Dat is te overzien...... mocht ik dat nog halen op ons werk (wat ik niet denk), dan gaat het bij mij in in het jaar dat ik 58 word.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, na de vakantie. Dat seniorenverlof kan pas ingaan 3 maanden na je 57e verjaardag.
Maar de vrijdag over twee weken is de laatste dag voor de zomervakantie, dus dat wordt sowieso niet zo’n lange dag, en ik maak meer dan genoeg uren.
Welkom, brother.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:27 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag bij het wad was het prima te doen. 21 graden met redelijk wat wind.
Gister in de afas was het behoorlijk warmer.
Dat laatste geloof ik. Was het wel de warmte waard?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:27 schreef brother52 het volgende:
Vanmiddag bij het wad was het prima te doen. 21 graden met redelijk wat wind.
Gister in de afas was het behoorlijk warmer.
Nou ja… had je die niet kunnen bewaren tot ik weer eens mee kan luisteren?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou ja… had je die niet kunnen bewaren tot ik weer eens mee kan luisteren?
Ja, absoluut. A perfect circle was weer geweldig, voorprogramma (A.A. Williams)was ook best goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik. Was het wel de warmte waard?
Ik mag niet klagen. Heb hem overdag als ik niet thuis ben, niet aan. Dus draait nu sinds ik thuis ben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
Trekt je airco het nog wel een beetje, Melting?
Ja, zo'n gevoel had ik zelf ook alquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johnny Logan - Hard To Say I'm Sorry…
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Johnny Logan - Hard To Say I'm Sorry…
En ik luister (nog) niet eens mee…quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo'n gevoel had ik zelf ook al
Ik zit weer in het noorden, kijken wat mijn ouders mee moeten hebben en inpakken (en vooral heel veel roepen: daar hebben jullie geen plek voor).quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je weggestuurd door de buren, die je schilderkunsten zat zijn?
Je bent namelijk al even weg, toch?
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
Zal wel You're the inspiration zijn als het wel Chicago is.
Dat klinkt als een lekkere ontspanning zo tussendoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit weer in het noorden, kijken wat mijn ouders mee moeten hebben en inpakken (en vooral heel veel roepen: daar hebben jullie geen plek voor).
Maar vanmiddag waren de eerste kijkers er al voor het huis dus ben ik even een stukje met ze gaan rijden. Vogeltjes kijken bij Ezumakeeg en een visje halen op Lauwersoog.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Maggie Reilly - Moonlight Shadow (misschien ook Mike Oldfield)
Olaquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit weer in het noorden, kijken wat mijn ouders mee moeten hebben en inpakken (en vooral heel veel roepen: daar hebben jullie geen plek voor).
Maar vanmiddag waren de eerste kijkers er al voor het huis dus ben ik even een stukje met ze gaan rijden. Vogeltjes kijken bij Ezumakeeg en een visje halen op Lauwersoog.
Vogeltjes luisteren ook...quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
[..]![]()
Ontspullen is zo lastig…..
Vogeltjes kijken is dan wel even een fijne afwisseling
Klopt en ze gingen daar vroeger vrij regelmatig wandelen dus ook wel mooi dat we daar nog even naar toe konden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lekkere ontspanning zo tussendoor.
Gelukkig hadden ze al redelijk wat weg gedaan maar gaan nu van een huis naar een niet al te groot appartement. Dan blijft er toch nog best veel achter.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ontspullen is zo lastig…..
Vogeltjes kijken is dan wel even een fijne afwisseling
Ookquote:
Vanmiddag veel piepende zwaluwen gehoordquote:
Zwaluwenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanmiddag veel piepende zwaluwen gehoord
Dat doen de mussen ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zwaluwen![]()
Ze hebben het nú heel zwaar en vallen massaal van het dak door de hitte
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Moet wel zeggen dat ik niet heel bedreven ben in het herkennen van vogelgeluiden.
Ken er inmiddels wel een aantal maar niet ontzettend veel.
Ik hoor nu wel een rare vogel
Alleen doen ze dat nu letterlijkquote:
Ja, maar zwaluwen kunnen dan niet meer uit zichzelf weer de lucht in komen.quote:
Niet?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zwaluwen kunnen dan niet meer uit zichzelf weer de lucht in komen.
Ze zijn daar niet voor gebouwd. Ze brengen hun leven eigenlijk in de lucht door.quote:
Als je zwaluwen op de grond vind kun je het beste de dierenambulance bellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zwaluwen kunnen dan niet meer uit zichzelf weer de lucht in komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |