SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Snap ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik doe het maar even rustig aan met alcohol in deze hitte.
Het is hier nu in de woonkamer 25 graden. Maar op de zolderkamer waar wij slapen is het niet te harden. Misschien toch maar ook eens nadenken over een airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zit hier bij een goede airco.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Wij zijn naar de volgende wedstrijd.
Wellicht nog tot straks
Sterker nog.... dan zou ik gaan voor een unit met split airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is hier nu in de woonkamer 25 graden. Maar op de zolderkamer waar wij slapen is het niet te harden. Misschien toch maar ook eens nadenken over een airco.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Hij dacht eerst 'Laat ik geen vocoder gebruiken'…
Faithless - God Is A DJ
Dan zouden we er ook voor moeten gaan kiezen om via de airco te verwarmen. Alleen voor die paar hete dagen vind ik het toch ook wel een beetje een luxe.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... dan zou ik gaan voor een unit met split airco.
Dat je in de huiskamer ook een unit kan hangen.
Moet niet, kan wel. Ik doe beide. Gebruik ook nog steeds de gewone verwarming. Alleen als het net een beetje fris is, dan verwarm ik via de airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zouden we er ook voor moeten gaan kiezen om via de airco te verwarmen. Alleen voor die paar hete dagen vind ik het toch ook wel een beetje een luxe.
Over 2 weken worden er hier 2 3-split units geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... dan zou ik gaan voor een unit met split airco.
Dat je in de huiskamer ook een unit kan hangen.
Verstandig wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 2 weken worden er hier 2 3-split units geïnstalleerd.
Net te laat voor de huidige golf, maar ik wil mijn extra stroom van de zonnepanelen ergens in kwijt…
Heb batterijen overwogen, maar daar heb je 's winters niet veel aan als je geen zon hebt.quote:
Dit is ook niet veel soeps…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet dit, omdat we het ooit met de coverband hebben gespeeld. Ik heb er nooit wat aan gevonden, sorry.
Voor mij is het deze. En heel misschien Dirty Diana ook nog wel eens een keertje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige nummer van MJ dat ik misschien ooit nog eens spontaan opzet is 'Off The Wall'…
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef MadMaster het volgende:
If You Could Read My Mind -Gordon Lightfoot
Mag ik dan bij jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat even naar buiten om te roken
(Ik rook niet eens, maar dit is een goed moment om te beginnen)
Ik was toevallig (of had ik een voorgevoel) net wel een sigaartje aan het wegdampen…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat even naar buiten om te roken
(Ik rook niet eens, maar dit is een goed moment om te beginnen)
quote:
Het is een goede dag om in het noorden te zittenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag voor het eerst getankt na bijna 3 weken, na 22 liter zat de tank vol en kan ik weer ruim 800 kilometer rijden.
Hoi brother.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Het is een goede dag om in het noorden te zitten
Er zat nog voor 120 kilometer in de tank/accu.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel erg zuinig rijden dan.
Van de week 51 liter getankt. Nu kan ik ook weer 800 kilometer rijden.
Als ik tank gaat er doorgaans zo'n 35-36 liter in. Ik rijd er zo'n 700 kilometer mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel erg zuinig rijden dan.
Van de week 51 liter getankt. Nu kan ik ook weer 800 kilometer rijden.
Dat is erg zuinig ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zat nog voor 120 kilometer in de tank/accu.
Maar die accu laadt zichzelf weer op tijdens het rijden.
Het verbruik is nu 3,8 op 100…
Nee, ze kunnen radio49 hier helaas niet ontvangenquote:
Veel plezier bij je ouders dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen radio49 hier helaas niet ontvangen
Moet ook een beetje gezellig doen bij de oudjes hier.
Ik rijd zelden in de stad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is erg zuinig ja.
Scheelt als je veel in de stad rijd.
Ik zit nu op 5.8 liter op de 100 km.
Nee, heb deze auto nu bijna 3 weken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rijd zelden in de stad.
De stad in met de auto is zinloos en in Amsterdam heb ik niet veel meer te zoeken…
Onze vorige auto reed 6,8 op 100, dus 5,8 is niet verkeerd…
Plezier? Stress, ellende en hard werken is hetquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plezier? Stress, ellende en hard werken is het
Heb je eindelijk de gewenste auto?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, heb deze auto nu bijna 3 weken.
Is een sport-versie. Dus iets minder zuinig dan de standaard versie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de gewenste auto?
Wat was het er ook al weer voor één?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb lang getwijfeld, en gewikt en gewogen.
Maar dik tevreden nu.
Nee, is de Toyota Rav4 GR Sport geworden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was het er ook al weer voor één?
Jaren geleden heb je het wel gezegd, als dat 'm is geworden…
Christus, flinke bak…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, is de Toyota Rav4 GR Sport geworden.
Ja, dat wel.quote:
Wij rijden steeds minder en hebben daarom langzaam maar zeker juist afscheid genomen van de grotere auto's met flinke motoren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Zat eerst te denken aan een Mazda CX-5 of een Toyota Corolla Cross maar na een proefrit wist ik dat hem dat niet ging worden.
De Mazda trok op de snelweg niet echt door, vond ik. Reageerde traag. En dat zei de verkoper nadien ook, dat dat het grootste mankement was. Maar dat werd wel beter met de nieuwere modellen. Maar ja.... die koop ik niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij rijden steeds minder en hebben daarom langzaam maar zeker juist afscheid genomen van de grotere auto's met flinke motoren.
Wat scheelde er aan de proefritten?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef zorro28 het volgende:
Daar ben ik met dit weer helemaal niet voor in de stemming, Kerstmis
quote:
quote:Have a wonderful Christmas and a Happy New Year, or as they say in Curacao 'Bon Pasku i Feliz Aña Nobo'.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie and Diana Ross - My endless love
Juist met dit weer. Ik heb deze week ook een kerstfilm gekeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef zorro28 het volgende:
Daar ben ik met dit weer helemaal niet voor in de stemming, Kerstmis
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:
Gene Pitney - Something's Gotten Hold Of My Heart
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef livelink het volgende:
Gene Pitney - Something's gotten hold of my heart
De eerste single van het laatste Soft Cell-album is net uit. Aardig nummer, maar niet bijzonder.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef DJ11 het volgende:
The Gibson Brothers - Cuba (in een latere remix)
quote:
Trump is een behoorlijk dictator ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
Arm Cuba. Dat wordt helemaal uitgerookt door Trump.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik het na lange tijd weer eens beluister, is dit net een Teleac cursus 'Wat kan je nog meer met een synthesizer'…
Nee. Die is met de NPS en de RVU opgegaan in de NTR. Dat is letterlijk waar die drie letters naar verwijzen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n hitje van een paar jaar geleden. Ik gok op Nial Horan of zoiets. Maar zeker weten doe ik het niet.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n hitje van een paar jaar geleden. Ik gok op Nial Horan of zoiets. Maar zeker weten doe ik het niet.
Samen komen we er welquote:
RVU zegt me eigenlijk niks meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Die is met de NPS en de RVU opgegaan in de NTR. Dat is letterlijk waar die drie letters naar verwijzen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Pietje vaart weer naar Volendam terug…
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:27 schreef MadMaster het volgende:
De house versie hiervan is hilarisch, Sailing House…
Vind dit ook een mooi nummer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer vind ik dit. Door dit nummer heb ik voor het eerst gehoord over vermiste kinderen op melkverpakkingen in de VS.
Het kwam in de clip voor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind dit ook een mooi nummer.
Wist niet dat het daar over ging.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Burbugas d'Amor, of zoiets. Ik weet de naam van de zanger niet meer.
Vanwaar die vertraging dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Live gezien op Curacao, om 3 uur 's nachts.
Zou om 23.00 uur beginnen…
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Het visje dat ergens naar binnen zwemt en waarover gezongen wordt, is een symbolische omschrijving van de liefde bedrijven…
Er waren last minute nog wat extra lokale bands als voorprogramma ingelast.quote:
4 uur aan voorprogramma's. Dat kan ook alleen maar daar, denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren last minute nog wat extra lokale bands als voorprogramma ingelast.
Beter voor de drankomzet…
Nee, het eerste voorprogramma begon al om 20.00u.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
4 uur aan voorprogramma's. Dat kan ook alleen maar daar, denk ik.
quote:
Het is een slechte dag om in het noorden te zittenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het eerste voorprogramma begon al om 20.00u.
Wij waren er om 21.00 uur…
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Het is een slechte dag om in het noorden te zitten
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Het is een slechte dag om in het noorden te zitten
Welterusten Mad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Mijn oordopjes zijn bijna leeg, dus ik ga afscheid nemen.
Dank Melting en welterusten straks voor ieder…
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:45 schreef brother52 het volgende:
Runaway train kan ik nog wel eens op terug komen met een thema.
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Mijn oordopjes zijn bijna leeg, dus ik ga afscheid nemen.
Dank Melting en welterusten straks voor ieder…
Het is wel een behoorlijk zwaar thema, zoek de tekst er maar eens bij.quote:
Ja, ik ken het nummer wel goed. Maar weet niet helemaal hoe je daar een thema bij kunt halen. Psychische problemen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk zwaar thema, zoek de tekst er maar eens bij.
Was weer leuk en gezellig, Melting. Eerst Oranje met een goede uitslag en dan een fijne uitzending op Radio49. De perfecte zaterdagavond.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
En misschien tot donderdag.
[ afbeelding ]
Ja, soms loopt het ineens raar.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
Welterusten allemaal. Ik laat nog weten wanneer ik uitzend. Komende week lijkt redelijk kansloos.
Yep, een zwaar thema maar wel met hele mooie liedjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken het nummer wel goed. Maar weet niet helemaal hoe je daar een thema bij kunt halen. Psychische problemen?
Ik ben benieuwd!!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb me iets op de hals gehaald, waarvan ik zo onderhand vrees dat het de hele avond in beslag gaat nemen... We gaan het zien hoe veel tijd het me kost.
SPOILER: Uitzending 0 t/m 150 (en Göp)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitzending 151 t/m 300Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitzending 301 t/m 450Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitzending 451 t/m 552Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Helaas gaat het niet met een uitzending gepaard, maar vandaag is het precies 10 jaar geleden dat ik m'n eerste uitzending op Radio 49 draaide.Grappig, toen al Charlie Winston en C Duncan naast natuurlijk de usual suspects.SPOILER: Uitzending 0 t/m 150 (en Göp)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook Lemaitre, een band die ik alleen ken via mijn zoon.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, best leuk. Te lang niet gedraaid. Ik weet niet of het deze week wat wordt met uitzenden, trouwens. Morgen is nog een optie, de rest van de midweek sowieso al niet. Dan kom je alweer op zaterdag, wanneer het bloedheet is.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, toen al Charlie Winston en C Duncan naast natuurlijk de usual suspects.
Maar ook Lemaitre, een band die ik alleen ken via mijn zoon.
Morgen vind ik dan wel een goede optie, dat is de enige avond dat ik misschien kan luisteren.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, best leuk. Te lang niet gedraaid. Ik weet niet of het deze week wat wordt met uitzenden, trouwens. Morgen is nog een optie, de rest van de midweek sowieso al niet. Dan kom je alweer op zaterdag, wanneer het bloedheet is.
Welkom livelink.quote:
Welkom Ddm.quote:
Lekker koel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
De temperatuur hier in huis varieert van 28 (huiskamer) tot 32,3 (slaapkamer). Dus ik kies ervoor om lekker koel in de huiskamer naar R49 te luisteren..
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
De temperatuur hier in huis varieert van 28 (huiskamer) tot 32,3 (slaapkamer). Dus ik kies ervoor om lekker koel in de huiskamer naar R49 te luisteren..
Vandaag was het ook de hel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag was het te doen, morgen wordt de hel….
En ik denk dat we morgen een paar honderd examens mogen verplaatsen naar plekken die we niet meer hebben.
Gek genoeg heb ik afgelopen nacht wel geslapen, hoewel het toen ook 32 graden was toen ik ging slapen. Ergens rond 04.00 was de temperatuur gedaald naar 27 graden. Maar ik ga vannacht maar gewoon voetbal kijken en morgen kijken waar het schip strandt.quote:
Dit is mijn favoriete nummer van De Dijkquote:
Dat geloof ik ja, en heel verstandigquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag was het ook de hel.
Ik heb morgen maar vrij genomen.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete nummer van De Dijk![]()
Dit is ook erg mooiquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook nog wel dat de toets van mijn zoon wordt verplaatst, maar dat moet hij wel vanavond weten, anders stapt hij morgenochtend vroeg voor niks op de trein.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag was het te doen, morgen wordt de hel….
En ik denk dat we morgen een paar honderd examens mogen verplaatsen naar plekken die we niet meer hebben.
+1quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom was het daar niet warmer?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja, en heel verstandig
Hier was het vandaag maar 25-26 graden…
Morgen gaan we richting de 40.
De hittebel hangt hier morgen inclusief smog.
Ja, hoe moet dat dan met mijn belangrijke post die ik daarna meteen in de prullenbak gooi?quote:
Ja, hier precies zo. Wij zitten ongeveer in dezelfde warmtezone.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom was het daar niet warmer?![]()
Hier was het vandaag al 37 met een gevoelstemperatuur van 39.![]()
Morgen wordt het 39 met een gevoelstemperatuur van 41 graden.
Ik zou in ieder geval mijn jasje uit doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje is morgen getuige bij een bruiloft (in pak). Ik benijd hem helemaal niks. Het bruidspaar ook niet trouwens.
Geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, hoe moet dat dan met mijn belangrijke post die ik daarna meteen in de prullenbak gooi?
Ik zie net dat al onze locaties morgen gesloten zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook nog wel dat de toets van mijn zoon wordt verplaatst, maar dat moet hij wel vanavond weten, anders stopt hij morgenochtend vroeg voor niks op de trein.
Dan hoop ik dat het wat koeler is op kantoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier precies zo. Wij zitten ongeveer in dezelfde warmtezone.
Daar ga ik ook wel vanuit dat dat mag. De trouwerij is in een kasteel, dus dat kan koel zijn, maar ze trouwen juist in de oranjeriequote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval mijn jasje uit doen.
Zie ik daar wat leedvermaak?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit dat dat mag. De trouwerij is in een kasteel, dus dat kan koel zijn, maar ze trouwen juist in de oranjerie![]()
Als de organisatie slim is verplaatsen ze het naar het kasteel zelf.
Nee, ik vind het oprecht heel zielig. Dat voorzie je toch niet?quote:
Nee, maar hoop dat er wel een goede airco is dan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het oprecht heel zielig. Dat voorzie je toch niet?
Nee zeker niet….quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het oprecht heel zielig. Dat voorzie je toch niet?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:14 schreef Melting het volgende:
Gelukkig lijkt het hier zaterdag wat af te koelen.
Dan is de gevoelstemperatuur nog maar 40 graden.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen wel werken. Al de uitzendkrachten die mijn functie hebben overgenomen werken niet (al de 3e vrijdag op rij ook). En hoewel ik vorige week vrijdag heb aangegeven dat dat werkelijk de laatste keer was dat ik weer voor hen in ging springen, kan ik het niet maken om helemaal niet aanwezig te zijn.
Op kantoor is airco, maar de reis ernaar toe en weer terug naar huis is het probleem. Ik weet nog niet wat ik morgen doe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je moet iets meer op je strepen gaan staan, livelink.![]()
Moet je echt op kantoor zijn? Dan hoop ik dat ze daar wel airco hebben.
Anders mag je ook hier komen werken.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen wel werken. Al de uitzendkrachten die mijn functie hebben overgenomen werken niet (al de 3e vrijdag op rij ook). En hoewel ik vorige week vrijdag heb aangegeven dat dat werkelijk de laatste keer was dat ik weer voor hen in ging springen, kan ik het niet maken om helemaal niet aanwezig te zijn.
Snap ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Op kantoor is airco, maar de reis ernaar toe en weer terug naar huis is het probleem. Ik weet nog niet wat ik morgen doe.
Doe verstandig en blijf gewoon thuis. Je moet niet in een snoeihete bus willen zittenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Op kantoor is airco, maar de reis ernaar toe en weer terug naar huis is het probleem. Ik weet nog niet wat ik morgen doe.
Ik dacht dat je daar al vanaf was, na je verjaardag?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren op mijn vrije dag al heel wat uren gemaakt en vandaag ook, dus ik nok er morgen om half elf mee. Over twee weken mijn laatste volle vrijdag als werkdag.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:20 schreef livelink het volgende:
Mijn konijn is trouwens het eerste hitteslachtoffer. Die vond ik zondag dood in het hok. Was ook wel hoogbejaard, dus niet heel gek of onverwacht. Ik ben stiekem wel blij dat de nog hogere hitte hem bespaard is gebleven.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe verstandig en blijf gewoon thuis. Je moet niet in een snoeihete bus willen zitten
Nee, ik stop met de konijnen. Onze kat is ook erg bejaard, ik weet nog niet wat ik ga doen als die sterft. Ben maandag maar even met haar naar de da geweest voor de zekerheid. Is gezond verklaard, dus voor nu nog even geen vraagstuk gelukkig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga je na de zomer een ander konijn aanschaffen? Of een ander huisdier?
Nee, na de vakantie. Dat seniorenverlof kan pas ingaan 3 maanden na je 57e verjaardag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al vanaf was, na je verjaardag?
Dat is te overzien...... mocht ik dat nog halen op ons werk (wat ik niet denk), dan gaat het bij mij in in het jaar dat ik 58 word.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, na de vakantie. Dat seniorenverlof kan pas ingaan 3 maanden na je 57e verjaardag.
Maar de vrijdag over twee weken is de laatste dag voor de zomervakantie, dus dat wordt sowieso niet zo’n lange dag, en ik maak meer dan genoeg uren.
Welkom, brother.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:27 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag bij het wad was het prima te doen. 21 graden met redelijk wat wind.
Gister in de afas was het behoorlijk warmer.
Dat laatste geloof ik. Was het wel de warmte waard?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:27 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag bij het wad was het prima te doen. 21 graden met redelijk wat wind.
Gister in de afas was het behoorlijk warmer.
Nou ja… had je die niet kunnen bewaren tot ik weer eens mee kan luisteren?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou ja… had je die niet kunnen bewaren tot ik weer eens mee kan luisteren?
Ja, absoluut. A perfect circle was weer geweldig, voorprogramma (A.A. Williams)was ook best goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik. Was het wel de warmte waard?
Ik mag niet klagen. Heb hem overdag als ik niet thuis ben, niet aan. Dus draait nu sinds ik thuis ben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
Trekt je airco het nog wel een beetje, Melting?
Ja, zo'n gevoel had ik zelf ook alquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johnny Logan - Hard To Say I'm Sorry…
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johnny Logan - Hard To Say I'm Sorry…
En ik luister (nog) niet eens mee…quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo'n gevoel had ik zelf ook al
Ik zit weer in het noorden, kijken wat mijn ouders mee moeten hebben en inpakken (en vooral heel veel roepen: daar hebben jullie geen plek voor).quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je weggestuurd door de buren, die je schilderkunsten zat zijn?
Je bent namelijk al even weg, toch?
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
Zal wel You're the inspiration zijn als het wel Chicago is.
Dat klinkt als een lekkere ontspanning zo tussendoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit weer in het noorden, kijken wat mijn ouders mee moeten hebben en inpakken (en vooral heel veel roepen: daar hebben jullie geen plek voor).
Maar vanmiddag waren de eerste kijkers er al voor het huis dus ben ik even een stukje met ze gaan rijden. Vogeltjes kijken bij Ezumakeeg en een visje halen op Lauwersoog.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Maggie Reilly - Moonlight Shadow (misschien ook Mike Oldfield)
Olaquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit weer in het noorden, kijken wat mijn ouders mee moeten hebben en inpakken (en vooral heel veel roepen: daar hebben jullie geen plek voor).
Maar vanmiddag waren de eerste kijkers er al voor het huis dus ben ik even een stukje met ze gaan rijden. Vogeltjes kijken bij Ezumakeeg en een visje halen op Lauwersoog.
Vogeltjes luisteren ook...quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
[..]![]()
Ontspullen is zo lastig…..
Vogeltjes kijken is dan wel even een fijne afwisseling
Klopt en ze gingen daar vroeger vrij regelmatig wandelen dus ook wel mooi dat we daar nog even naar toe konden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lekkere ontspanning zo tussendoor.
Gelukkig hadden ze al redelijk wat weg gedaan maar gaan nu van een huis naar een niet al te groot appartement. Dan blijft er toch nog best veel achter.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ontspullen is zo lastig…..
Vogeltjes kijken is dan wel even een fijne afwisseling
Ookquote:
Vanmiddag veel piepende zwaluwen gehoordquote:
Zwaluwenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanmiddag veel piepende zwaluwen gehoord
Dat doen de mussen ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zwaluwen![]()
Ze hebben het nú heel zwaar en vallen massaal van het dak door de hitte
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Moet wel zeggen dat ik niet heel bedreven ben in het herkennen van vogelgeluiden.
Ken er inmiddels wel een aantal maar niet ontzettend veel.
Ik hoor nu wel een rare vogel
Alleen doen ze dat nu letterlijkquote:
Ja, maar zwaluwen kunnen dan niet meer uit zichzelf weer de lucht in komen.quote:
Niet?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zwaluwen kunnen dan niet meer uit zichzelf weer de lucht in komen.
Ze zijn daar niet voor gebouwd. Ze brengen hun leven eigenlijk in de lucht door.quote:
Als je zwaluwen op de grond vind kun je het beste de dierenambulance bellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zwaluwen kunnen dan niet meer uit zichzelf weer de lucht in komen.
Weer iets geleerd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet voor gebouwd. Ze brengen hun leven eigenlijk in de lucht door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |