Wordt toch lastig huizen verhuren die niet kunnen worden aangesloten op het elektriciteitsnet omdat het datacenter voor je AI bedrijf alle stroom opslokt.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:15 schreef Perrin het volgende:
Ik denk dat het ook iets beter bekt op feestjes en partijen als je in de AI zit dan in de huisjesmelkerij. Dan investeer je nog in de economie ipv enkel een beetje afromen.
Hij gaat gewoon opschalenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:15 schreef Perrin het volgende:
Ik denk dat het ook iets beter bekt op feestjes en partijen als je in de AI zit dan in de huisjesmelkerij. Dan investeer je nog in de economie ipv enkel een beetje afromen.
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Zou ze bewust zo naturelkleurig gekleed zijn? Tussen alle felle (regenboog-)kleuren?
Wel een prachtig uitbundige veertjeshoed
Die foto doet het niet meer bij mij. Hier eentje van ANP (op NOS.nl)quote:Op maandag 27 juli 2026 12:06 schreef Perrin het volgende:
Uitbundig maar toch ook ingetogen en koninklijk.
Nee, dit is ‘m niet voor mij; alsof ze de herfstkrans van de voordeur heeft afgeplukt en op haar hoofd heeft gezet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:39 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die foto doet het niet meer bij mij. Hier eentje van ANP (op NOS.nl)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, dit is ‘m niet voor mij; alsof ze de herfstkrans van de voordeur heeft afgeplukt en op haar hoofd heeft gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]SpruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schorseneren en prei
![]()
Lijkt wel Prinsjesdag.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:39 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die foto doet het niet meer bij mij. Hier eentje van ANP (op NOS.nl)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]Sap de AardwortelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |