Jij bent wel heel strengquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Vorige week had de scheids nog kramp.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Alleen als dat tijdens de hydration break gebeurt!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Eens. Al vaker gezegd, het is gewoon gebrek aan conditie. Je gaat ook niet langzamer sprinten omdat de tegenstander zo moe is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Juist dan doorspelenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week had de scheids nog kramp.
Wat dan?
Slaap zacht!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik geef het op voor vandaag.. ben gaar..
Slaapwel lieve nieuwe vriendjes
gebeurdquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als dat tijdens de hydration break gebeurd!
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens. Al vaker gezegd, het is gewoon gebrek aan conditie. Je gaat ook niet langzamer sprinten omdat de tegenstander zo moe is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |