abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141143
Dirk
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:52:50 #52
842 Zorro
Z
pi_221141145
Aangezein ik 2-1 heb voor Zwitserland verwacht ik nog wel een doelpunt in blessuretijd zoals gewoonlijk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141146
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:19 #54
35723 crew  GGMM
pi_221141148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Jij bent wel heel streng
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:21 #55
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
Dirk
Duivenbode?
pi_221141150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Vorige week had de scheids nog kramp.

Wat dan?
pi_221141151
Leuk slot bij CAN-ZWI
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:37 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk slot bij CAN-ZWI
Arne?
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:49 #59
441859 crew  Lenny77
pi_221141158
Ik geef het op voor vandaag.. ben gaar..

Slaapwel lieve nieuwe vriendjes O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221141160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Alleen als dat tijdens de hydration break gebeurt!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:56 #61
842 Zorro
Z
pi_221141161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind trouwens dat wedstrijden bij kramp niet stilgelegd zouden moeten worden.
Eens. Al vaker gezegd, het is gewoon gebrek aan conditie. Je gaat ook niet langzamer sprinten omdat de tegenstander zo moe is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Duivenbode?
Supermarkt
pi_221141163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Vorige week had de scheids nog kramp.

Wat dan?
Juist dan doorspelen :D .
pi_221141164
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Arne?
Stop hier mee.
pi_221141166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Arne?
Nee, Loevestein
pi_221141169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik geef het op voor vandaag.. ben gaar..

Slaapwel lieve nieuwe vriendjes O+
Slaap zacht!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:23 #67
842 Zorro
Z
pi_221141170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Alleen als dat tijdens de hydration break gebeurd!
gebeurd _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221141172
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Zorro het volgende:

[..]
Eens. Al vaker gezegd, het is gewoon gebrek aan conditie. Je gaat ook niet langzamer sprinten omdat de tegenstander zo moe is.
Dit dus.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:45 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221141176
Als Canada zijnde
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221141177
NEEEEEE
pi_221141178
OEH
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:53 #72
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141179
Zwiterland :')

Van Blaise Nkufo en Johann Vonlanthen naar billetjes knijpen tegen fucking kaanaadaa
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:05 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141181
Canada krijgt wel de kansen zeg.
What can change the nature of a man?
pi_221141183
Kop eens in een hoek
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:55:11 #75
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141184
SUI knalt er lekker op nog even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')