Rustig wachten op de dag...quote:
Eerst op koffiequote:
Goed idee!quote:
Ja vast wel, maar gewoon de kronkel in de kop van m'n contactpersoon. Alsof ik op vakantie ben om lekker ziek te worden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeilijk oordelen ik ken jou financiële situatie niet.
Stel ik zou onverwachte medische kosten krijgen moet ik het ook van mijn leefgeld betalen en ik denk 1000zende met mij
Maar komt vast goed, je bent er ook nog eens extra voor verzekerd
M'n creditcardquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee
Steven: Paracetamol
Dotteke: Senseo en pads
Jeujquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Nog niet in een gekookte worst veranderd
Die heb ik niet eensquote:
Nah, al voldoende van op voor vandaag op zich.quote:
Ik wel, meerdere zelfs.quote:
Wel handig als je veel op re is bent denk ikquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel handig als je veel op re is bent denk ik
Die winkeliers zuchten wel vaak als je bij het afrekenen met je credit card gaat wapperen, want voor een winkelier is het duurder?quote:
Moeten ze geloof ik meer voor betalenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die winkeliers zuchten wel vaak als je bij het afrekenen met je credit card gaat wapperen, want voor een winkelier is het duurder?
Ook voor gewoon pinnen moeten ze betalen maar voor cc nog meerquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze geloof ik meer voor betalen
Hun probleemquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die winkeliers zuchten wel vaak als je bij het afrekenen met je credit card gaat wapperen, want voor een winkelier is het duurder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |