedachtes veranderen
En de bankpas en identifier is zodat ik niet ga pokeren terwijl ik dronken ben. Voor mij helpt het wel om te zorgen dat ik dat niet doe, vanwege de extra moeite, misschien geldt dat ook met zelfmutilatie
Wat wil je dat ze doet, alle messen uit de keuken in de schuur gooien? Zelfs met een sleutelbos kun je aardig krassen maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:36 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik weet dat je mij niet mag omdat je o.a. denkt dat ik je niet mag. Dat is niet het geval maar oke.
Ik heb een alcoholverslaving. Wat ik doe is dat ik mijn bankpas en identifier buiten in de schuur opsluit, de sleutel voor die schuur stop ik op het balkon en de sleutel voor de deur van het balkon stop ik weer op een andere plaats.
Het klinkt heel treurig kan ik me voorstellen maar het werkt voor mij wel.
Misschien dat zoiets ook werkt voor scherpe voorwerpen. Omdat je extra moeite moet doen om ze te verkrijgen en in die tijd kan je je gedachtes veranderen
En de bankpas en identifier is zodat ik niet ga pokeren terwijl ik dronken ben. Voor mij helpt het wel om te zorgen dat ik dat niet doe, vanwege de extra moeite, misschien geldt dat ook met zelfmutilatie
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat wil je dat ze doet, alle messen uit de keuken in de schuur gooien? Zelfs met een sleutelbos kun je aardig krassen maken.
Hoe gaat het vandaag @:ChildoftheStars? Goed geslapen? En nog plannen voor vandaag?
Lekker binnen zitten en deze dag door zien te komen, wou naar waalstrandje gaan met Lauren maar dat doen we morgen misschien wel als het dan tenminste wat koeler isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima denk ik. Kom alleen net als heel Nederland tot niks en dat frustreert. Alleen tja. Als mijn thee op is even proberen of tekenen lukt boven
Ben eigenlijk saai vandaag
Vandaag vooral het plan om de hitte te overlevenGa jij nog wild doen?
Iedereen is saai vandaag.quote:
Ik zit ook in #teamsaai vandaag..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima denk ik. Kom alleen net als heel Nederland tot niks en dat frustreert. Alleen tja. Als mijn thee op is even proberen of tekenen lukt boven
Nee hoor, gewoon rustig dagje net als veel mensen. Saai zijn is prima. #TeamSaaiquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag vooral het plan om de hitte te overlevenGa jij nog wild doen?
Of gesmolten.quote:
Heb je nog leuke haaksels om te delen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, begin het frustrerend te vinden. Ben blij dat het vanaf maandag koeler is
Mijn hoofd functioneert bezig met structuur en zo. dat heb ik nu niet
Naja, morgen dertig graden is al beter.
Vanavond probeer ik gewoon weer om half elf naar boven en op tijd slapen, normale tijd eruitDan kan ik in de ochtend tekenen en zo. Beetje haken. De middag zien we dan nog wel
![]()
Ben ook best wel gespannen voor maandag, gesprek over de renovatie. Daarom wil ik ook afleiding hebben. Plus de boel aan kant maken. Gewoon normaal doen dus
Dan maar even extra zweetmaar me wel weer beter voelen
Uh... nee even niet > ben bezig met een deken op het moment en dat duurt langerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:11 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb je nog leuke haaksels om te delen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb allerlei inspiratie opgegaan om te tekenen, dus daar wil ik graag mee verderen daarna haken aan een kerstdeken
Kerstboom met overloop in kleuren en sneeuwvlokken iddquote:
max 5 min dan anders krijgt ik weer storingen. LOLquote:Op zondag 28 juni 2026 14:24 schreef Iceage het volgende:
Douchen is nooit voor niks maar gewoon lekker zeker met dit warme weer en met een goede douchegel geschikt voor dagelijks gebruik. (vind ik dan)
Succes morgen!
Fijne zondag.verder.
ff bestellen bij thuisbezorgd is ook weinig mis mee.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... toch even bezig geweest. Huishouden en hobby. Ook even gedut, want ik had echt te kort geslapen. Morgen weer normaal weerdaar kan ik wel dankbaar voor zijn
Koken laat ik even schieten, doe ik morgen wel weer. Nu echt te warm daarvoor. Denk gewoon even twee bammetjes. 'k Ben echt veel te warm ervoor...
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
:
[..]
Kerstboom met overloop in kleuren en sneeuwvlokken idd
We gaan voor een goede dag vandaag.quote:Op maandag 29 juni 2026 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Alles is netjes voor de woningbouw. Die komt tussen elf en één ergens aanvliegen. Ik hoop dat hij vroeg komt. Het is echt spannend
Wel netjes op tijd gaan slapen en op tijd wakkerZes uur
Nu koffietijd. Eventjes zitten haken al.
Lekker de ramen tegen elkaar open, even afkoelen in huis
Hopelijk zakt de spanning als het mannetje geweest is... Hopelijk krijg ik wat duidelijkheid. Al vermoed ik, ga ik er vanuit, van niet. Dan kan het enkel meevallen
Ben blij dat een begeleider mij belt daarna. Normaal zou ik mijn stress ventileren bij mijn moeder en ik heb vorige week een partij gehuild omdat dat niet meer konDit is natuurlijk geen moeder, maar even mijn hart luchten is wel fijn ja!
Een koele dag!quote:Op maandag 29 juni 2026 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We gaan voor een goede dag vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2026 12:38 schreef maily het volgende:
Dat viel niet tegen; fijn!Ja dat kan... alleen dan word ik heel emotioneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tranen zitten echt ontzettend hoog nu
Aan het einde van de middag belt een begeleiderNou, niks mis met een T-shirt, alleen mijn arm is nog niet genezenquote:Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef qltel het volgende:
Goed zo. Je hoeft je dus geen zorgen te maken! Het meeste regelen ze voor je en de rest is te behappen. En dat je in een shirt gekleed was is toch heel logisch met dit weer?
Geniet van je thee, stresskip!![]()
En thee is aan het afkoelen. Hij ruikt lekker. Heerlijk veel zoetjes erin.
Als hij op is lekker bezig![]()
Wel lekker dat het huis afkoeltVanavond op de bank zonder vast plakken
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2026 12:38 schreef maily het volgende:
Dit kan enorm helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Oh niet eensquote:Op maandag 29 juni 2026 17:05 schreef qltel het volgende:
Ik zie het helemaal voor me. Jij met een huis vol dozen, een maand voor de verhuizing, en bij alles wat je nodig hebt moet je in allerlei dozen gaan zoeken..
Ja echt heel aardig!quote:Op maandag 29 juni 2026 17:48 schreef Boca_Raton het volgende:
‘En als ik een lekker koekje bij de koffie doe halen ze de lampen ook weg en hangen die weer op.’
Dat is toch liefffff
quote:Op maandag 29 juni 2026 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik stress heb wil je niet in mijn buurt zijn
quote:Op maandag 29 juni 2026 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik stress heb wil je niet in mijn buurt zijn
Ah joh, dat word je altijd weer vergeven.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik janken, ga friemelen, wordt minder aardig... gewoon niet gezellig...
*aai over de bol geeft*quote:Op maandag 29 juni 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik janken, ga friemelen, wordt minder aardig... gewoon niet gezellig...
En dat vind ik erg naar. Voorbeeld: was een paar dagen terug onaardig tegen Lienekien en daar voel ik me nog steeds schuldig overquote:Op maandag 29 juni 2026 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah joh, dat word je altijd weer vergeven.Vergeten is weer een ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |