Waarom altijd zo negatief? Focus je eens op wat wél goed gaat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:07 schreef Bondsrepubliek het volgende:
De dalende trend van Nederland op lijstjes die is ingezet toen Rutte premier werd is nog steeds niet gekeerd.
Nederland daalt opnieuw op internationale kinderrechtenranglijst
En dat noem je positief?quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom altijd zo negatief? Focus je eens op wat wél goed gaat.
Quote 500: rijkste Nederlanders nog rijker, samen goed voor 273 miljard
Perrin is niet altijd serieus. De kunst is uit te vinden wanneer wel.quote:
Voor die 500 wel.quote:
Trickly down economics. Ik wist dat je er voorstander van was.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom altijd zo negatief? Focus je eens op wat wél goed gaat.
Quote 500: rijkste Nederlanders nog rijker, samen goed voor 273 miljard
Zeker, zeker.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trickly down economics. Ik wist dat je er voorstander van was.
Dat is wel hoe het werkt. Maar ik zie ook weinig alternatief.quote:
Idd. Je krijgt waar je op stemt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het werkt. Maar ik zie ook weinig alternatief.
Oja, en er is natuurlijk wel een verschil tussen kapitalisme en corporatisme.
Ik stem extreemrechts. Die zijn tegen corporatistische samenwerkingen.quote:
Tsjah het is natuurlijk treurig genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:07 schreef Bondsrepubliek het volgende:
De dalende trend van Nederland op lijstjes die is ingezet toen Rutte premier werd is nog steeds niet gekeerd.
Nederland daalt opnieuw op internationale kinderrechtenranglijst
Alles is de schuld van asiel natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah het is natuurlijk treurig genoeg.
Maar de problemen spelen vooral in de asielketen.
Zolang men weigert iets aan de instroom te doen blijft het dwijlen met de kraan open.
Dat staat in het artikel zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alles is de schuld van asiel natuurlijk
En zo niet dan toch. (Fok! Natuurwet #1)quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alles is de schuld van asiel natuurlijk
Zie jij nog (structueel) kinderen buiten spelen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom kinderen ineens dikker zijn/obesitas hebben.
Dus we moeten iets doen aan de dictators van deze wereld? De Netanyahu's, Trump's en Putin's?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Zolang men weigert iets aan de instroom te doen blijft het dwijlen met de kraan open.
Soms, liever gamen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Zie jij nog (structueel) kinderen buiten spelen?
Oh, dat is zeker zo, dat lijkt me verder ook geen overheidstaak. De rest, in meer of mindere mate, wel. Jeugdzorg voorop, zowel met tevéél bemoeienis als met te weinig. Alsook vroegsignalering door semi-overheid als scholen, artsen etcquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Soms, liever gamen natuurlijk.
En anders zijn er altijd wel buren die klagen over geluid/pas op de auto etc.
Maar het lijkt me vooral een verantwoordelijkheid van de ouder om je kind niet vol te proppen met ongezonde/vette zooi en genoeg te laten bewegen.
Lastig voor onze meest rechtse vrienden, feiten. En nog lastiger, consequenties begrijpen van gedrag.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dus we moeten iets doen aan de dictators van deze wereld? De Netanyahu's, Trump's en Putin's?
Gek genoeg steunen rechtse lieden relatief vaak deze mensen. Netanyahu wordt gesteund door Wilders, Trump door Yesilgoz en Putin door Baudet. En daar is 0 kritiek erop.
In de VS geniet Trump net zoveel steun door zijn MAGA aanhang als voor zijn gebroken belofte van "no more wars". De huidige neoconservatieve hoek blinkt uit in hyperhypocrisie.
ach op rechtse geldpartijen is veel aan te merken op de links voedselbos en soep mensen ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Lastig voor onze meest rechtse vrienden, feiten. En nog lastiger, consequenties begrijpen van gedrag.
Links en migranten de schuld geven van het eigen mislukte leven, feiten ontkennen, continu zoeken naar een schuldige, maar nooit proberen het echte probleem aan te pakken is zoveel eenvoudiger dan de harde realiteit van het leven te aanvaarden.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach op rechtse geldpartijen is veel aan te merken op de links voedselbos en soep mensen ook
Dat het de woningbouwverenigingen gegund is om commercieel te gaan zijn dat is niet zo een goed idee geweest
SP zou de woningen genationaliseerd hebben\
Dat BV eigenaren zichzelf een extra hypotheek mogen geven van de ene box naar de andere box en die vestzak-broekzakrente mogen aftrekken is ook erg vreemd
Dat we te weinig woningen bouwen en ouderen thuis laten sterven in eenzaamheid in een 3 kamerflat is ook niet handig
zo is er zoveel aan te merken
maar de ZZP thuiszorg draait er goed op
de politiek is verrot , van links naar rechtsquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee links heeft dit nooit gedaan na MH17 gebeurde.
Stel je eens voor dat Jesse Klaver dit had gedaan? Dan had De Telegraaf het voor een jaar lang elke dag op de voorpagina gezet.
Ga dan de politiek in.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de politiek is verrot , van links naar rechts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |