quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het eerste voorprogramma begon al om 20.00u.
Wij waren er om 21.00 uur…
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Het is een slechte dag om in het noorden te zitten
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Het is een slechte dag om in het noorden te zitten
Welterusten Mad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Mijn oordopjes zijn bijna leeg, dus ik ga afscheid nemen.
Dank Melting en welterusten straks voor ieder…
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:45 schreef brother52 het volgende:
Runaway train kan ik nog wel eens op terug komen met een thema.
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Mijn oordopjes zijn bijna leeg, dus ik ga afscheid nemen.
Dank Melting en welterusten straks voor ieder…
Het is wel een behoorlijk zwaar thema, zoek de tekst er maar eens bij.quote:
Ja, ik ken het nummer wel goed. Maar weet niet helemaal hoe je daar een thema bij kunt halen. Psychische problemen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk zwaar thema, zoek de tekst er maar eens bij.
Was weer leuk en gezellig, Melting. Eerst Oranje met een goede uitslag en dan een fijne uitzending op Radio49. De perfecte zaterdagavond.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
En misschien tot donderdag.
[ afbeelding ]
Ja, soms loopt het ineens raar.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
Welterusten allemaal. Ik laat nog weten wanneer ik uitzend. Komende week lijkt redelijk kansloos.
Yep, een zwaar thema maar wel met hele mooie liedjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken het nummer wel goed. Maar weet niet helemaal hoe je daar een thema bij kunt halen. Psychische problemen?
Ik ben benieuwd!!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb me iets op de hals gehaald, waarvan ik zo onderhand vrees dat het de hele avond in beslag gaat nemen... We gaan het zien hoe veel tijd het me kost.
SPOILER: Uitzending 0 t/m 150 (en Göp)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitzending 151 t/m 300Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitzending 301 t/m 450Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Uitzending 451 t/m 552Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Helaas gaat het niet met een uitzending gepaard, maar vandaag is het precies 10 jaar geleden dat ik m'n eerste uitzending op Radio 49 draaide.Grappig, toen al Charlie Winston en C Duncan naast natuurlijk de usual suspects.SPOILER: Uitzending 0 t/m 150 (en Göp)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook Lemaitre, een band die ik alleen ken via mijn zoon.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, best leuk. Te lang niet gedraaid. Ik weet niet of het deze week wat wordt met uitzenden, trouwens. Morgen is nog een optie, de rest van de midweek sowieso al niet. Dan kom je alweer op zaterdag, wanneer het bloedheet is.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, toen al Charlie Winston en C Duncan naast natuurlijk de usual suspects.
Maar ook Lemaitre, een band die ik alleen ken via mijn zoon.
Morgen vind ik dan wel een goede optie, dat is de enige avond dat ik misschien kan luisteren.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, best leuk. Te lang niet gedraaid. Ik weet niet of het deze week wat wordt met uitzenden, trouwens. Morgen is nog een optie, de rest van de midweek sowieso al niet. Dan kom je alweer op zaterdag, wanneer het bloedheet is.
Welkom livelink.quote:
Welkom Ddm.quote:
Lekker koel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
De temperatuur hier in huis varieert van 28 (huiskamer) tot 32,3 (slaapkamer). Dus ik kies ervoor om lekker koel in de huiskamer naar R49 te luisteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |