Nu niet meerquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu al 5 variaties op deze grap gemaakt en alle 5 zonder likes
Die is de vorige 2 wedstrijden ook al langsgekomenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
Ik had ze allemaal al gepakt toen ik hem de eerste keer maaktequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nu al 5 variaties op deze grap gemaakt en alle 5 zonder likes
Toen speelde Qatar tegen 11. Wel maar met 9.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die is de vorige 2 wedstrijden ook al langsgekomen
Hoe kom je eropquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook wel pech voor Qatar dat ze tegen 22 spelers moeten.
Mooi laten hangenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
Eens.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
bijnaquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
De goals staan nog steeds op de grondquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er hangt een goal voor Canada in de lucht.
Te weinig hydration breaks.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Tweede Bosniër met kramp. Lekker fit elftal.
Lijkt het vliegveld wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De goals staan nog steeds op de grond
Ze worden niet gesponsord door kesbekequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Tweede Bosniër met kramp. Lekker fit elftal.
Toetsweken beginnen morgen pas...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind alle grapjes vanavond nog niet zo geslaagd.
Oerend Hardquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |