Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen lekker (onverwachts) vrij vanwege Co de Roodt, lekker nachbraken met het voetjebal
nee dank u_O-quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je naar de Efteling. Die is open!
zekersquote:
ik moest de hele dag naar schoolquote:
Kan je mooi het gras afdoen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moest de hele dag naar school
maar werd vanavond gebeld
het gaat niet door
stel je voor dat ik door de hitte van de grasmaaier valquote:
Was ook maar een geintje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat ik door de hitte van de grasmaaier val
dat moeten we niet hebben
van mij ookquote:
Heel vroeg in de ochtend is fijn. Hier was het gewoon dauwig toen ik de hondjes uitliet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij ook![]()
nee als de zon zo warm is, is het niet goed om te maaien
beter savonds dan of heel vroeg in de ochtend
Ja maar, ik vond het vandaag zo leuk.quote:
Klinkt ook liever dan naarbestaande.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Babestaande ga ik onthouden. Breekt zo lekker t ijs
Ja als een koosnaampjequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt ook liever dan naarbestaande.
Welke nostra ?quote:
Myn freon.quote:
Kan je het nog een beetje warm houden daar ?quote:
M’n neus blijft koud.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje warm houden daar ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)%2Fl.facebook.com%2F
Hier wss ook veel tranen.
Mk is welquote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:04 schreef EvilSkittle het volgende:
@:Moeraskat da’s lang geleden! Wees welkom!
Dan is het wat koeler ?quote:
Burgemeesters nu al in paniek.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kwartje valt nu pas.![]()
[ afbeelding ]
Maar echt hoor. Halsema, Shouten en Van Zanen slapen vanacht niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Halsema, Shouten en Van Zanen slapen vanacht niet.
Bij mij in huis niet echt dus dacht, ik ga toch maar naar kantoor. Eens kijken hoeveel collega's ik aantref.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk is het hier boven met thuiswerken een beetje te houden. Goedemorgen
ah moet je een Potje tafelvoetballen missen vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
Werk graag even op locatie samen met collega's. Even eruit en even gewoon gezellig tafelvoetballen etc. Maar volgende week maar weer als het afgekoeld is.
8 potjes!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah moet je een Potje tafelvoetballen missen vandaag
ahhhh en ook nog warm en ook nog 8 potjes tafelvoetbal moeten missen.. wat een rot start voor jou van het weekendquote:
Dat heb ik nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:28 schreef maily het volgende:
Hullo allemaal![]()
@:KissingBird ik had preskop op mijn boterham
Ik wist dat t een soort zult was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gegeten![]()
Vond je het lekker?
Zult heb ik ook nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wist dat t een soort zult was.
Maar zult is zuur.
Dit is hartig (varkensvlees) en gelatine.
Niet vies. Maar volgende keer toch liever zure zult.
Ik zag van de week een plaatje van god in de keuken en brand in de oven.quote:
Excuse me !quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ja op kantoor is het bij ons sowieso boven de 30 graden. Alleen het erheen rijden in de airco zou ik wel heel graag willen. Maar dan is het erna niet te doen helaas.
Oeh das nie lekker niequote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:28 schreef maily het volgende:
Hullo allemaal![]()
@:KissingBird ik had preskop op mijn boterham
Ik had al moi gezegd maar ja.quote:
Hallo Maaa *G *quote:
Hallo FFquote:
Hallo greysieequote:
Hallo Lovelyquote:
Hallo Skittlequote:
Dame Greys.quote:
Goedemiddag Dame Kissingbird.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Maaa *G *
[..]
Hallo FF
[..]
Hallo greysiee
[..]
Hallo Lovely
[..]
Hallo Skittle
Superbowl halftime 2025.quote:
Ja ben wel heeeeel blij met de aircoquote:
Ja, waar was je?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey gianniiiiiiiii![]()
Dat is even geleden, alles goed?
Ja hier ben ik en soms ook ergens anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, waar was je?
En ja, prima. Warm en zo. En met jou?
Oh ja, ventilator staat op de slaapkamer. Die mag straks weer aan het werk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hier ben ik en soms ook ergens anders.![]()
Ja same, ook prima en warm, maar goed te doen verder. Beetje voetbal kijken onder de ventilator.
Noorwegen - Frankrijk kijk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, ventilator staat op de slaapkamer. Die mag straks weer aan het werk.
Wie speelt er?
Dat kan. Ieder z'n ding. Ik vind het leuk, maar ik kijk ook niet alles. Als ik iets mis ook geen probleem. Ik ben vannacht ook niet opgebleven om Nederland te kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van dit wk gezien
Oh neuh, alles na 22:00 begin ik sowieso niet aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder z'n ding. Ik vind het leuk, maar ik kijk ook niet alles. Als ik iets mis ook geen probleem. Ik ben vannacht ook niet opgebleven om Nederland te kijken.
we kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zweet wel..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we kunnen elkaar de hand schudden
Ik van vannacht alleen de doelpunten. Bij het allereerste duel van Nederland ben ik na 10 minuten afgehaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Sji en Sjaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey gianniiiiiiiii![]()
Dat is even geleden, alles goed?
SBS6. Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een SBS6 kijkcijferkanon
Ga je Marokko Ned wel kijken of blijf je daar ook niet voor op?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder z'n ding. Ik vind het leuk, maar ik kijk ook niet alles. Als ik iets mis ook geen probleem. Ik ben vannacht ook niet opgebleven om Nederland te kijken.
Ik moet dinsdag naar kantoor dus denk niet dat ik ga kijken. Hopelijk gaan ze door en komt er daarna een wedstrijd op een beter tijdstip.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga je Marokko Ned wel kijken of blijf je daar ook niet voor op?
Ja dat hoop ik ook. Ga er niet voor opblijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar kantoor dus denk niet dat ik ga kijken. Hopelijk gaan ze door en komt er daarna een wedstrijd op een beter tijdstip.
Opblijven niet, maar wakkerblijven vrees ik welquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ga er niet voor opblijven.
Ligt er maar net aan wat je normale slaaptijd isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Opblijven niet, maar wakkerblijven vrees ik wel
Nederland tegen Marokkoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je normale slaaptijd is
Klopt maar moet soms met hontie eruitquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:26 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Nja met de airco merk je alleen het verschil als je naar buiten kijkt
Oja. Koelvest aan. En jij onder de plu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar moet soms met hontie eruit
Het is iig iets beter dan gisteren, hopelijk vanavond regen én onweerquote:
Er staan genoeg zou je zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
helleu
ff lachen, hoei hoei woei woei woei
https://www.telegraaf.nl/(...)krijk/157911863.html
RIP @ootjekatootjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)apFZod7dX8vhDIhODXDg
Verhip zeg. Ik dacht pas weer van 18: 00 uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de stream doet het goed vandaag
nee alles gewoon normaal, het is nu best mild weer in Zandvoortquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip zeg. Ik dacht pas weer van 18: 00 uur.![]()
Thanks .
Gabbers zijn behoorlijk pissed off.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee alles gewoon normaal, het is nu best mild weer in Zandvoort
snap ik, het is geen code rood of zo, net buiten geweest was behoorlijk mild vergeleken met afgelopen dagen op dit tijdstipquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gabbers zijn behoorlijk pissed off.
Dit bericht wordt massaal gedeeld.
[ afbeelding ]
Klopt, best lullig,zeker omdat ze ook nog allerlei maatregelen hadden getroffen ivm de warmte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snap ik, het is geen code rood of zo, net buiten geweest was behoorlijk mild vergeleken met afgelopen dagen op dit tijdstip
en het is ook nog 1 uur voor aanvang besloten las ik...
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Vanwege de hitte en de druk op de hulpdiensten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gabbers zijn behoorlijk pissed off.
Dit bericht wordt massaal gedeeld.
[ afbeelding ]
De vraag is voornamelijk waarom andere feesten wel mogen doorgaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Vanwege de hitte en de druk op de hulpdiensten.
Ik snap het wel ....
Maar dit is al een week bekend ....
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vraag is voornamelijk waarom andere feesten wel mogen doorgaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ik een boomer?
* gebrokenglas mompelt iets en neemt een slok van zijn cassisquote:
Deze organisatie wilde volledige verantwoordelijk nemen en had meerdere maatregelen getroffen. Dan is het vrij zuur dat er een uur vantevoren gezegd wordt dat het niet doorgaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees ook tegenstrijdige berichten over bruiloften die wel of niet doorgaan vanwege het weer.
Ik denk dat het ook aan de organisatie ligt of die wel of niet de verantwoordelijkheid wil nemen.
Oke.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze organisatie wilde volledige verantwoordelijk nemen en had meerdere maatregelen getroffen. Dan is het vrij zuur dat er een uur vantevoren gezegd wordt dat het niet doorgaat.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt iets en neemt een slok van zijn cassis
Cassis bier?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt iets en neemt een slok van zijn cassis
Het eerstequote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van het binnensmonds mompelen of van het genieten van de Cassis?
[ afbeelding ]
Kissingbird(s()?quote:
Is al weg. En doei.quote:
Oehquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
Heb wel deze in de koelkast staan.
[ afbeelding ]
Past leuk bij de rest van de badkamer.quote:
Uit dit topicquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past leuk bij de rest van de badkamer.
binnenkort Parkzicht party houden in gemeentehuis van Vlaardingen met de hele college van B&W aan de pillenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze organisatie wilde volledige verantwoordelijk nemen en had meerdere maatregelen getroffen. Dan is het vrij zuur dat er een uur vantevoren gezegd wordt dat het niet doorgaat.
valt mee toch, het gras is niet eens geel en een week geleden heeft het nog pleurishard geregendquote:
Huidige situatie (eind juni):quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee toch, het gras is niet eens geel en een week geleden heeft het nog pleurishard geregend
Ja. Maar het is nog steeds te droog ....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee toch, het gras is niet eens geel en een week geleden heeft het nog pleurishard geregend
Kijk uit dat je wind mee hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
dan ga ik zo maar even over de balustrade pissen
ik ben van drie kanten beschermd tegen wind, heb goed nagedacht voordat ik dit huis kochtquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben van drie kanten beschermd tegen wind, heb goed nagedacht voordat ik dit huis kocht
Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik las het. Heel triest nieuws.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef maily het volgende:
zoontje van Cody Gakpo en vriendin Noa overleden
Goed idee, en dan even met foto erbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:39 schreef maily het volgende:
@:FreshFruit misschien hier vragen?
STA / Groningen Stad #659 - Met de grootste hekel aan afko’s
Uhuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Huidige situatie (eind juni):
Neerslagtekort: Het landelijke neerslagtekort liep in het voorjaar op tot circa 89 mm. Hoewel enkele buien in juni tijdelijk lichte verlichting brachten, blijft de algehele situatie ongunstig.
Grondwaterstanden: De bodemreserves waren na het droge jaar 2025 al onvoldoende aangevuld. Jonge planten en bomen kwamen hierdoor in de knel.
Rivierafvoeren: De Rijn en de Maas kampen met lagere waterafvoeren dan gemiddeld. Dit komt mede door een sneeuwarme winter in de Alpen, waardoor er minder smeltwater beschikbaar is.
quote:
Voelt wel nog steeds benauwd in mijn appartementquote:
Hier ook en zal nog wel een aantal dagen aanhouden.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voelt wel nog steeds benauwd in mijn appartement
Ja duurt even voordat de warmte eruit is.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voelt wel nog steeds benauwd in mijn appartement
Jij hebt ook overal een middeltje voor, echt een apothekerquote:
Hopelijk val ik zo in slaap en is het over een uurtje of 6 wel beterquote:Op zondag 28 juni 2026 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja duurt even voordat de warmte eruit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Hoop het ook voor jou Bos.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk val ik zo in slaap en is het over een uurtje of 6 wel beter
quote:Op zondag 28 juni 2026 02:38 schreef EvilSkittle het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat duck butter is:@maily @greysbones @KissingbirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Zeer aangenaam. Was ook wel even nodig.quote:Op zondag 28 juni 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, het is nu prima te doen in huis en buiten. Heerlijk dat buitje.
quote:Op zondag 28 juni 2026 02:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
@:maily @:greysbones @:Kissingbird
Mooi.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
Voor het eerst sinds dagen even lekker koel buiten zitten onder de pergola:
[ afbeelding ]
Lekker briesje
quote:Op zondag 28 juni 2026 02:38 schreef EvilSkittle het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat duck butter is:Voor jou dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Wow heel mooiquote:Op zondag 28 juni 2026 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
Voor het eerst sinds dagen even lekker koel buiten zitten onder de pergola:
[ afbeelding ]
Lekker briesje
quote:
Hoho, @hemarookworst begon!!!quote:Op zondag 28 juni 2026 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja want het is gewoon spul wat je kunt kopen ook
![]()
Maar dat weet @:evilskittle niet.. die zit nog in de anale fase
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als je iets doet moet je het goed doen.
Goedemorgen freon, kan nog net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |