abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141049
Het is zover. Op naar de ontknopingen van de groepen, waarbij iedere groep weer zijn eigen interessante dynamiek kent. Te beginnen met groep B, 1 van de 2 groepen waar we om 21:00 beginnen. Het vervelende is dat we alle andere groepen later aftrappen, dit zijn 4 vrij matige dagen in het speelschema wat dat betreft. Na zondag maar 1 potje in de zestiende finale wordt het schema snel beter (al eindigen de wedstrijden dan wel geregeld DIEP IN DE NACHT doordat ze mogelijk 3 uur duren), dus het is vooral even doorbijten.

De eerste groep die beslist gaat worden is Groep B. In principe wel de groep van de eerste 3 waar de spanning nog het meest aanwezig is, dus een redelijke keus om daar voor te gaan vandaag. De spanning is er nog voor groepswinst en voor een plek als beste nummer 3 door het verloop. Er zijn namelijk twee setjes van twee ploegen die een vergelijkbaar toernooiverloop kennen.

Als eerste Zwitserland. Zij begonnen met een gelijkspel tegen Qatar. Dat is niet goed, al vertekende het spelbeeld wel wat. Zwitserland was dominant en kreeg 100% kansen, maar vergat ze te maken. In de tweede wedstrijd tegen Bosnië was het 70 minuten lang dan weer arren moedig. Maar ja, in de laatste 20 minuten een goal, een rode kaart mee en nog 3 goals. Bosnië scoorde wel een prachtige tegengoal, maar toen was het allang beslist.

Canada kende een vergelijkbaar lot. 1-1 tegen Bosnië, dat me voetballend tegenviel maar ook met tegenhouden moeite had. Bosnië scoorde echter wel uit een corner en Canada deed pas laat in de wedstrijd wat terug. Tegen Qatar was er echter een klinkende 6-0 zege. Hier viel de eerste goal een stuk sneller, zagen we ook daarna een rode kaart en dus nog 5 goals. Door een doodschop op Koné, die de rest van het WK vanuit bed kan bekijken met zijn dubbele beenbreuk, ging Qatar zelfs met 9 man van het veld.

Zwitserland - Canada lijkt daardoor een wedstrijd om plek 1 en 2 in de groep, al kan het in theorie nog dat een van hen derde wordt als het doelsaldoverschil wordt weggepoetst door Bosnië (in het geval van Canada) of Qatar (in het geval van Zwitsserland). Dat verschil is behoorlijk door de afgelopen speelronde. Zwitserland lijkt me nog altijd favoriet, al zijn zij bij gelijkspel tweede, winst is dus vereist.

Qatar en Bosnië strijden om 1 plekje als nummer 3, de winnaar pakt die positie. Bosnië wordt derde met een gelijkspel, maar twee punten is natuurlijk zo'n beetje kansloos om door te gaan. Ofwel, twee ploegen die voor de winst zullen gaan. Dat wordt denk ik interessanter dan Zwitserland - Canada, al zal het voetbal wel slechter zijn. Ik heb beide teams voetballend nog weinig goed zien doen namelijk.

In 2000 won Qatar van Bosnië, 10 jaar later was het een gelijkspel. Beide landen zijn door de jaren heen ook wel beter geworden, dus hier valt weinig over te zeggen. Canada en Zwitserland gingen in 2002 samen voor een 1-3. Ook hier geldt dat dat totaal andere tijden waren, met best een matig Zwitserland. Canada speelt in Vancouver, Qatar gaat voor Seattle. Het is daar dus nog lekker vroeg, jeetje. Ik wens ze in ieder geval succes, al zal ik Bosnië en Qatar op basis van hun voetbal niet missen als ze de volgende ronde missen..

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:46:19 #2
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141050
fipo
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:46:21 #3
35723 crew  GGMM
pi_221141051
sepo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221141052
Sepo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:46:30 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141053
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
_O-
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:46:33 #6
35723 crew  GGMM
pi_221141054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
Hahahahahaha _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221141056
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
sepo
Ja jij met je desktop en bureau :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221141057
Dom geel Millar
pi_221141059
Lapo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221141060
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
.....
pi_221141061
Blijven we wakker voor Schotland - Marokko?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:47:10 #12
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141062
En dat op de Wifi :p
pi_221141063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef Coco het volgende:

[..]
weet ik hoeveel die gast heeft
6 nullen
pi_221141064
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
Stakker :') .
pi_221141066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven we wakker voor Schotland - Marokko?
Stukje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:47:30 #16
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven we wakker voor Schotland - Marokko?
Jazeker!

Dat wordt genieten hopelijk.
pi_221141068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven we wakker voor Schotland - Marokko?
Nee, niet bewust.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221141070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven we wakker voor Schotland - Marokko?
Hier trapt niemand in
pi_221141076
Bosnie mag straks even gaan genieten van de eerste plek in het 3e plaats klassement.
speak only if it improves the silence.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:47:59 #20
35723 crew  GGMM
pi_221141078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven we wakker voor Schotland - Marokko?
Ik niet

Ik moet daar nog wel iets voor doen, maar dat doe ik na deze wedstrijd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:48:08 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221141079
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:48:28 #22
35723 crew  GGMM
pi_221141083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
Volgens mij heb je nu al 5 variaties op deze grap gemaakt en alle 5 zonder likes
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:48:31 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
Het is mooi geweest.
What can change the nature of a man?
pi_221141086
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hier trapt niemand in
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:48:39 #25
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141087
Och Canada.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:49:04 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221141092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij heb je nu al 5 variaties op deze grap gemaakt en alle 5 zonder likes
Nu niet meer :*
pi_221141094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hondenpoep
pi_221141095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
Die is de vorige 2 wedstrijden ook al langsgekomen
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:49:47 #29
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij heb je nu al 5 variaties op deze grap gemaakt en alle 5 zonder likes
Ik had ze allemaal al gepakt toen ik hem de eerste keer maakte B-)
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:49:49 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221141101
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Die is de vorige 2 wedstrijden ook al langsgekomen
Toen speelde Qatar tegen 11. Wel maar met 9.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:50:18 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221141106
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:50:19 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221141107
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
Hoe kom je erop :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221141109
Tweede Bosniër met kramp. Lekker fit elftal.
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:50:37 #34
842 Zorro
Z
pi_221141111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
Mooi laten hangen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:50:38 #35
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
Eens.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:50:40 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141113
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
bijna
What can change the nature of a man?
pi_221141117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
De goals staan nog steeds op de grond
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:51:21 #38
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221141120
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Tweede Bosniër met kramp. Lekker fit elftal.
Te weinig hydration breaks.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:51:33 #39
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
De goals staan nog steeds op de grond
Lijkt het vliegveld wel.
pi_221141125
Ik vind alle grapjes vanavond nog niet zo geslaagd.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:51:57 #41
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141127
OEH
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:52:11 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141130
AH
What can change the nature of a man?
pi_221141131
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Tweede Bosniër met kramp. Lekker fit elftal.
Ze worden niet gesponsord door kesbeke
speak only if it improves the silence.
pi_221141132
Oei
pi_221141133
ED
pi_221141136
Ah.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:52:24 #47
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind alle grapjes vanavond nog niet zo geslaagd.
Toetsweken beginnen morgen pas...
pi_221141138
Tjah
pi_221141140
De
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:52:31 #50
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221141141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
AH
Oerend Hard
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221141143
Dirk
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:52:50 #52
842 Zorro
Z
pi_221141145
Aangezein ik 2-1 heb voor Zwitserland verwacht ik nog wel een doelpunt in blessuretijd zoals gewoonlijk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141146
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:19 #54
35723 crew  GGMM
pi_221141148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Jij bent wel heel streng
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:21 #55
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
Dirk
Duivenbode?
pi_221141150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Vorige week had de scheids nog kramp.

Wat dan?
pi_221141151
Leuk slot bij CAN-ZWI
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:37 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk slot bij CAN-ZWI
Arne?
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:49 #59
441859 crew  Lenny77
pi_221141158
Ik geef het op voor vandaag.. ben gaar..

Slaapwel lieve nieuwe vriendjes O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221141160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Alleen als dat tijdens de hydration break gebeurt!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:56 #61
842 Zorro
Z
pi_221141161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Eens. Al vaker gezegd, het is gewoon gebrek aan conditie. Je gaat ook niet langzamer sprinten omdat de tegenstander zo moe is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Duivenbode?
Supermarkt
pi_221141163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Vorige week had de scheids nog kramp.

Wat dan?
Juist dan doorspelen :D .
pi_221141164
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Arne?
Stop hier mee.
pi_221141166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Arne?
Nee, Loevestein
pi_221141169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik geef het op voor vandaag.. ben gaar..

Slaapwel lieve nieuwe vriendjes O+
Slaap zacht!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:23 #67
842 Zorro
Z
pi_221141170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Alleen als dat tijdens de hydration break gebeurd!
gebeurd _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141172
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Zorro het volgende:

[..]
Eens. Al vaker gezegd, het is gewoon gebrek aan conditie. Je gaat ook niet langzamer sprinten omdat de tegenstander zo moe is.
Dit dus.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:45 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221141176
Als Canada zijnde
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221141177
NEEEEEE
pi_221141178
OEH
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:53 #72
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141179
Zwiterland :')

Van Blaise Nkufo en Johann Vonlanthen naar billetjes knijpen tegen fucking kaanaadaa
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:05 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141181
Canada krijgt wel de kansen zeg.
What can change the nature of a man?
pi_221141183
Kop eens in een hoek
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:11 #75
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141184
SUI knalt er lekker op nog even.
pi_221141185
Keeper mee
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:15 #77
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEEEEEE
:?
What can change the nature of a man?
pi_221141190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Ik heb 1-1 voorspeld.

Dus 2-2 zou goed zijn.
pi_221141191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
SUI knalt er lekker op nog even.
Je bedoelt Canada?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221141192
Heel mooi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:53 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik heb 1-1 voorspeld.

Dus 2-2 zou goed zijn.
Ja hier ook.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:58 #82
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141194
klaro
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:56:03 #83
842 Zorro
Z
pi_221141195
Wat een mooie uitslag O+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141196
Zou wel leuk zijn als die omhaal er nog in ging van die donkere jongen
pi_221141198
Ik druip af.
pi_221141200
Canada als straf in Amerika spelen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:56:32 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik druip af.
Ik ben helemaal klaar met die fok poule!
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:56:43 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221141205
Ach Kanaaadaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221141206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik druip af.
Je slurf heeft een druiper
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:56:54 #90
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141209
Canada weer met beide benen op de grond na een normalere tegenstander
pi_221141212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Canada weer met beide benen op de grond na een normalere tegenstander
Normaal?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:57:18 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141213
What can change the nature of a man?
pi_221141219
De eerste groep heeft in ieder geval al een 3e plek met 4 punten
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:58:02 #95
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar Bosnië is nog bezig.
Och ja. minkukel.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:58:21 #96
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221141228
Nou mooi. Welterusten allemaal; :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:58:27 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221141229
Geen succes voor Ali Aalmoes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221141231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Welterusten allemaal; :W
Afhaker
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:58:42 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221141233
Tot morgen. Blijft niet wakker voor Brazil.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:58:46 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141234
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:59:32 #101
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141237
klaar aan de overkant.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:00:16 #102
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141244
dag Qatar
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:07:25 #103
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221141287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
dag Qatar
Volgende editie kopen ze nog 10 extra "Qatarese" spelers in ^O^
pi_221141305
Bosnië tegen VS in de 2e ronde. Makkie voor Pulisic & co.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')