Ja dat hoop ik ook. Ga er niet voor opblijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag naar kantoor dus denk niet dat ik ga kijken. Hopelijk gaan ze door en komt er daarna een wedstrijd op een beter tijdstip.
Opblijven niet, maar wakkerblijven vrees ik welquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Ga er niet voor opblijven.
Ligt er maar net aan wat je normale slaaptijd isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Opblijven niet, maar wakkerblijven vrees ik wel
Nederland tegen Marokkoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je normale slaaptijd is
Klopt maar moet soms met hontie eruitquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:26 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Nja met de airco merk je alleen het verschil als je naar buiten kijkt
Oja. Koelvest aan. En jij onder de plu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar moet soms met hontie eruit
Het is iig iets beter dan gisteren, hopelijk vanavond regen én onweerquote:
Er staan genoeg zou je zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
helleu
ff lachen, hoei hoei woei woei woei
https://www.telegraaf.nl/(...)krijk/157911863.html
RIP @ootjekatootjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)apFZod7dX8vhDIhODXDg
Verhip zeg. Ik dacht pas weer van 18: 00 uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de stream doet het goed vandaag
nee alles gewoon normaal, het is nu best mild weer in Zandvoortquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip zeg. Ik dacht pas weer van 18: 00 uur.![]()
Thanks .
Gabbers zijn behoorlijk pissed off.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee alles gewoon normaal, het is nu best mild weer in Zandvoort
snap ik, het is geen code rood of zo, net buiten geweest was behoorlijk mild vergeleken met afgelopen dagen op dit tijdstipquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gabbers zijn behoorlijk pissed off.
Dit bericht wordt massaal gedeeld.
[ afbeelding ]
Klopt, best lullig,zeker omdat ze ook nog allerlei maatregelen hadden getroffen ivm de warmte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snap ik, het is geen code rood of zo, net buiten geweest was behoorlijk mild vergeleken met afgelopen dagen op dit tijdstip
en het is ook nog 1 uur voor aanvang besloten las ik...
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Vanwege de hitte en de druk op de hulpdiensten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gabbers zijn behoorlijk pissed off.
Dit bericht wordt massaal gedeeld.
[ afbeelding ]
De vraag is voornamelijk waarom andere feesten wel mogen doorgaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Vanwege de hitte en de druk op de hulpdiensten.
Ik snap het wel ....
Maar dit is al een week bekend ....
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vraag is voornamelijk waarom andere feesten wel mogen doorgaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ik een boomer?
* gebrokenglas mompelt iets en neemt een slok van zijn cassisquote:
Deze organisatie wilde volledige verantwoordelijk nemen en had meerdere maatregelen getroffen. Dan is het vrij zuur dat er een uur vantevoren gezegd wordt dat het niet doorgaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees ook tegenstrijdige berichten over bruiloften die wel of niet doorgaan vanwege het weer.
Ik denk dat het ook aan de organisatie ligt of die wel of niet de verantwoordelijkheid wil nemen.
Oke.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze organisatie wilde volledige verantwoordelijk nemen en had meerdere maatregelen getroffen. Dan is het vrij zuur dat er een uur vantevoren gezegd wordt dat het niet doorgaat.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt iets en neemt een slok van zijn cassis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |