Kom daar nooit meer nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En toch zitten zij juridisch aan de juiste kant. Moreel gezien is een ander punt. Ter stal is juist een goedkopere winkel waar veel mensen met een klein weekbudget klant zouden kunnen (en moeten) zijn.
Nee en je bent niet de enige hoor, ik snap je wel..quote:
Vreemd, bij mij wel.quote:
Kocht Er eerder veel voor de kids.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee en je bent niet de enige hoor, ik snap je wel..
ja ik heb het al gezien, misschien was het een herinnering van een hele tijd geleden dat er toeslag werd gevraagdquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij wel.
https://www.icscards.nl/a(...)-voor-betaaldiensten zelfde (hoofd) info, andere link.
Werkt deze acm link wel? https://www.acm.nl/nl/con(...)het-betalingsverkeer
Kik, wibra en zeeman zijn er blij mee. Primark ook overigensquote:
"Heb ik bij de laidel gekocht"quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
laatst nog een korte broek gekocht bij de preimarkt
Primarkt ben ik een keer geweest wat een prut winkel zeg. Kom daar nooit weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kik, wibra en zeeman zijn er blij mee. Primark ook overigens
Same, een keer nooit weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Primarkt ben ik een keer geweest wat een prut winkel zeg. Kom daar nooit weer
Ik ben nog geen 3 meter de winkel ingeweest en gelijk rechtsomkeer gemaakt. Lolquote:
Janik was in Enschede dus dacht eens even kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
Sowieso is het een uur rijden voor mij dus ging er toch al niet heen
Hey Mario. Nog een beetje uit te houden daar?quote:
welke smaak? ik had laatst eentje met splitijsje smaakquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:28 schreef _UserName_ het volgende:
Zit hier aan de dubbelfris, met de bbq pak ik er een wijntje bij
Nou hoop dat het vol te houden is buiten. Om 23 uur is het nog 29 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:28 schreef _UserName_ het volgende:
Zit hier aan de dubbelfris, met de bbq pak ik er een wijntje bij
Nooit genoegquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, al voldoende van op voor vandaag op zich.
Nooit genoeg, maar toch voldoendequote:
Er is ook theequote:
En Champagnequote:
Hier nietquote:
Met deze hitte maar oppassen met alcohol zegt menquote:
Appel zwarte bessen heb ik altijd, splitijsje durf ik niet aan. Maar is nu 1+1 dus kan het proberenquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke smaak? ik had laatst eentje met splitijsje smaak
dat is zoquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met deze hitte maar oppassen met alcohol zegt men
Ga even naar de slijter om dat "probleem" op te lossen danquote:
tenzij je daar nog woontquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk om te zien
Maar ik ben nu op mijn werkquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga even naar de slijter om dat "probleem" op te lossen dan
Of nog spullen hebt staan in de garageboxen eronderquote:
Briefje op je werkplek neerhangen "ben even naar de slijter, tot zo"quote:
ik hoef niet eens kantoor uit voor drankquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Briefje op je werkplek neerhangen "ben even naar de slijter, tot zo"
Ik werk met dementerenden, dat gaat niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Briefje op je werkplek neerhangen "ben even naar de slijter, tot zo"
Dat was niet de bedoeling, tussen werk door was het plan zo stil mogelijk te blijven zitten en als het toch moet dan zo langzaam mogelijk bewegen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:57 schreef _UserName_ het volgende:
Je bent er maar druk mee, met deze warmte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |