abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:34:30 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221557587
quote:
Die jongen is gewoon gevaarlijk. Zodra hij vrijkomt begaat hij weer misdaden.
pi_221611481
Er gaan geruchten dat Harry en Meghan terug verhuizen naar de UK.

quote:
Britse media: prins Harry en gezin verhuizen na zes jaar in VS terug naar Engeland

Prins Harry en zijn vrouw Meghan zijn volgens Britse media van plan om nog deze maand terug te verhuizen van de Verenigde Staten naar het Verenigd Koninkrijk. Ze zouden van plan zijn buiten Londen te gaan wonen en hun kinderen starten in september op een Britse school.

Volgens de BBC verhuist het echtpaar samen met prins Archie (7) en prinses Lilibet (5) naar een privéwoning buiten de Britse hoofdstad. Het nieuws werd als eerste gemeld door de Daily Telegraph en The Sun.
Megxit

Harry en Meghan verhuisden in 2020 naar de Amerikaanse staat Californië, nadat ze in Engeland hun koninklijke titels neerlegden. In Britse pers werd die verhuizing Megxit genoemd. Ze wilden onder andere ver weg zijn van paparazzi en het protocol van het koningshuis na ruzie in de familie.

In maart 2021 gaf het stel een spraakmakend interview met Oprah Winfrey, waarin Meghan zei dat er binnen het paleis sprake was van racisme. Harry zei dat zijn familie hem 'financieel had afgesloten' en dat hij zich 'gevangen' had gevoeld in het systeem.

In 2022 verscheen de documentaire Harry & Meghan en een jaar later deed Harry in zijn boek Spare onthullingen over zijn jeugd, drugsgebruik, ruzies met broer William en zijn afkeer van de Britse roddelpers.

De relatie tussen Harry en de rest van de koninklijke familie stond de afgelopen jaren onder druk.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ug-naar-engeland-nog
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221611591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er gaan geruchten dat Harry en Meghan terug verhuizen naar de UK.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ug-naar-engeland-nog
Ik wilde dit net posten inderdaad, :D.

Ik vraag me af wat de reden is. In eerste instantie dacht ik direct: ‘ik zou mijn kind ook niet in Amerika op school doen, met dat slechte onderwijs, :'). Maar toen bedacht ik me dat hun nazaat wel op een goede school terechtgekomen zou zijn, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221611626
Paywall, mar volgens het AD is het een geldkwestie.

https://www.ad.nl/buitenl(...)p-te-raken~a7ee290b/

Wat ik nogal makkelijk vind om te zeggen.
pi_221614312
quote:
17s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik wilde dit net posten inderdaad, :D.

Ik vraag me af wat de reden is. In eerste instantie dacht ik direct: ‘ik zou mijn kind ook niet in Amerika op school doen, met dat slechte onderwijs, :'). Maar toen bedacht ik me dat hun nazaat wel op een goede school terechtgekomen zou zijn, :+.
De pecunia zullen wel op raken. Hoewel dit natuurlijk ook een opmaat tot scheiden kan zijn. Eerst de kinderen in het UK krijgen en wat rest van zijn kapitaal veilig stellen.
  Spellchecker donderdag 20 augustus 2026 @ 18:15:36 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221614421
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 17:48 schreef totebel het volgende:

[..]
De pecunia zullen wel op raken. Hoewel dit natuurlijk ook een opmaat tot scheiden kan zijn. Eerst de kinderen in het UK krijgen en wat rest van zijn kapitaal veilig stellen.
:o
  Vis een optie? donderdag 20 augustus 2026 @ 19:34:18 #57
70532 loveli
N
pi_221614931
twitter
crap in = crap out
pi_221614989
Dus…niets menselijks is royals vreemd.
  Vis een optie? donderdag 20 augustus 2026 @ 19:41:11 #59
70532 loveli
N
pi_221614998
Ik zie ze niet scheiden.
crap in = crap out
pi_221616811
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 19:40 schreef AnneX het volgende:
Dus…niets menselijks is royals vreemd.
Waar doel je op? Het geldverhaal? Want dan ga je er bij voorbaat vanuit dat dat klopt?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221616894
quote:
17s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waar doel je op? Het geldverhaal? Want dan ga je er bij voorbaat vanuit dat dat klopt?
Alles. Terugkomen op een emotioneel besluit. De fiscale voordelen!? in het voordeel van…
Verder ga ik nergens vanuit…hullie doen maar.
pi_221618791
Meghan gaat weer acteren

quote:
Meghan Markle lonkt mogelijk weer naar acteercarrière in Verenigd Koninkrijk

Meghan (44), de hertogin van Sussex en de vrouw van Harry (41), gaat mogelijk weer acteren in het Verenigd Koninkrijk, meldt de BBC. Ingewijden die de Britse omroep heeft gesproken, ontkennen niet dat Meghan een rol aangeboden heeft gekregen in het land. Donderdag werd bekend dat Harry en Meghan samen met prins Archie (7) en prinses Lilibet (5) terugverhuizen naar het Verenigd Koninkrijk.

Meghan is als actrice vooral bekend van haar rol in de advocatenserie Suits, waarin ze zeven seizoenen advocaat Rachel Zane speelde. De laatste aflevering van Suits was in 2018. Meghan stopte tijdelijk met acteren toen ze trouwde met Harry in 2018. Recent heeft ze volgens de BBC het acteren weer opgepakt, met een gastrol als zichzelf in de aankomende comedy Close Personal Friends.

Het was eerder nog onduidelijk waarom de hertog en hertogin van Sussex terugkeren naar het Verenigd Koninkrijk. In juli waren Harry en Meghan met het gezin voor het eerst in jaren weer op bezoek bij koning Charles.
Prins Harry en Meghan Markle 'doen er niet toe' in Amerika: 'Het heeft niet gewerkt'
Lees ook
Prins Harry en Meghan Markle 'doen er niet toe' in Amerika: 'Het heeft niet gewerkt'

Wat volgens de BBC wel duidelijk is, is dat Harry en Meghan niet terugkeren als werkende leden van het koninklijk huis. Ze gaan als particuliere burgers leven in een niet-koninklijke privéwoning in de omgeving van Londen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)icht-weer-acteren-vk

De terugkeer wordt nog een grotere soap. _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Spellchecker vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:15:18 #63
197773 crew  maily
pi_221619044
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Meghan gaat weer acteren
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)icht-weer-acteren-vk

De terugkeer wordt nog een grotere soap. _O-
In een comedy _O-
pi_221621964
Citaat:…” to each their own…”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221623774
…”Prince Harry and Others Told to Pay Daily Mail Publisher $13 Million
Harry and six other high-profile figures lost a privacy lawsuit against Associated Newspapers. They may eventually have to pay more than twice the initial sum, a judge said.…”
Bron: https://www.nytimes.com/2(...)ws&segment_id=225195
  Manager PR/Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:53:58 #66
269689 crew  Viv
pi_221624006
België heeft na prinses Delphine nu ook een buitenechtelijk verwerkte prins erbij:

quote:
De Belgische prins Laurent (62) heeft Clément Vandenkerckhove (26), zijn buitenechtelijke zoon met Wendy Van Wanten (66), officieel erkend als zijn kind. Dat meldt Belgische krant Le Soir. Clément is daarmee meteen ook zelf prins.
https://www.telegraaf.nl/(...)elgie/160212476.html
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:35:02 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221624256
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 20:53 schreef Viv het volgende:
België heeft na prinses Delphine nu ook een buitenechtelijk verwerkte prins erbij:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)elgie/160212476.html
Ach ja, je vraagt je dan toch af wat het grootste hoogtepunt in haar carrière is geweest…

Bekijk deze YouTube-video
  Spellchecker vrijdag 21 augustus 2026 @ 22:03:33 #68
197773 crew  maily
pi_221624382
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 20:16 schreef AnneX het volgende:
…”Prince Harry and Others Told to Pay Daily Mail Publisher $13 Million
Harry and six other high-profile figures lost a privacy lawsuit against Associated Newspapers. They may eventually have to pay more than twice the initial sum, a judge said.…”
Bron: https://www.nytimes.com/2(...)ws&segment_id=225195
Prins Harry verliest rechtszaak tegen uitgever Daily Mail
quote:
Een juridische strijd met de uitgever van de Daily Mail komt prins Harry (41) en zes anderen duur te staan. De groep verloor de zaak tegen Associated Newspapers (ANL) en moet volgens het hof gezamenlijk 9,54 miljoen pond betalen, omgerekend zo'n 11,1 miljoen euro.

De hertog van Sussex trok samen met onder anderen Elton John naar de rechter vanwege de manier waarop ANL informatie zou hebben verzameld. Volgens prins Harry en de andere prominenten ging het onder meer om het hacken van telefoons en het stelen van privégegevens. Ook zouden journalisten privédetectives hebben ingeschakeld om informatie te bemachtigen die vervolgens in artikelen kon worden gebruikt.

De jongste zoon van Charles zei tijdens het proces onder meer dat de journalisten van ANL het leven van zijn vrouw Meghan tot een 'absolute hel' hadden gemaakt. De rechter stelde de groep uiteindelijk niet in het gelijk. De advocaten van de uitgeverij bepleitten dat de journalisten alle informatie om hun teksten te onderbouwen op de juiste, rechtmatige manier hadden verkregen.

Aan dat verlies hangt nu een stevig prijskaartje: prins Harry en de andere eisers moeten samen 9,54 miljoen pond betalen aan ANL, de uitgever van de Daily Mail. Omgerekend gaat het om zo'n 11,1 miljoen euro. Het totale bedrag dat Harry en de prominenten moeten betalen, wordt later berekend en kan hoger uitvallen.

De zaak werd in 2022 aangespannen. Prins Harry stond daarin niet alleen: ook Elton en zijn echtgenoot, filmmaker David Furnish, actrices Liz Hurley en Sadie Frost, politicus Simon Hughes en activist Doreen Lawrence behoorden tot de eisers.

Zes jaar nadat prins Harry en Meghan Markle met veel bombarie het Verenigd Koninkrijk achter zich lieten, maken ze rechtsomkeert. Een opvallende wending na jaren vol familieruzies, onthullingen en rechtszaken. Maar hoe zat die veelbesproken saga ook alweer? Je hoort het in de video hieronder. (video in de nieuwslink)
pi_221624440
Just hours after it was revealed that Meghan Markle was eyeing a return to acting following her move back to the U.K., Variety can confirm that the Duchess of Sussex is in talks to join the third season of Netflix‘s “The Gentlemen.”

The Guy Ritchie series, which has not yet been officially renewed for Season 3, stars Theo James as an aristocratic soldier who inherits his late father’s massive estate, only to discover that it’s home to an underground cannabis empire. The show’s first season was a hit for the streamer, and Season 2 is set to premiere on Sept. 3. Markle’s potential role has not yet been identified and she is said to be in very early talks, with no contract in place.

Of course, it makes sense for Markle to return to acting in a Netflix series as she and the Prince’s Archewell Productions banner already has a deal in place with the streamer. Through their pact, the two have produced Markle’s lifestyle show “With Love, Meghan,” which launched her brand As Ever, in addition to the docuseries “Heart of Invictus” and “Harry & Meghan,” among others.

Earlier on Friday, Australian outlet News.com.au was the first to report that the Duchess had been “offered a role in an upcoming project based in the U.K.” Sources close to the Sussexes did not deny the report, but noted that further details were being kept under wraps.

The news comes after the shock announcement on Wednesday that she and Prince Harry are moving back to the U.K. with their two children for an “extended period” after six years of living in California.

Markle is best known for her breakout role as Rachel Zane in the legal drama “Suits,” which she starred in for seven seasons from 2011 to 2018. After marrying Prince Harry in 2018, she largely stepped back from acting, though she’s set to make a cameo as herself in the upcoming Amazon MGM comedy “Close Personal Friends” with Brie Larson and Lily Collins.

Deadline Hollywood was the first to report the news of Markle’s potential “The Gentlemen” role.

https://variety.com/2026/(...)0_tv2_a1demo0htc1t2h
  Redactie Sport zondag 23 augustus 2026 @ 14:20:58 #70
109131 crew  sportfreak
pi_221636558
Ook bij de laatste editie van Dutch Grand Prix zijn de Oranjes van de partij

pi_221637016
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Just hours after it was revealed that Meghan Markle was eyeing a return to acting following her move back to the U.K., Variety can confirm that the Duchess of Sussex is in talks to join the third season of Netflix‘s “The Gentlemen.”

The Guy Ritchie series, which has not yet been officially renewed for Season 3, stars Theo James as an aristocratic soldier who inherits his late father’s massive estate, only to discover that it’s home to an underground cannabis empire. The show’s first season was a hit for the streamer, and Season 2 is set to premiere on Sept. 3. Markle’s potential role has not yet been identified and she is said to be in very early talks, with no contract in place.

Of course, it makes sense for Markle to return to acting in a Netflix series as she and the Prince’s Archewell Productions banner already has a deal in place with the streamer. Through their pact, the two have produced Markle’s lifestyle show “With Love, Meghan,” which launched her brand As Ever, in addition to the docuseries “Heart of Invictus” and “Harry & Meghan,” among others.

Earlier on Friday, Australian outlet News.com.au was the first to report that the Duchess had been “offered a role in an upcoming project based in the U.K.” Sources close to the Sussexes did not deny the report, but noted that further details were being kept under wraps.

The news comes after the shock announcement on Wednesday that she and Prince Harry are moving back to the U.K. with their two children for an “extended period” after six years of living in California.

Markle is best known for her breakout role as Rachel Zane in the legal drama “Suits,” which she starred in for seven seasons from 2011 to 2018. After marrying Prince Harry in 2018, she largely stepped back from acting, though she’s set to make a cameo as herself in the upcoming Amazon MGM comedy “Close Personal Friends” with Brie Larson and Lily Collins.

Deadline Hollywood was the first to report the news of Markle’s potential “The Gentlemen” role.

https://variety.com/2026/(...)0_tv2_a1demo0htc1t2h
Meghan Markle krijgt slecht nieuws: ’Rol in The gentlemen op Netflix geschrapt na storm aan kritiek’

LONDEN- Een mogelijke terugkeer van Meghan Markle als actrice lijkt voorlopig van de baan. Haar beoogde rol in het derde seizoen van de Netflixserie The Gentlemen zou na felle reacties in het Verenigd Koninkrijk zijn ingetrokken. Dat schrijft The Guardian.

https://www.telegraaf.nl/(...)itiek/160385910.html
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:09 #72
197773 crew  maily
pi_221637085
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 15:06 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Meghan Markle krijgt slecht nieuws: ’Rol in The gentlemen op Netflix geschrapt na storm aan kritiek’

LONDEN- Een mogelijke terugkeer van Meghan Markle als actrice lijkt voorlopig van de baan. Haar beoogde rol in het derde seizoen van de Netflixserie The Gentlemen zou na felle reacties in het Verenigd Koninkrijk zijn ingetrokken. Dat schrijft The Guardian.

https://www.telegraaf.nl/(...)itiek/160385910.html
Benieuwd of ze nog andere aanbiedingen krijgt :+
pi_221637667
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 15:09 schreef maily het volgende:

[..]
Ach, nu kunnen ze weer klagen.
Ik ben benieuwd hoe lang dit avontuur gaat duren.
  Moderator zondag 23 augustus 2026 @ 17:26:02 #74
184769 crew  Deisyy
pi_221638644
Dit stel verdient een eigen topic SHO / Megxitgate #4 Back to the UK
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Sport zondag 23 augustus 2026 @ 20:43:32 #75
109131 crew  sportfreak
pi_221640157
Gaat niet goed met koning Harald van Noorwegen:

quote:
Toestand Noorse koning Harald (89) in ziekenhuis verslechterd

De toestand van de 89-jarige Noorse koning Harald is dit weekend in het ziekenhuis verslechterd, meldt het koninklijk paleis in Oslo. De vorst werd afgelopen maandag opgenomen vanwege complicaties door bloedarmoede.

Het paleis meldde afgelopen week dat de koning door een behandeling met cortison last had gekregen van vochtophoping in zijn lichaam. Om dat te behandelen was een ziekenhuisopname nodig. Kroonprins Haakon neemt in de tussentijd de taken van zijn vader over.

Vandaag meldt een woordvoerder dat Harald last heeft van een bacteriële infectie in zijn bloed. Daar ontvangt hij antibiotica voor en zijn toestand zou inmiddels stabiel zijn.
https://nos.nl/artikel/26(...)kenhuis-verslechterd
pi_221644577
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 15:09 schreef maily het volgende:

[..]
Ach, er is altijd nog eastenders
pi_221646151
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 14:20 schreef sportfreak het volgende:
Ook bij de laatste editie van Dutch Grand Prix zijn de Oranjes van de partij

[ afbeelding ]
Alexia zag er weer goed uit.
  maandag 24 augustus 2026 @ 23:38:08 #78
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_221648435
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 17:50 schreef Arjan456 het volgende:

[..]
Vind je? :{
Wel héél erg mager en haar expressie komt ook tamelijk ontredderd op me over.

Arm schaap.
Goede shrink zoeken, als ze die niet al heeft.

We duimen voor je, Alex :B
love & heet
pi_221648441
quote:

[..]
Wat ik van de fotos zie, vind ik haar er niet echt goed uitzien. Eigenlijk. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221648718
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2026 23:38 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Vind je? :{
Wel héél erg mager en haar expressie komt ook tamelijk ontredderd op me over.

Arm schaap.
Goede shrink zoeken, als ze die niet al heeft.

We duimen voor je, Alex :B

Gewoon een mooie vrouw toch??
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 05:58:53 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221648721
quote:

[..]
Beter dan een jaar terug. Al is ze nog steeds niet zoals ze ooit dat schip doopte, of bij haar familie op het strand stond.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 25-08-2026 06:04:12 ]
  Spellchecker dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:31:57 #82
197773 crew  maily
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')