binnenkort Parkzicht party houden in gemeentehuis van Vlaardingen met de hele college van B&W aan de pillenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze organisatie wilde volledige verantwoordelijk nemen en had meerdere maatregelen getroffen. Dan is het vrij zuur dat er een uur vantevoren gezegd wordt dat het niet doorgaat.
valt mee toch, het gras is niet eens geel en een week geleden heeft het nog pleurishard geregendquote:
Huidige situatie (eind juni):quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee toch, het gras is niet eens geel en een week geleden heeft het nog pleurishard geregend
Ja. Maar het is nog steeds te droog ....quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee toch, het gras is niet eens geel en een week geleden heeft het nog pleurishard geregend
Kijk uit dat je wind mee hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
dan ga ik zo maar even over de balustrade pissen
ik ben van drie kanten beschermd tegen wind, heb goed nagedacht voordat ik dit huis kochtquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben van drie kanten beschermd tegen wind, heb goed nagedacht voordat ik dit huis kocht
Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik las het. Heel triest nieuws.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:20 schreef maily het volgende:
zoontje van Cody Gakpo en vriendin Noa overleden
Goed idee, en dan even met foto erbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:39 schreef maily het volgende:
@:FreshFruit misschien hier vragen?
STA / Groningen Stad #659 - Met de grootste hekel aan afko’s
Uhuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Huidige situatie (eind juni):
Neerslagtekort: Het landelijke neerslagtekort liep in het voorjaar op tot circa 89 mm. Hoewel enkele buien in juni tijdelijk lichte verlichting brachten, blijft de algehele situatie ongunstig.
Grondwaterstanden: De bodemreserves waren na het droge jaar 2025 al onvoldoende aangevuld. Jonge planten en bomen kwamen hierdoor in de knel.
Rivierafvoeren: De Rijn en de Maas kampen met lagere waterafvoeren dan gemiddeld. Dit komt mede door een sneeuwarme winter in de Alpen, waardoor er minder smeltwater beschikbaar is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |