De eerste single van het laatste Soft Cell-album is net uit. Aardig nummer, maar niet bijzonder.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef DJ11 het volgende:
The Gibson Brothers - Cuba (in een latere remix)
quote:
Trump is een behoorlijk dictator ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
Arm Cuba. Dat wordt helemaal uitgerookt door Trump.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik het na lange tijd weer eens beluister, is dit net een Teleac cursus 'Wat kan je nog meer met een synthesizer'…
Nee. Die is met de NPS en de RVU opgegaan in de NTR. Dat is letterlijk waar die drie letters naar verwijzen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n hitje van een paar jaar geleden. Ik gok op Nial Horan of zoiets. Maar zeker weten doe ik het niet.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n hitje van een paar jaar geleden. Ik gok op Nial Horan of zoiets. Maar zeker weten doe ik het niet.
Samen komen we er welquote:
RVU zegt me eigenlijk niks meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Die is met de NPS en de RVU opgegaan in de NTR. Dat is letterlijk waar die drie letters naar verwijzen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Pietje vaart weer naar Volendam terug…
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:27 schreef MadMaster het volgende:
De house versie hiervan is hilarisch, Sailing House…
Vind dit ook een mooi nummer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer vind ik dit. Door dit nummer heb ik voor het eerst gehoord over vermiste kinderen op melkverpakkingen in de VS.
Het kwam in de clip voor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind dit ook een mooi nummer.
Wist niet dat het daar over ging.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Burbugas d'Amor, of zoiets. Ik weet de naam van de zanger niet meer.
Vanwaar die vertraging dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Live gezien op Curacao, om 3 uur 's nachts.
Zou om 23.00 uur beginnen…
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Het visje dat ergens naar binnen zwemt en waarover gezongen wordt, is een symbolische omschrijving van de liefde bedrijven…
Er waren last minute nog wat extra lokale bands als voorprogramma ingelast.quote:
4 uur aan voorprogramma's. Dat kan ook alleen maar daar, denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren last minute nog wat extra lokale bands als voorprogramma ingelast.
Beter voor de drankomzet…
Nee, het eerste voorprogramma begon al om 20.00u.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
4 uur aan voorprogramma's. Dat kan ook alleen maar daar, denk ik.
quote:
Het is een slechte dag om in het noorden te zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |