Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik had morgen repetitie afgelast, Gisteren wandelen afgelast, Vriend zou voetbal komen kijken in de nacht van donderdag op vrijdag zegt ze zijn al geplaatst en het is me te warm etc. Ik hoef zelfs niet naar werk eigenlijk maar ga toch even.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende: [..] O er worden dingen afgelast door de warmte? Ja vervelend altijd, vooral voor de organisators Las al wel dat er festivals afgelast waren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfs niet naar werk???? Goede werkgever.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had morgen repetitie afgelast, Gisteren wandelen afgelast, Vriend zou voetbal komen kijken in de nacht van donderdag op vrijdag zegt ze zijn al geplaatst en het is me te warm etc. Ik hoef zelfs niet naar werk eigenlijk maar ga toch even.
Hier gaat alles door, het leed
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb het geluk dat ik zelf kan schuiven in uren (later werken bijv.) Doe ik nu ook echt want het is niet te harden buiten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja tropenrooster je mag maar hoeft niet zou er wel alleen staan straks.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zelfs niet naar werk???? Goede werkgever.
Hier gaat alles door, het leedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Extra vrije dag genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tropenrooster je mag maar hoeft niet zou er wel alleen staan straks.
In de ruststand
Toch maar even douchen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Voor vrijdag had ik zelf vorige week al vrij gevraagd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Extra vrije dag genot
In de ruststandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi TT Fogelde beste van vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lucky youuu, ff lekker bijkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor vrijdag had ik zelf vorige week al vrij gevraagd.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kan je toch beter vroeger werkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb het geluk dat ik zelf kan schuiven in uren (later werken bijv.) Doe ik nu ook echt want het is niet te harden buiten.
Tevens Hey Borrel
O dat soort dingen is dan wel jammer. Dat is toh allemaal binnen op het wandelen na?quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had morgen repetitie afgelast, Gisteren wandelen afgelast, Vriend zou voetbal komen kijken in de nacht van donderdag op vrijdag zegt ze zijn al geplaatst en het is me te warm etc. Ik hoef zelfs niet naar werk eigenlijk maar ga toch even.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja soms ga ik rond 5 uur 6 uur ochtends al werken of in de avond. Ligt eraan of het dan kan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch beter vroeger werken
Tevens Hey Borrel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dank uquote:
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Deze dagen koelt het helaas ook in de avond niet af, in de ochtend ook niet echt. Maar nog altijd beter als in de avond. Lees dat het vrijdag om 23 uur nog 29 graden isquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja soms ga ik rond 5 uur 6 uur ochtends al werken of in de avond. Ligt eraan of het dan kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet,quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hey dottekequeen hou je het nog een beetje uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zal blij zijn als de temperaturen weer dalen
Hoe jij het nog een beetje vol?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt.. warmte blijft lang hangen achroeiend heetquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze dagen koelt het helaas ook in de avond niet af, in de ochtend ook niet echt. Maar nog altijd beter als in de avond. Lees dat het vrijdag om 23 uur nog 29 graden is
Pohhhhh 29 om fuck8ng 11 uur man man man
We houden vol'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja de nachten vind ik het ergst, slaap al nachten niet goed door de warmtequote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt.. warmte blijft lang hangen achroeiend heet
Pohhhhh 29 om fuck8ng 11 uur man man man
We houden vol
Is al dagen 27 graden boven en ik vermoed maar zo dat dat nu aardig gaat stijgen met deze tempsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet,Ooo wat naar, ff in de rustige stand jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zal blij zijn als de temperaturen weer dalen
Hoe jij het nog een beetje vol?
Ja maar snap wel dat je daar alert op bent als je het merkt.
Ff volhouden de vooruitzichten geven hoop. Verkoeling iig.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb hetzelfde, deze hele week slaap ik zo gemiddeld 3 uur per nacht, en probeer een uurtje te slapen voor werk. Ik vind het nog knap dat ik soort van leefquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de nachten vind ik het ergst, slaap al nachten niet goed door de warmte
Is al dagen 27 graden boven en ik vermoed maar zo dat dat nu aardig gaat stijgen met deze tempsonze regio was al wel eerder warm, want ja hiervoor was 1 weekje wat minder weer maar daarvoor ook warm weer.
Het gaat idd nog erger worden maar ik zo weer het huis verder verduisteren zover dat kan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb netquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo wat naar, ff in de rustige stand jij.
Ja maar snap wel dat je daar alert op bent als je het merkt.
Ff volhouden de vooruitzichten geven hoop. Verkoeling iig.
4,5 gr suiker,1.5 gram zout 2 gram baking soda in een flesje bubbeltjes water gedaan. Kleinbeetje suikervrije ranje er bij en ik heb weer wat mineralen binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slim, treat yourselfquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net
4,5 gr suiker,1.5 gram zout 2 gram baking soda in een flesje bubbeltjes water gedaan. Kleinbeetje suikervrije ranje er bij en ik heb weer wat mineralen binnen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ook zoiets, de hele dat in het donker zitten, ik vind er wat van hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, deze hele week slaap ik zo gemiddeld 3 uur per nacht, en probeer een uurtje te slapen voor werk. Ik vind het nog knap dat ik soort van leefonze regio was al wel eerder warm, want ja hiervoor was 1 weekje wat minder weer maar daarvoor ook warm weer.
Het gaat idd nog erger worden maar ik zo weer het huis verder verduisteren zover dat kan.
Wat mensen aan de zomer vinden snap ik niet, binnen blijven alles dicht houden, opgesloten zitten
Lang leven de zomers
Ja precies, het is zo niet leuk meer..quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, de hele dat in het donker zitten, ik vind er wat van hoor.
Wat mensen aan de zomer vinden snap ik niet, binnen blijven alles dicht houden, opgesloten zitten
Lang leven de zomers
Kijk als het nou een stabiele 20 graden is met zon minder erg maar nu begin zomer al in zo'n staat van zijn is zwaaren de omstandigheden
Ok ik moet maar ff aan de slag
Houd jezelf koelrustig aan
Ja, helaas hebben we geen warmte knop waar we aan kunnen draaien. Ik hoop niet dat we deze zomer nog meer van deze lange hittegolven krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, het is zo niet leuk meer..
Kijk als het nou een stabiele 20 graden is met zon minder erg maar nu begin zomer al in zo'n staat van zijn is zwaaren de omstandigheden
Gezellig GG in da houseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt tegen hoor, ik ben vooral aan het bolken om punten te vangen.quote:
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zag dat je er gisteren lekker wat gepakt hebtquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, ik ben vooral aan het bolken om punten te vangen.
Bastogne bolkquote:
De lekkerste bolk, de dotbolk
Jeuj hier is in de wijk de waterleiding voor enkele uren afgelsoten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, ik heb niet eens speciaal mijn best gedaan. Het is heel rustig hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag dat je er gisteren lekker wat gepakt hebtCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O dat kan je nu niet hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Jeuj hier is in de wijk de waterleiding voor enkele uren afgelsoten
ik heb uit voorzorg mijn powerbank opgeladen mocht er een stroomstoring komen.
Heb gelukkig extra water boven staan voor noodgevallen mocht zoiets hier gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had gisterenavond geen zin om te bolkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet eens speciaal mijn best gedaan. Het is heel rustig hier.
Ja het is heel rustig, het is niet echt winnen meer als je wint![]()
De punten stromen binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoekoekWerewolf
Ik had net een kan water in de koelkast gezet en 4 isolatieflessen met water gevuld + ik heb nog 12 x 1,5 liter in mijn noodpakket.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan je nu niet hebben
ik heb uit voorzorg mijn powerbank opgeladen mocht er een stroomstoring komen.
Heb gelukkig extra water boven staan voor noodgevallen mocht zoiets hier gebeuren
Alleen doortrekken van het toilet wordt lastig
[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 24-06-2026 11:30:30 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Blub blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is vervelend dan. als het een plasje is nog niet zo erg, maar die grote boodschap is een ander probleemquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net een kan water in de koelkast gezet en 4 isolatieflessen met water gevuld + ik heb nog 12 x 1,5 liter in mijn noodpakket.
Alleen doortrekken van het toilet wort lastig
Enig idee hoelang jullie afgesloten zijn?
Is nu vast een run naar de winkel voor waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor enkele uren zeiden ze, ik hoop ook dat een nummer twee even op zich laat wachtenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend dan. als het een plasje is nog niet zo erg, maar die grote boodschap is een ander probleem
Enig idee hoelang jullie afgesloten zijn?
Is nu vast een run naar de winkel voor water
Misschien een papiertje eronder leggen dan kan je het makkelijke met een beetje water wegkrijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor enkele uren zeiden ze, ik hoop ook dat een nummer twee even op zich laat wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even naar een tankstation anders, mocht dat nodig zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor enkele uren zeiden ze, ik hoop ook dat een nummer twee even op zich laat wachtenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik heb zo net bewindvoering maar gebeld, en even heel duidelijk gemaakt dat medische kosten niet van mijn leefgeld rekening betaald dienen te worden. Begon ze te miepen dat ik al al zoveel calamiteiten had waarvoor extra geld nodig was. En : we hebben het geld nog niet terug van Unive.
Mocht Unive echt niks willen betalen heb ik nog een doorlopende reisverzekering met extra dekking voor bijzondere sporten (bergwandelen valt daar onder) die medische kosten vergoed. Heb haar net de polis maar doorgestuurd.
Echt hoor, een bewindvoerder die je financiële belangen behartigt, maar zeiken over medische kosten waar ik niet om gevraagd heb maken me pissig.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bibliotheek, gemeentehuiss, ziekenhuis, de kroeg. Wellicht zelfs een kerk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar een tankstation anders, mocht dat nodig zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
De mijne zakken meteen het water inquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een papiertje eronder leggen dan kan je het makkelijke met een beetje water wegkrijgen.
O je hebt zo plof potquote:
O ja plons, Henk heeft dat ook en als je dan op de pot zit spat het water soms tegen je reet aanquote:
Plonsquote:Werewolf
Toch maar leren zelf met je geld om te gaan. Of misschien dat Rob het kan /wil doen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:23 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zo net bewindvoering maar gebeld, en even heel duidelijk gemaakt dat medische kosten niet van mijn leefgeld rekening betaald dienen te worden. Begon ze te miepen dat ik al al zoveel calamiteiten had waarvoor extra geld nodig was. En : we hebben het geld nog niet terug van Unive.
Mocht Unive echt niks willen betalen heb ik nog een doorlopende reisverzekering met extra dekking voor bijzondere sporten (bergwandelen valt daar onder) die medische kosten vergoed. Heb haar net de polis maar doorgestuurd.
Echt hoor, een bewindvoerder die je financiële belangen behartigt, maar zeiken over medische kosten waar ik niet om gevraagd heb maken me pissig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, geen behoefte aan. Verder gaat het over het algemeen wel goed, maar als je als bewindvoerder denkt dat ongeplande medische behandelingen maar van je leefgeld betaald moeten worden zit er een steekje los.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar leren zelf met je geld om te gaan. Of misschien dat Rob het kan /wil doen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker man!quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja plons, Henk heeft dat ook en als je dan op de pot zit spat het water soms tegen je reet aan
Maar het water stroomt inmiddels weer, heeft een half uurtje geduurd
Moeilijk oordelen ik ken jou financiële situatie niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan. Verder gaat het over het algemeen wel goed, maar als je als bewindvoerder denkt dat ongeplande medische behandelingen maar van je leefgeld betaald moeten worden zit er een steekje los.
Stel ik zou onverwachte medische kosten krijgen moet ik het ook van mijn leefgeld betalen en ik denk 1000zende met mij
Maar komt vast goed, je bent er ook nog eens extra voor verzekerd
O gelukkig maar. Ik verwacht nog wel ergens een stoormstoring met al die ventilators en aircos die fultime draaien nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man!
Maar het water stroomt inmiddels weer, heeft een half uurtje geduurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad, die kans zit er best inquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar. Ik verwacht nog wel ergens een stoormstoring met al die ventilators en aircos die fultime draaien nuIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
BlubWerewolf
BloepI'm surrounded by morons!
boehhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat had ik de pest aan dat programmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Booooooooooo!I'm surrounded by morons!
![]()
HammerzeitI'm surrounded by morons!
![]()
Hey Murp, nou wat jij maar koel vindt. Of zit je bij de airco?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
airco op het werk! Zojuist even buiten geweest om op te warmenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Hey Murp, nou wat jij maar koel vindt. Of zit je bij de airco?![]()
![]()
![]()
Dat gaat vast goedkomen dat opwarmen pppfffffquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:35 schreef murp het volgende:
[..]
airco op het werk! Zojuist even buiten geweest om op te warmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Nog even geduldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Rustig wachten op de dag...quote:I'm surrounded by morons!
Eerst op koffiequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb net een kop cup s soep op, schijnt goed te zijn met deze hitteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup zouten zijn belangrijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
DaaromWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed idee!quote:
Moggûh 2.0, ff uurtje gepakt nog
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Ja vast wel, maar gewoon de kronkel in de kop van m'n contactpersoon. Alsof ik op vakantie ben om lekker ziek te worden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen ik ken jou financiële situatie niet.
Stel ik zou onverwachte medische kosten krijgen moet ik het ook van mijn leefgeld betalen en ik denk 1000zende met mij
Maar komt vast goed, je bent er ook nog eens extra voor verzekerd
Ja toch hoor je dat vaak, dat mensen die veel stress ervaringen ziek worden in hun vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga op vakantie en ik neem mee
Steven: Paracetamol
Dotteke: Senseo en padsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M'n creditcardquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee
Steven: Paracetamol
Dotteke: Senseo en padsIk heb er één en ik ben er trots op
Jeujquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Nog niet in een gekookte worst veranderd
Lekker bij mijn ventilator
Heet buitenWerewolf
Die heb ik niet eensquote:
Is er wel ooit een op mijn naam aangevraagd en best heel veel mee gekocht
Ik heb wel alles terug gekregen van de bank gelukkig
Gewoon handtekening vervalst, leek niet eens op die van mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nah, al voldoende van op voor vandaag op zich.quote:I'm surrounded by morons!
Ik wel, meerdere zelfs.quote:I'm surrounded by morons!
Wel handig als je veel op re is bent denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel handig als je veel op re is bent denk ik
En aangezien ik niet reis heb ik het ook niet nodig
Kan nog steeds handig zijn voor online aankopen onder andere. Bij veel kaarten zit er dan ook automagisch een verzekering bij. Kan veel gezeik schelen want dat kan de CC maatschappij en de plek waar je iets gekocht hebt dingen uitvechten ipv jij.I'm surrounded by morons!
Ik koop zelden iets online, zeker geen grote dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkt ook bij fysieke winkels.I'm surrounded by morons!
Heb ik mijn pinpas wel voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die winkeliers zuchten wel vaak als je bij het afrekenen met je credit card gaat wapperen, want voor een winkelier is het duurder?quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Moeten ze geloof ik meer voor betalenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die winkeliers zuchten wel vaak als je bij het afrekenen met je credit card gaat wapperen, want voor een winkelier is het duurder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook voor gewoon pinnen moeten ze betalen maar voor cc nog meerquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze geloof ik meer voor betalen
Je maakt kleine ondernemers het meest blij met contantUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hun probleemquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die winkeliers zuchten wel vaak als je bij het afrekenen met je credit card gaat wapperen, want voor een winkelier is het duurder?I'm surrounded by morons!
Laatst wilde ik iets contant afrekenen (iets van 20 euro) maar had niet kleiner dan 50 euro. Nou pff dat kon niet hoor. "graag pinnen meneer".quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook voor gewoon pinnen moeten ze betalen maar voor cc nog meer
Je maakt kleine ondernemers het meest blij met contantCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Heerlijk zoals jij er in staat, van "hun probleem" en "hun stress is niet de mijne".quote:![]()
Toch zijn ze verplicht geld aan te nemen volgens mijquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatst wilde ik iets contant afrekenen (iets van 20 euro) maar had niet kleiner dan 50 euro. Nou pff dat kon niet hoor. "graag pinnen meneer".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die heeft dan niet veel contant, ik had het andersom gehadquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatst wilde ik iets contant afrekenen (iets van 20 euro) maar had niet kleiner dan 50 euro. Nou pff dat kon niet hoor. "graag pinnen meneer".Uw ADH vitamine Worst
Ja, wellicht had ze niet genoeg wisselgeld in de kassa zitten. Maakte mij ook niet uit.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zijn ze verplicht geld aan te nemen volgens mijCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee, we mogen vragen om te pinnen. Als er nog niet veel wisselgeld in de lade zit gaat dat lastig. Vaak zat komen ze vlak na opening met 50 als ze iets van 5 euro hebben. We zijn niet verplicht om dusdanig wisselgeld te hebben om alles aan te nemen. Dan heeft klant de keus, anders betalen of niet kopenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zijn ze verplicht geld aan te nemen volgens mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Pinnen is natuurlijk nu zo gemeengoed geworden, helemaal nu je ook nog contactloos met mobiel kan betalenUw ADH vitamine Worst
Er zijn winkels (ter stal bv) daar kan je alleen maar pinnen. Winkeliers zijn dus niet verplicht contant aan te nemen mits aangegeven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
Pinnen is natuurlijk nu zo gemeengoed geworden, helemaal nu je ook nog contactloos met mobiel kan betalenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dan pinnen ze wel. Trouwens, de kosten van het pinnen is echt wel in de prijs van de produkten verrekend, dusja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, we mogen vragen om te pinnen. Als er nog niet veel wisselgeld in de lade zit gaat dat lastig. Vaak zat komen ze vlak na opening met 50 als ze iets van 5 euro hebben. We zijn niet verplicht om dusdanig wisselgeld te hebben om alles aan te nemen. Dan heeft klant de keus, anders betalen of niet kopen
Niet altijd, Duitsers doen heel veel contant omdat ze pintransacties moeten "kopen" per maand.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan pinnen ze wel. Trouwens, de kosten van het pinnen is echt wel in de prijs van de produkten verrekend, dusja.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Toiletten bij tankstation is praktisch overal alleen nog maar pinnen. En dat is maar goed ook want als je zo'n rotbedrag als 70 cent met al dat muntgeld moet betalen (als je al zoveel muntgeld bij je hebt) en je nood is hoog, is dat echt niet leuk.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dan pis ik wel tegen een boom. Kan gewoon buiten de bebouwde komTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Trouwens, de prijs van toiletbezoek is inmiddels, heel praktisch, afgerond naar 1 euro.
5 jaar geleden was zoiets nog 50 ct.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
25 jaar geleden ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens, de prijs van toiletbezoek is inmiddels, heel praktisch, afgerond naar 1 euro.
5 jaar geleden was zoiets nog 50 ct.
Heb al genoeg gedoe in mijn leven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk zoals jij er in staat, van "hun probleem" en "hun stress is niet de mijne".![]()
Maaruh, als je als verkoper geen cc wil aannemen prima, maar dan niet miepen als mensen naar plekken gaan waar ze wel met hun betaalmiddel van voorkeur terecht kunnen.I'm surrounded by morons!
Zo is dat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb al genoeg gedoe in mijn leven.
Maaruh, als je als verkoper geen cc wil aannemen prima, maar dan niet miepen als mensen naar plekken gaan waar ze wel met hun betaalmiddel van voorkeur terecht kunnen.
Wij accepteren enkel geen 1 en 2 centen (ronden af naar 5 of 0, tenzij pin) en 200 en 500 biljetten, staat ook aangegeven. 100 ook niet maar niet officieel. Boven de 75 nemen we het wel aan maar dan nog liever nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik zie ook weleens winkels dat ze wel cc accepteren maar met een toeslagquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb al genoeg gedoe in mijn leven.
Maaruh, als je als verkoper geen cc wil aannemen prima, maar dan niet miepen als mensen naar plekken gaan waar ze wel met hun betaalmiddel van voorkeur terecht kunnen.Uw ADH vitamine Worst
Wat een prutsbedrag. En duur.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
wc op station is tegenwoordig ¤1,10!
Als het maar ergens wordt aangegeven zit je juridisch goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
"Bij het betreden van deze winkel gaat u akkoord met onze huisregels".quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
Als het maar ergens wordt aangegeven zit je juridisch goedCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
jaar of 2 geleden was het nog 70ct. en die toiletten op Rotterdam Centraal zijn nog behoorlijk goor, al verschilt het per station hoe vies die zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat dus. En dan staat op de website van de winkel ergens onderaan verstopt hoe of watquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Bij het betreden van deze winkel gaat u akkoord met onze huisregels".
Lekker dan, ik ben al eens bij Ter Stal weggelopenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, we mogen vragen om te pinnen. Als er nog niet veel wisselgeld in de lade zit gaat dat lastig. Vaak zat komen ze vlak na opening met 50 als ze iets van 5 euro hebben. We zijn niet verplicht om dusdanig wisselgeld te hebben om alles aan te nemen. Dan heeft klant de keus, anders betalen of niet kopen
Had voor 65 euro gekocht en bleken ze helemaal geen contant geld meer aan te nemen.
Schandalig dat ze klanten verplichten te pinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hiu er niet van, als je een klein budget hebt is het fijner om contant geld te hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
Pinnen is natuurlijk nu zo gemeengoed geworden, helemaal nu je ook nog contactloos met mobiel kan betalen
Je ziet dan in een oogopslag wat je nog uit te geven hebt
Ga je pinnen zit je er veel eerder overheenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag normaal gesproken niet van de wet (er zijn een paar uitzonderingen).quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie ook weleens winkels dat ze wel cc accepteren maar met een toeslag
https://www.acm.nl/nl/con(...)betaalkosten-winkelsI'm surrounded by morons!
doet nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat mag normaal gesproken niet van de wet (er zijn een paar uitzonderingen).
https://www.acm.nl/nl/con(...)betaalkosten-winkelsUw ADH vitamine Worst
Snap ik 100%, kwam dat bij kringloop vaak tegen van mensen die weekgeld hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hiu er niet van, als je een klein budget hebt is het fijner om contant geld te hebben
Je ziet dan in een oogopslag wat je nog uit te geven hebt
Ga je pinnen zit je er veel eerder overheenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En toch zitten zij juridisch aan de juiste kant. Moreel gezien is een ander punt. Ter stal is juist een goedkopere winkel waar veel mensen met een klein weekbudget klant zouden kunnen (en moeten) zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, ik ben al eens bij Ter Stal weggelopen
Had voor 65 euro gekocht en bleken ze helemaal geen contant geld meer aan te nemen.
Schandalig dat ze klanten verplichten te pinnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kom daar nooit meer nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En toch zitten zij juridisch aan de juiste kant. Moreel gezien is een ander punt. Ter stal is juist een goedkopere winkel waar veel mensen met een klein weekbudget klant zouden kunnen (en moeten) zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee en je bent niet de enige hoor, ik snap je wel..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lees net hoogste hittekracht ooit gemeten een 10Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreemd, bij mij wel.quote:
https://www.icscards.nl/a(...)-voor-betaaldiensten zelfde (hoofd) info, andere link.
Werkt deze acm link wel? https://www.acm.nl/nl/con(...)het-betalingsverkeerI'm surrounded by morons!
Kocht Er eerder veel voor de kids.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee en je bent niet de enige hoor, ik snap je wel..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OK, als je op de acm link klikt werkt het niet, maar als je em via copy/paste in de browser mikt werkt het wel.I'm surrounded by morons!
ja ik heb het al gezien, misschien was het een herinnering van een hele tijd geleden dat er toeslag werd gevraagdquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij wel.
https://www.icscards.nl/a(...)-voor-betaaldiensten zelfde (hoofd) info, andere link.
Werkt deze acm link wel? https://www.acm.nl/nl/con(...)het-betalingsverkeerUw ADH vitamine Worst
Kik, wibra en zeeman zijn er blij mee. Primark ook overigensquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
"Heb ik bij de laidel gekocht"quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
laatst nog een korte broek gekocht bij de preimarktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Primarkt ben ik een keer geweest wat een prut winkel zeg. Kom daar nooit weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kik, wibra en zeeman zijn er blij mee. Primark ook overigensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same, een keer nooit weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Primarkt ben ik een keer geweest wat een prut winkel zeg. Kom daar nooit weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Sowieso is het een uur rijden voor mij dus ging er toch al niet heenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik ben nog geen 3 meter de winkel ingeweest en gelijk rechtsomkeer gemaakt. Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Janik was in Enschede dus dacht eens even kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
Sowieso is het een uur rijden voor mij dus ging er toch al niet heenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario. Nog een beetje uit te houden daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hk-style milk tea, dus drie theezakjes lange tijd gekookt in hoeveelheid water voor 1 kopje
Uw ADH vitamine Worst
Zit hier aan de dubbelfris, met de bbq pak ik er een wijntje bijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
welke smaak? ik had laatst eentje met splitijsje smaakquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:28 schreef _UserName_ het volgende:
Zit hier aan de dubbelfris, met de bbq pak ik er een wijntje bij
Uw ADH vitamine Worst
Nou hoop dat het vol te houden is buiten. Om 23 uur is het nog 29 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:28 schreef _UserName_ het volgende:
Zit hier aan de dubbelfris, met de bbq pak ik er een wijntje bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanavond vernissage, vast wederom med gratis Champagne
Nooit genoegquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, al voldoende van op voor vandaag op zich.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nooit genoeg, maar toch voldoendequote:
Er is ook theequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En Champagnequote:
Hier nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met deze hitte maar oppassen met alcohol zegt menquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Appel zwarte bessen heb ik altijd, splitijsje durf ik niet aan. Maar is nu 1+1 dus kan het proberenquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke smaak? ik had laatst eentje met splitijsje smaak
dat is zoquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met deze hitte maar oppassen met alcohol zegt menUw ADH vitamine Worst
Splitijs smaak?
GatverDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga even naar de slijter om dat "probleem" op te lossen danquote:
tenzij je daar nog woontquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk om te zienUw ADH vitamine Worst
Maar ik ben nu op mijn werkquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga even naar de slijter om dat "probleem" op te lossen danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of nog spullen hebt staan in de garageboxen eronderquote:
Briefje op je werkplek neerhangen "ben even naar de slijter, tot zo"quote:
Er staat nog een flat naast, daar heb ik gewoond. Waar ik nu woon stond een soortgelijke flat die heb ik ook omlaag zien gaan. Toch wel mooi om te zien hoe 1; je nieuwe huis wordt gebouwd en 2; je oude wordt geslooptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En pff vlak voor vertrek komt er een bestelling binnen, een boek via bol. En via bol moet je echt meteen verzenden.
Dus binnen 15 minuten boek gevonden, label gekocht, tas voor werk ingepakt, iets aangetrokken want ik moest naar buiten en het boek ging intussen ingepakt op de fiets mee naar het postkantoor.
Ik was maar 3 minuten te laat op mijn werk en heb niet te snel gefietst want warm.
ik hoef niet eens kantoor uit voor drankquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Briefje op je werkplek neerhangen "ben even naar de slijter, tot zo"Uw ADH vitamine Worst
Je bent er maar druk mee, met deze warmteTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik werk met dementerenden, dat gaat niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Briefje op je werkplek neerhangen "ben even naar de slijter, tot zo"Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het ze zeggen heeft minder zin lijkt me, voordat je de deur uit bent zijn ze het al vergeten
Dat was niet de bedoeling, tussen werk door was het plan zo stil mogelijk te blijven zitten en als het toch moet dan zo langzaam mogelijk bewegen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:57 schreef _UserName_ het volgende:
Je bent er maar druk mee, met deze warmte
Mislukt
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 24-06-2026 16:37:06 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hangt ook af van welke fase van dementie, wat voor soort dementie en de persoon zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Het ze zeggen heeft minder zin lijkt me, voordat je de deur uit bent zijn ze het al vergetenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BlubWerewolf
Heb het jaren geleden hier voor gezien toen ze huizen gingen slopen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hamburgers met korting, ja la la la la!quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even het barbecuelied opzetten![]()
Mario toch, waar ben jij dan weer naar op zoekquote:
Dat weet je heus welquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario toch, waar ben jij dan weer naar op zoek
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb een bunq prepaid creditcard 💳.quote:
Is wel makkelijk om zelf vakantiestemmingen te kunnen boeken.Ik heb er één en ik ben er trots op
De mama ligt naast mij te snurken als een tractor hihiWerewolf
tttsss veel te warm om opgewonden te rakenquote:
Ik ben net wakker, 1.5 uurtje geslapen heerlijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
De mama ligt naast mij te snurken als een tractor hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beeld is toch van hier vrijmibabesquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario toch, waar ben jij dan weer naar op zoek![]()
Oke, heb ik dus niet nodig lol ik ga nooit op vakantie, al zou ik nu graag in een hotel met airco op de kamer zitten lolquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een bunq prepaid creditcard 💳.
Is wel makkelijk om zelf vakantiestemmingen te kunnen boeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, die heb ik uit staan kijk daar eigenlijk nooit naarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boeken en gaanquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, heb ik dus niet nodig lol ik ga nooit op vakantie, al zou ik nu graag in een hotel met airco op de kamer zitten lol
Dan zou ik er een hier in de b uurt nemen en alleen voor de nachtquote:
Is wel een beetje duur natuurlijk
Maar ik hou de optie open mocht het nodig zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
miauwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een hond in de vriezer gooien en 2 dagen later er met een frees overheen gaan: MIIIIAAAAAUUUUWWWWWWWWW!!!!quote:![]()
tttsss ToT tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spiritus over een kat gooien en dan aansteken . WOEEEEFFF.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Een hond in de vriezer gooien en 2 dagen later er met een frees overheen gaan: MIIIIAAAAAUUUUWWWWWWWWW!!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sterkte Marioquote:
Een olifant in het water gooien: blubTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Fijne BBQ trouwens.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is ons voorlopig nog te warm om te koken of te eten
Is het niet warm nu buiten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net gegeten had bij de goudrenet een kant en klaar maaltijd meegenomen gisterenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:16 schreef DJMO het volgende:
Het is ons voorlopig nog te warm om te koken of te eten
Aardappelblokjes, met boontjes en rundvlees
Was wel lekker, alleen die b oontje waren zo niet gaar, hou daar niet van
En daarna bloedje heet
Schaduw, koude doek, windje, goed eten, prima te doenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gouwe ouwe grappen!quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spiritus over een kat gooien en dan aansteken . WOEEEEFFF.![]()
![]()
Nee, dat is ook zo helaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar tegen ziekete is niks te maken
Is het de sterfdag of verjaardag van je vader?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er loopt een kip tegen een paal.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Een olifant in het water gooien: blub
TOK!
Er valt een kikker van het dak.
KWAK!![]()
27.juni is sterbedagquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo helaas
Is het de sterfdag of verjaardag van je vader?![]()
Blijven altijd moeilijke dagen hequote:
Blijven jullie dat altijd doen een mis opdragen dan? 2x per jaar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komt een uil klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt een kip tegen een paal.
TOK!
Er valt een kikker van het dak.
KWAK!
OEHOE!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben minikrieltjes, haricot verts en een varkenoester op het menu staan. Vrij snel klaar, maar door de warmte hebben we nog geen honger.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten had bij de goudrenet een kant en klaar maaltijd meegenomen gisteren
Aardappelblokjes, met boontjes en rundvlees
Was wel lekker, alleen die b oontje waren zo niet gaar, hou daar niet van
En daarna bloedje heetIk heb er één en ik ben er trots op
Zit een muis tussen de deur .
PIEP !“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij hebben minikrieltjes, haricot verts en een varkenoester op het menu staan. Vrij snel klaar, maar door de warmte hebben we nog geen honger.![]()
Snap ik, ik dwing mij te eten, je lijf verliest al zoveel energie met dit weer, er moet ook energie in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had zondag medicatie voorgeschreven gekregen, door de arts voor ongeveer 7 dagen, maar omdat ik de maximale dosering neem, kwam ik net circa één dag tekort qua pijnstilling (ibuprofen en navalgine) dus ik ging met het recept naar de pharmacie toe en legde de situatie uit.
In Nederland heeft de apotheek over het algemeen schijt aan je, zonder nieuw recept kun je fluiten naar je medicijnen. Maar hier lkeek de man het recept na, rekende het even na, en gaf zonder problemen extra mee
Hoezo 2 keer? is toch nur vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijven altijd moeilijke dagen he
Blijven jullie dat altijd doen een mis opdragen dan? 2x per jaar?![]()
Dat is makkelijk, hier doet de apotheek het ook wel als je die medicatie altijd gebruikt trouwensquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik had zondag medicatie voorgeschreven gekregen, door de arts voor ongeveer 7 dagen, maar omdat ik de maximale dosering neem, kwam ik net circa één dag tekort qua pijnstilling (ibuprofen en navalgine) dus ik ging met het recept naar de pharmacie toe en legde de situatie uit.
In Nederland heeft de apotheek over het algemeen schijt aan je, zonder nieuw recept kun je fluiten naar je medicijnen. Maar hier lkeek de man het recept na, rekende het even na, en gaf zonder problemen extra meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doen jullie met zijn verjaardag geen mis ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan toch 2x per jaar, een keer met de sterfdag en een keer met zijn verjaardag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kneeslapperquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's geen dij waar hij op zit te kletsen!Uw ADH vitamine Worst
![]()
Hey DrakinIk zit al aan het bubbeltjes water, Straks denk ik nog een koppie koffie en dan klaar voor vandaag
Ik vroeg voor ik op vakantie ging een week te vroeg een nieuw recept temazepam AA de bij de psych. Werd enorm moeilijk over gedaan, dus toen maar gelogen dat ik een strip awas kwijtgeraakt tijdens het pendelen tussen thuis en Rob, en toen kreeg ik bij gods gratie een extra levering, en ik hoop dat ze bij terugkomst ook niet moeilijk over gaan doen dat ik door het niet kunnen slapen van de pijn enkele keer s nachts e3n extra in heb genomen. M'n regiebehandelaar was een beetje boos dat ik zonder overleg gestopt was met de ad maar als ik last heb van bijwerkingen dan stop ik gewoon linea recta met een medicijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, hier doet de apotheek het ook wel als je die medicatie altijd gebruikt trouwensIk heb er één en ik ben er trots op
Lekkere wandelingetje naar de winkel, kom ik thuis ben ik wat vergetenUw ADH vitamine Worst
Noem dat maar lekker met deze temperatuurquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekkere wandelingetje naar de winkel, kom ik thuis ben ik wat vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als een medicijn niet goed valt is het beter te stoppen inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vroeg voor ik op vakantie ging een week te vroeg een nieuw recept temazepam AA de bij de psych. Werd enorm moeilijk over gedaan, dus toen maar gelogen dat ik een strip awas kwijtgeraakt tijdens het pendelen tussen thuis en Rob, en toen kreeg ik bij gods gratie een extra levering, en ik hoop dat ze bij terugkomst ook niet moeilijk over gaan doen dat ik door het niet kunnen slapen van de pijn enkele keer s nachts e3n extra in heb genomen. M'n regiebehandelaar was een beetje boos dat ik zonder overleg gestopt was met de ad maar als ik last heb van bijwerkingen dan stop ik gewoon linea recta met een medicijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja daaromquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noem dat maar lekker met deze temperatuur
Uw ADH vitamine Worst
Je kan beter vroeg in de ochtend gaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben trouwens sinds een klein uurtje nieuwe overburen.
Wederom een Nederlands gezin met twee kinderen waaronder een jonge baby
Zijn we eindelijk van die kiftende Italianen af, krijgen we er wellicht een huilbaby voor teug
Als je het vergeten bent was het niet belangrijk genoeg om mee te nemenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekkere wandelingetje naar de winkel, kom ik thuis ben ik wat vergeten
Ja vind ik ook, maar m'n regiebehandelaar had liever gewild dat ik langzaam af had gebouwd. Ja daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als een medicijn niet goed valt is het beter te stoppen inderdaadIk heb er één en ik ben er trots op
4 op een rij?Ik heb er één en ik ben er trots op
Bingo!Ik heb er één en ik ben er trots op
lukt mij nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter vroeg in de ochtend gaan.Uw ADH vitamine Worst
Ja dat hoort er allemaal bij in het levenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:
We hebben trouwens sinds een klein uurtje nieuwe overburen.
Wederom een Nederlands gezin met twee kinderen waaronder een jonge baby
Zijn we eindelijk van die kiftende Italianen af, krijgen we er wellicht een huilbaby voor teug
Ook niet als je thuis werkt?quote:
Dat is wel jammer.
Ik was vanmorgen ook vroeg in de winkel, er hadden er alleen meer hetzelfde plan was om 8 uur al heel druk
ben gewoon geen vroege vogelquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet als je thuis werkt?
Dat is wel jammer.
Ik was vanmorgen ook vroeg in de winkel, er hadden er alleen meer hetzelfde plan was om 8 uur al heel drukbegin werkdag heb ik altijd afspraken/meeting en daarvoor heb ik geen zin om het huis uit te gaan
Uw ADH vitamine Worst
Dat kan ook natuurlijk, zo is iedereen anders.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben gewoon geen vroege vogelbegin werkdag heb ik altijd afspraken/meeting en daarvoor heb ik geen zin om het huis uit te gaan
Ik ben net andersom, smorgens heb ik energie aan het einde van een dag niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Werewolf
![]()
Ik heb nu ook energie voor 10 en vanochtend helemaal niksquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, zo is iedereen anders.
Ik ben net andersom, smorgens heb ik energie aan het einde van een dag niet meer
Uw ADH vitamine Worst
Luxe, heb hier helemaal geen aircoquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat een hitte zonder airco. We gaan vannacht beneden slapen met zijn 3enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO zie je maarquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nu ook energie voor 10 en vanochtend helemaal niks
Ik moet in de avond ook eigenlijk geen vergadering meer plannen of zo ik ben zo op dat ik niets meer op neem.
Notuleren is dan ook een helWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er nu 4 aan in de kamer eentje staat zo dat die de keuken, gang en een stukje van de kamer meepakt, de anders staat hier in de achterkamer en draait rond zodat de keuken daar ook wat van mee pakt en twee aan het plafondquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bewust geen airco, alleen ventilatorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik per ongelukquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bewust geen airco, alleen ventilator![]()
Inmiddels beneden de 30 graden aangetikt, eerste keer in de 10 jaar dat we hier wonenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O begreep dat je beneden een airco had en daarom beneden ging slapenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar beneden is t gewoon iets minder warm dan boven
Maar je zegt ook warm zonder aircode warmte heeft hier toegeslagen
Zo even met vrouwlief spetteren in zwembadjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik ga morgenavond iets later ergens uiteten, hopen dat ik het overleef. toen we deze datum gingen afspreken wisten we natuurlijk niet van die extreme hitteUw ADH vitamine Worst
Hier is het beneden 24.8 dus valt mee, maar er is dan ook geen raam en deur meer opgegaan na 9 uur vanmorgen ,alles dicht gelatenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:05 schreef _UserName_ het volgende:
Inmiddels beneden de 30 graden aangetikt, eerste keer in de 10 jaar dat we hier wonenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: