Hangt ook af van welke fase van dementie, wat voor soort dementie en de persoon zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Het ze zeggen heeft minder zin lijkt me, voordat je de deur uit bent zijn ze het al vergeten
Heb het jaren geleden hier voor gezien toen ze huizen gingen slopen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk om te zien
Hamburgers met korting, ja la la la la!quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even het barbecuelied opzetten
Mario toch, waar ben jij dan weer naar op zoekquote:
Dat weet je heus welquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario toch, waar ben jij dan weer naar op zoek
Ik heb een bunq prepaid creditcard 💳.quote:
tttsss veel te warm om opgewonden te rakenquote:
Ik ben net wakker, 1.5 uurtje geslapen heerlijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
De mama ligt naast mij te snurken als een tractor hihi
Beeld is toch van hier vrijmibabesquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario toch, waar ben jij dan weer naar op zoek
Oke, heb ik dus niet nodig lol ik ga nooit op vakantie, al zou ik nu graag in een hotel met airco op de kamer zitten lolquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een bunq prepaid creditcard 💳.
Is wel makkelijk om zelf vakantiestemmingen te kunnen boeken.
O echt, die heb ik uit staan kijk daar eigenlijk nooit naarquote:
Boeken en gaanquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, heb ik dus niet nodig lol ik ga nooit op vakantie, al zou ik nu graag in een hotel met airco op de kamer zitten lol
Dan zou ik er een hier in de b uurt nemen en alleen voor de nachtquote:
Een hond in de vriezer gooien en 2 dagen later er met een frees overheen gaan: MIIIIAAAAAUUUUWWWWWWWWW!!!!quote:
Spiritus over een kat gooien en dan aansteken . WOEEEEFFF.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Een hond in de vriezer gooien en 2 dagen later er met een frees overheen gaan: MIIIIAAAAAUUUUWWWWWWWWW!!!!
Sterkte Marioquote:
Fijne BBQ trouwens.quote:
Is het niet warm nu buiten?quote:
Ik heb net gegeten had bij de goudrenet een kant en klaar maaltijd meegenomen gisterenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:16 schreef DJMO het volgende:
Het is ons voorlopig nog te warm om te koken of te eten
Schaduw, koude doek, windje, goed eten, prima te doenquote:
Gouwe ouwe grappen!quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spiritus over een kat gooien en dan aansteken . WOEEEEFFF.
Nee, dat is ook zo helaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar tegen ziekete is niks te maken
Er loopt een kip tegen een paal.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Een olifant in het water gooien: blub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |