Ja ben wel heeeeel blij met de aircoquote:
Ja, waar was je?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey gianniiiiiiiii![]()
Dat is even geleden, alles goed?
Ja hier ben ik en soms ook ergens anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, waar was je?
En ja, prima. Warm en zo. En met jou?
Oh ja, ventilator staat op de slaapkamer. Die mag straks weer aan het werk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hier ben ik en soms ook ergens anders.![]()
Ja same, ook prima en warm, maar goed te doen verder. Beetje voetbal kijken onder de ventilator.
Noorwegen - Frankrijk kijk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, ventilator staat op de slaapkamer. Die mag straks weer aan het werk.
Wie speelt er?
Dat kan. Ieder z'n ding. Ik vind het leuk, maar ik kijk ook niet alles. Als ik iets mis ook geen probleem. Ik ben vannacht ook niet opgebleven om Nederland te kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van dit wk gezien
Oh neuh, alles na 22:00 begin ik sowieso niet aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder z'n ding. Ik vind het leuk, maar ik kijk ook niet alles. Als ik iets mis ook geen probleem. Ik ben vannacht ook niet opgebleven om Nederland te kijken.
we kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zweet wel..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we kunnen elkaar de hand schudden
Ik van vannacht alleen de doelpunten. Bij het allereerste duel van Nederland ben ik na 10 minuten afgehaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Sji en Sjaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey gianniiiiiiiii![]()
Dat is even geleden, alles goed?
SBS6. Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een SBS6 kijkcijferkanon
Ga je Marokko Ned wel kijken of blijf je daar ook niet voor op?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder z'n ding. Ik vind het leuk, maar ik kijk ook niet alles. Als ik iets mis ook geen probleem. Ik ben vannacht ook niet opgebleven om Nederland te kijken.
Ik moet dinsdag naar kantoor dus denk niet dat ik ga kijken. Hopelijk gaan ze door en komt er daarna een wedstrijd op een beter tijdstip.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga je Marokko Ned wel kijken of blijf je daar ook niet voor op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |