abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221086269
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Standaard HR-prietpraat. Iedereen weet dat beweging goed voor je is. Stukje hydrateren met min. 2 liter water en een fruitschaal (niet de bruine) per dag ontbreekt nog.
Dit is geen standaard HR-prietpraat maar een effectieve remedie van een iemand die hier veel ervaring mee heeft.
En voldoende gezond eten en vooral niet teveel en te vaak tussendoor snacken en niets na 20.00 uur consumeren en veel water drinken (en niet roken, alcohol of andere drugs gebruiken e.d. helpen ook, dat is waar.)
pi_221086273
foutje
pi_221086350
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:03 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat klinkt allemaal mooi en zal best helpen. Maar hiermee los je niet de oorzaak op. Na het herstellen en er veranderd niets aan de arbeidsomstandigheden loop weer opnieuw tegen de klachten aan.

Een Burn-out heeft niet altijd te maken met te veel hooi op de vork nemem of je werk niet aankunnen, maar kan ook ontstaan door frustraties die zich maar blijven opstapelen.
Frustraties zijn er natuurlijk in overvloed, maar in de praktijk kun je bij een gezond leven heel erg veel aan.
En als de baan niet bevalt is het ook een goede zaak om een andere baan te zoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pegos op 19-06-2026 11:38:21 ]
pi_221086635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:23 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Maar die bazen kunnen ook niet zonder de mensen die het met hun handen voor de bazen moeten verdienen. Dat neerbuigende altijd naar het werkvolk. :r
Het zijn toch slechts de bazen die met hun handen werken?
pi_221086784
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:16 schreef Pegos het volgende:

[..]
Frustraties zijn er natuurlijk in overvloed, maar in de praktijk kun je bij een gezond leven heel erg veel aan.
En werk mag natuurlijk ongezond zijn. Alleen mbt de vrijetijds besteding word maar steeds de nadruk op gelegd. Het lijkt inderdaad meer op een HR praatje. Alleen al mensen die met diensten werken leven ongezond.
pi_221086803
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Het zijn toch slechts de bazen die met hun handen werken?
Door dit soort opmerkingen vraag ik me toch regelmatig af of je nou trollt, een slecht functionerend AI-experiment bent, of gewoon iemand die zelden in zijn leven zonder toezicht de kamer met zachte muurtjes mag verlaten.
pi_221086845
In 90% van de gevallen zou de ziekte als sneeuw voor de zon verdwijnen als mensen niet doorbetaald zouden worden. Soms doen mensen dat ook niet bewust. Maar geld verdienen door ziek thuis te zitten is nu eenmaal heel aanlokkelijk. Daar word je zwak van.

Net als bij voetballers die 1 minuut buiten de lijnen moeten blijven bij een blessure. Ik heb vrijwel geen blessures meer gezien.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221086853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk. In mijn omgeving zijn het vaak de vrouwen die meer geld verdienen, betere carrieres hebben dan hun mannelijke partner.
Geldt niet echt voor mijn omgeving maar het had zomaar gekund en ik ben bevriend met zeer competente vrouwen met vette carrieres. Maar die zitten sowieso in de top 1-2 procent.

Maar als je over de breedte kijkt zijn er toch veel vrouwen die er na 28 uur per week in een of andere softe sector wel doorheen zitten. Ik denk dat mannen gemiddeld toch beter zijn in ploeteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221086861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Het zijn toch slechts de bazen die met hun handen werken?
De echte bazen zijn de mensen op de werkvloer. ^O^
pi_221086971
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Door dit soort opmerkingen vraag ik me toch regelmatig af of je nou trollt, een slecht functionerend AI-experiment bent, of gewoon iemand die zelden in zijn leven zonder toezicht de kamer met zachte muurtjes mag verlaten.
Ik ben een zeer kritisch en opmerkzaam mens. Maar jij kunt blijkbaar niet tegen kritiek, omdat jij zo’n onverdraagzame baas bent.
pi_221089662
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is wel een ding ja, de vertrutting van de maatschappij, als volwassene moet je zelf weten als je s’avonds een biertje drinkt.
Vertrutting is nog tot daar aan toe, het is een ziekelijke drang tot het bemoederen van iedereen. Schijtziek word je ervaan
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:57:28 #62
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_221089674
Zo’n ongezonde werkomgeving moet je gewoon verlaten en asap ergens anders solliciteren.

Ik snap nooit zo goed dat mensen het zover laten komen. Zoiets broeit toch al even; en als dat onprettig blijft zeg ik wegwezen.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:59:00 #63
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221089681
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:35 schreef Seeburg54 het volgende:
Die bedrijven die na het zoveelste management en weer een nieuwe visie aankomen met "we willen meer met minder." :r Goeie jongens worden op straat gemikt, de rest kan het werk erbij gaan doen van hun op straat getrapte collega's.
Alles wordt uitgeknepen, behalve het riante salaris van de grote jongens. En dan zeiken dat het ziekteverzuim zo hoog is. :') Tief op.
Helemaal lean.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221089697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:57 schreef XDo het volgende:
Zo’n ongezonde werkomgeving moet je gewoon verlaten en asap ergens anders solliciteren.

Ik snap nooit zo goed dat mensen het zover laten komen. Zoiets broeit toch al even; en als dat onprettig blijft zeg ik wegwezen.
Zo simpel ligt het vaak niet. Vooral niet voor oudere werknemers.
pi_221089736
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Helemaal lean.
Ja, daar ben ik mee bekend. Helaas heb ik vaak ervaren dat werken volgens lean niet helemaal wordt begrepen door de zgn slimme jongens. :') De mensen op de werkvloer weten wel hoe het zou moeten, maar ja, daar wordt vaak niet naar geluisterd.
pi_221089740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:57 schreef XDo het volgende:
Zo’n ongezonde werkomgeving moet je gewoon verlaten en asap ergens anders solliciteren.

Ik snap nooit zo goed dat mensen het zover laten komen. Zoiets broeit toch al even; en als dat onprettig blijft zeg ik wegwezen.
Veel gewone mensen durven zich tegenover werkgevers niet assertiever op te stellen. Aangezien ze bij afwijzing, dan onvoldoende geld krijgen om de vaste lasten en boodschappen te kunnen betalen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:06:07 #67
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_221089748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:01 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Zo simpel ligt het vaak niet. Vooral niet voor oudere werknemers.
Oudere werknemers (45+) zijn juist degene die zich niet zo snel gek laten maken. Denk dat het hier vooral 45- betreft.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:06:24 #68
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221089750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:04 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, daar ben ik mee bekend. Helaas heb ik vaak ervaren dat werken volgens lean niet helemaal wordt begrepen door de zgn slimme jongens. :') De mensen op de werkvloer weten wel hoe het zou moeten, maar ja, daar wordt vaak niet naar geluisterd.
Dat overkomt onze slimme jongens niet, want die hebben de lean award in ontvangst mogen nemen. Nooooouuuuuu, dan ben je een hele grote hoor!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:06:54 #69
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_221089753
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:05 schreef torentje het volgende:

[..]
Veel gewone mensen durven zich tegenover werkgevers niet assertiever op te stellen. Aangezien ze bij afwijzing, dan onvoldoende geld krijgen om de vaste lasten en boodschappen te kunnen betalen.
Als je niet durft te solliciteren en bij je oude baas ontslag te nemen ben je sowieso niet geschikt voor de werkende maatschappij.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_221089873
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat overkomt onze slimme jongens niet, want die hebben de lean award in ontvangst mogen nemen. Nooooouuuuuu, dan ben je een hele grote hoor!
Nou echt. :')
pi_221089879
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:06 schreef XDo het volgende:

[..]
Oudere werknemers (45+) zijn juist degene die zich niet zo snel gek laten maken. Denk dat het hier vooral 45- betreft.
Totdat ze de zak krijgen als ze 55+ zijn. Dat komt wel even binnen dan.
pi_221089895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:06 schreef XDo het volgende:

[..]
Als je niet durft te solliciteren en bij je oude baas ontslag te nemen ben je sowieso niet geschikt voor de werkende maatschappij.
Als je je baan verliest op oudere leeftijd ben je sowieso niet meer geschikt voor de werkende maatschappij.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:26:42 #73
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221089903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:42 schreef TAmaru het volgende:
In 90% van de gevallen zou de ziekte als sneeuw voor de zon verdwijnen als mensen niet doorbetaald zouden worden. Soms doen mensen dat ook niet bewust. Maar geld verdienen door ziek thuis te zitten is nu eenmaal heel aanlokkelijk. Daar word je zwak van.

Net als bij voetballers die 1 minuut buiten de lijnen moeten blijven bij een blessure. Ik heb vrijwel geen blessures meer gezien.
Interessante analogie, goed gevonden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:34:18 #74
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_221089947
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:23 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Totdat ze de zak krijgen als ze 55+ zijn. Dat komt wel even binnen dan.
Daar gaat dit topic toch helemaal niet over?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_221090289
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:34 schreef XDo het volgende:

[..]
Daar gaat dit topic toch helemaal niet over?
Kun je geen burn out krijgen van de manier hoe je werkgever met je omgaat?
Best hoor. :W
pi_221090307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:42 schreef TAmaru het volgende:
In 90% van de gevallen zou de ziekte als sneeuw voor de zon verdwijnen als mensen niet doorbetaald zouden worden. Soms doen mensen dat ook niet bewust. Maar geld verdienen door ziek thuis te zitten is nu eenmaal heel aanlokkelijk. Daar word je zwak van.

Net als bij voetballers die 1 minuut buiten de lijnen moeten blijven bij een blessure. Ik heb vrijwel geen blessures meer gezien.
Ik werk in België en dit is een vd redenen waarom werkgevers in België max 1 maand doorbetalen bij ziekte, daarna soort uwv max 1800 bruto oftewel 900 netto.

Bij ons is sinds 2012 ofzo geen burn out meer geconstateerd en wij zijn een grote organisatie met veel jonge mensen.
pi_221090757
4 dagen werken
Liefst ¤5000 Netto en als de latte macchiato een keer op is zitten ze met een burnout thuis
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:42:07 #78
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221090799
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:37 schreef halfway het volgende:
4 dagen werken
Liefst ¤5000 Netto en als de latte macchiato een keer op is zitten ze met een burnout thuis
Liefst 0 dagen werken, want dat komt zinloos op me over. Liever 0¤ netto, omdat ik een pittige mening heb over het kapitalisme en het is niet alsof de latte macchiato voor een burnout zorgt. Dat komt op het moment dat je beseft dat je wordt bespeeld.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:50:40 #79
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221090860
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:41 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dit dus. Gen Z zit om het minste of geringste thuis. Het weekend op stap gaan kan dan weer wel, lekker even ontspannen.
Grappig dat men dit ook beweerde was over de millenial generatie en daarvoor de patat generatie
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221090869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
Je bent echt dom als je zelf niet massaal gebruikt maakt van dit soort regels. Ik heb mezelf ook wel eens paar weken of maanden ziekgemeld met burnout klachten. Ja probeer het maar eens te bewijzen lol eerst nog maar eens 3 maanden wachten voor je uberhaupt bij de ggz terecht kan.

En waarom zou je nog hard werken als mo en achmed alles gratis krijgen en nooit hoeven te werken?

Je bent gek als je zelf ook niet profiteert jij verdient het zelfs meer omdat jij vroeger wel veel gewerkt had en dus belasting had betaald dus ja waarom zou je er zelf ook niet af en toe gebruik van mogen maken alleen maar omdat je zelf autochtoon bent
Ik snap je punt maar ik zou dat echt niet kunnen.
Sowieso is zielig doen niks voor mij.
Ook geen zin om bij de GGZ aan te kloppen.
En ik heb best plezier in m'n werk.
pi_221090936
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:59 schreef Nobu het volgende:
Vroeger kon je in de techniek lekker bouwen, in de zorg mensen beter proberen maken en in het onderwijs hopelijk kinderen iets bijbrengen. Nu ben je in al die sectoren vooral bezig met compliance waar echt iedereen behalve ambtenaren een gillende bloedhekel aan heeft. Natuurlijk zitten mensen met psychische klachten thuis als je ze jarenlang dwingt de hele dag kutklussen te doen die niets bijdragen aan het vak waar ze ooit voor gekozen hebben.
Het zou mij inderdaad niets verbazen als dit een grote rol speelt.
pi_221091006
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik werk in België en dit is een vd redenen waarom werkgevers in België max 1 maand doorbetalen bij ziekte, daarna soort uwv max 1800 bruto oftewel 900 netto.

Bij ons is sinds 2012 ofzo geen burn out meer geconstateerd en wij zijn een grote organisatie met veel jonge mensen.
Precies, je geraakt erin omdat het kan.
Als het niet kan, en een ander kan het ook niet, dat is nog belangrijker, dan ga jij ook niet.

Wat denk je van mensen op een drukke afdeling waarvan 4 van de 12 thuis zitten, 100% betaald, en het werk komt op jouw bordje, en jij kunt dat ook?
Vakman pur sang
pi_221091028
En nog iets, als je weet dat iedereen om je heen werkt, 40 uur in de week.
Dan is het gewoon en niet zwaar dat jij dat ook doet.
Heb je het idee dat de helft van de bevolking op het terras zit of thuis, dan voel je dat.
Vakman pur sang
pi_221091152
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat denk je van mensen op een drukke afdeling waarvan 4 van de 12 thuis zitten, 100% betaald, en het werk komt op jouw bordje, en jij kunt dat ook?
Gaat overal zo. Gewoon leren nee zeggen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221091196
We hebben veel meer zwakkeren tegenwoordig. Vanaf jongs af aan worden ze al compleet verwijfd en met tegenslag kunnen ze al helemaal niet om gaan. Allemaal een burnout door hun 24 urige werkweek wanneer ze voor het eerst in hun leven enigszins worden aangesproken op hun verantwoordelijkheden.
pi_221091204
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gaat overal zo. Gewoon leren nee zeggen.
Kan wel zijn maar schijnbaar is NL hoogdravend in aantallen burn-out klachten en België niet, waar niet doorbetaald wordt.
Hoe los je dat op dan?
Vakman pur sang
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:42:54 #87
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221091239
Diegenen die ik ken die een burnout hebben gehad zijn alles behalve de zwakke luie figuren.

Het zijn juist diegenen die leven om te werken, hele dag ook thuis met werk bezig zijn, het tegenovergestelde van luie werknemers.
pi_221091246
Ik had na mijn burn-out een bore-out gekregen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221091256
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kan wel zijn maar schijnbaar is NL hoogdravend in aantallen burn-out klachten en België niet, waar niet doorbetaald wordt.
Hoe los je dat op dan?
Je kan je afvragen of dat niet veel slechter voor je gezondheid is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221091270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je kan je afvragen of dat niet veel slechter voor je gezondheid is.
Schijnbaar niet want er zijn minder mensen ziek.
Wat je ziek maakt is fomo, niet het werk an sich.
Na WW2 werkte iedereen 6 dagen per week en bijna niemand viel uit, je deed het immers toch allemaal en na het werk ging men veel vaker de kroeg in .
Vakman pur sang
pi_221091306
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Oei, een biertje? Mag dat wel van HR?
HR is de grootste vijand van een lekkere vrijmibo of überhaupt bier op voorraad op de zaak. Zijn vaak van die parttime vega alcoholvrije huppelkutjes die niet begrijpen dat een vent gewoon een biertje wil en dat het ook nogneens bijdraagt aan teambuilding en diepere gesprekken en bonding. Omdat ze zelf niet drinken óf hard werken hebben ze daar totaal geen ervaring mee of gevoel bij. Ik denk dat er al menig gezellige bedrijfscultuur en vrijmibo kapotgemaakt is door dit slag vrouw in HR functie. En dan klagen sat ze minder verdienen. Je verdient het gewoon niet.
pi_221091341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:42 schreef Zoddie het volgende:
Diegenen die ik ken die een burnout hebben gehad zijn alles behalve de zwakke luie figuren.

Het zijn juist diegenen die leven om te werken, hele dag ook thuis met werk bezig zijn, het tegenovergestelde van luie werknemers.
Het zijn vaak mensen wie hun streven of harde werken niet genoeg loont of gezien wordt, in plaats van dan slimmer te gaan werken of hun bek open trekken gaan ze meer uren maken in de hoop dat wat niet gezien wordt dan magischerwijs ineens wel gezien wordt of beter beoordeeld. Gaan ook nooit tijdig het gesprek aan. Dan werk je jezelf wel kapot ja.

Maar het gros is niet bovenstaande maar mensen die zich aanstellen en weten dat ze je met een vast contract niks kunnen maken. Even een paar maandjes rustig aan doen en het huis verbouwen ja.
pi_221091854
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Schijnbaar niet want er zijn minder mensen ziek.
Wat je ziek maakt is fomo, niet het werk an sich.
Na WW2 werkte iedereen 6 dagen per week en bijna niemand viel uit, je deed het immers toch allemaal en na het werk ging men veel vaker de kroeg in .
Dat kun je zo helemaal niet beweren. Chronisch stress is ontzettend ongezond. Dat zie je niet direct, maar het telt wel op in je leven. Die effecten ga je later wel merken. Wat dacht je van hart- en vaatziekten?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221092241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat kun je zo helemaal niet beweren. Chronisch stress is ontzettend ongezond. Dat zie je niet direct, maar het telt wel op in je leven. Die effecten ga je later wel merken. Wat dacht je van hart- en vaatziekten?
Zijn totaal geen aanwijzingen voor, in de praktijk.
Omdat je werken gelijk stelt met stress. Dat hoeft helemaal niet.
Vakman pur sang
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:47:37 #95
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221092242
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:42 schreef Zoddie het volgende:
Diegenen die ik ken die een burnout hebben gehad zijn alles behalve de zwakke luie figuren.

Het zijn juist diegenen die leven om te werken, hele dag ook thuis met werk bezig zijn, het tegenovergestelde van luie werknemers.
Eigen schuld dus eigenlijk.
pi_221092348
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zijn totaal geen aanwijzingen voor, in de praktijk.
Omdat je werken gelijk stelt met stress. Dat hoeft helemaal niet.
Oh zeker wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221092391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh zeker wel.
Ja tegenwoordig, in de jaren 50-60
Werkte iedereen 40-48 uur en waren die ziekte uren vele malen minder
Vakman pur sang
pi_221092569
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja tegenwoordig, in de jaren 50-60
Werkte iedereen 40-48 uur en waren die ziekte uren vele malen minder
Totaal niet te vergelijken. Totaal andere werkmethodieken, minder onzinnige taken en geen mobiel bijvoorbeeld waardoor je niet 24 uur bereikbaar was. Bovendien meer rust momenten binnen een gezin omdat de vrouw meestal niet werkte. En er was minder keuze.
pi_221092625
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef Cherni het volgende:

[..]
Totaal niet te vergelijken. Totaal andere werkmethodieken, minder onzinnige taken en geen mobiel bijvoorbeeld waardoor je niet 24 uur bereikbaar was. Bovendien meer rust momenten binnen een gezin omdat de vrouw meestal niet werkte. En er was minder keuze.
Dat is mijn punt ook.
Vakman pur sang
pi_221092651
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is mijn punt ook.
Sorry, dan had ik je verkeerd begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')