Dan was het een testquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tenzij ze 'm ook per ongeluk op Belgorod droppen.
Volgens analisten zou het gebruik, mocht het gebeuren, uitgevoerd worden op een plek die belangrijk is voor het leger maar geen groot bevolkingscentrum.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we hopen dat ze verroest zijn
Bekijk deze YouTube-video
Rusland doet niet eens mee met het WK.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Echt hoor............Rusland is notabene 1 van de grootste bondgenoten van Iran. Iran die druk bezig is (of waren volgens clown Donald) om een kernwapen te ontwikkelen.
Nou, wat is Rusland daar bang van zeg.
En dat is jouw argument op welke stelling?quote:
Hadden we het niet over.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch niet van toepassing op India of Pakistan of Noord Korea?
Verspreiding gaat om het naar andere plekken van vervoeren van iets wat al bestaat.
Antwoord: bullshit. Bangmakerij.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:17 schreef BlaZ het volgende:
Het gevaar van verkoop van nucleaire wapens of verspreiding ervan is te groot.
Waarom het antwoord sowieso ook is: nou en? Bangmakerij.quote:JA MAAR HULLIE ZEIDEN HET!
Op de clown Donald stelling?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dat is jouw argument op welke stelling?
Nukes heb je natuurlijk in allerlei tonnages. Een kleine tactical nukes staat gelijk aan een aantal FAB 3000's.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Volgens analisten zou het gebruik, mocht het gebeuren, uitgevoerd worden op een plek die belangrijk is voor het leger maar geen groot bevolkingscentrum.
Je weet dus niet wat verspreiding betekent?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hadden we het niet over.
Jij komt met:
[..]
Antwoord: bullshit. Bangmakerij.
Toen deed meneer blaz even dit:
[ afbeelding ]
En toen was het ineens:
[..]
Waarom het antwoord sowieso ook is: nou en? Bangmakerij.
Dat acht ik het waarschijnlijkst, maar een dergelijk scenario is nog ver weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nukes heb je natuurlijk in allerlei tonnages. Een kleine tactical nukes staat gelijk aan een aantal FAB 3000's.
Zie het lastig voor me.
Het gemiddeld salaris in de VS ligt ook een factor 4,x hoger.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:07 schreef ExTec het volgende:
Ow,
De VS heeft net iets minder nucleaire wapens dan rus, en geeft daar meer geld aan uit dan het hele rus defensie budget.
Lees het nog een keer.
Dus mss werkt 1%. Nog steeds teveel, duidelijk, het overgrote deel zal gewoon niet meer werken.
En dan heb ik het nog niet over de corruptie gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gemiddeld salaris in de VS ligt ook een factor 4,x hoger.
Dan nog is het prima mogelijk een nucleair arsenaal te onderhouden, dat kan zelfs met een nog veel kleiner budget. Zie het door jezelf genoemde Pakistan. Dat bekent natuurlijk niet dat alle kernkoppen in werkende toestand zijn, je hebt slechts een klein aantal nodig voor de afschrikking.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over de corruptie gehad.
Het is natuurlijk ook totaal ongefundeerd om van 1% uit te gaan. Rusland is nog steeds een toonaangevend land in high tech en wetenschap zoals ruimtevaart.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:07 schreef ExTec het volgende:
Ow,
De VS heeft net iets minder nucleaire wapens dan rus, en geeft daar meer geld aan uit dan het hele rus defensie budget.
Lees het nog een keer.
Dus mss werkt 1%. Nog steeds teveel, duidelijk, het overgrote deel zal gewoon niet meer werken.
Je weet dus niet wat corruptie betekent?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan nog is het prima mogelijk een nucleair arsenaal te onderhouden, dat kan zelfs met een nog veel kleiner budget. Zie het door jezelf genoemde Pakistan. Dat bekent natuurlijk niet dat alle kernkoppen in werkende toestand zijn, je hebt slechts een klein aantal nodig voor de afschrikking.
Ik woon in Mexico, ik ben waarschijnlijk een stuk beter op de hoogte van hoe het werkt dan iemand in Nederland.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat corruptie betekent?
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik woon in Mexico, ik ben waarschijnlijk een stuk beter op de hoogte van hoe het werkt dan iemand in Nederland.
Corruptie betekent niet dat dingen niet gebeuren, het betekent gewoon dat er meer afgeroomd wordt en dat er onderhandse betalingen plaatsvinden voor het binnenhalen van contracten.quote:
Het betekent vaak zat dat dingen niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Corruptie betekent niet dat dingen niet gebeuren, het betekent gewoon dat er meer afgeroomd wordt en dat er onderhandse betalingen plaatsvinden voor het binnenhalen van contracten.
Ja, dus? En we moeten geloven dat enkel door corruptie 6000 kernkoppen ineens allemaal niet meer werken?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het betekent vaak zat dat dingen niet gebeuren.
Inzake china was er het spraakmakende voorbeeld van raketten die gevuld waren met water.
Inzake rus hebben we uittentreure voorbeelden gezien van ballistische vesten die ipv platen metaal, platen van houthadden.
Helmen met daarin voor rus onleesbare teksten: let op! bedoeld voor airsoft.
Is het leveren van een raket/schermvest/helm dan gebeurt?
Nee.
Dat zei ik niet he.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:31 schreef BlaZ het volgende:
Ja, dus? En we moeten geloven dat enkel door corruptie 6000 kernkoppen ineens allemaal niet meer werken?
Jup, want China kan niet zonder zijn export naar het westen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 02:49 schreef Parafernalia het volgende:
China had Poetin toch gewaarschuwd vooral géén kernwapens te gaan gebruiken?
Het stelt met niet 100% gerust want hij is gek genoeg, maar de kans lijkt me klein
JFC.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:26 schreef TwenteFC het volgende:
We zijn wel ver gekomen. Kan mij nog herinneren dat een kapot vlaggetje ergens in rusland door een Oekrainse drone meer dan een jaar geleden zogenaamd aanleiding zou zijn voor een nucleaire WW3.
Schijnen nu drones onderweg te zijn. Komen wat beelden binnen net van vliegende drones.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:07 schreef over_hedge het volgende:
Nog dingen ontflopt in Rusland vannacht?
De usual suspects, die normaal hard en vals gaan janken als rus propaganda zegt dat oek dit doet:quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:17 schreef ach het volgende:
putin is vol bezig met razzia's om meer vleeszakken te verzamelen voor het front:
https://www.reddit.com/r/(...)_force_as_residents/
Zo naar hoe je de moeders hoort huilen als hun zonen worden meegenomen
mikey zal genadeloos zijn voor Poetin, zo is de verwachtingquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:17 schreef ach het volgende:
putin is vol bezig met razzia's om meer vleeszakken te verzamelen voor het front:
https://www.reddit.com/r/(...)_force_as_residents/
Zo naar hoe je de moeders hoort huilen als hun zonen worden meegenomen
Het is niet dat kernkoppen verroesten of vanzelf degraderen he.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:07 schreef ExTec het volgende:
Ow,
Lees het nog een keer.
Geen natuurkunde gehad op de middelbare school?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat kernkoppen verroesten of vanzelf degraderen he.
Klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mocht Rusland daadwerkelijk in die situatie komen dan zullen eerst de kernwapens van stal gehaald worden.
De doctrine stelt immers
[..]
Hij heeft daar wel meer gemist.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen natuurkunde gehad op de middelbare school?
De grondwet is gewijzigd door het parlement in 2008 en 2012, daarna heeft Medvedev zich niet meer verkiesbaar gesteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor Poetin is het totaal irrelevant wat er in de Russische wet staat. Als hij iets wil dan doet hij dat en als hij iets niet wil dan gebeurd dat niet ongeacht wat er in de Russische wet staat.
Volgens de Russische wet kon je slechts maximaal 12 jaar president zijn en hij is al ruim 25 jaar aan de macht.
Dus stop alsjeblieft met je NOEKS
Dat is wel zo. Als je ziet wat er gebeurt en uitzoomt dan zie je dat het speldenprikken zijn. Het leger en de economie groeien nog steeds.quote:
Doen ze dus wel, gebruiken tritium, wat na ongeveer 13 jaar vervalt in helium.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat kernkoppen of vanzelf degraderen he.
Wij hebben 12 oude tanks die we leasen van de Duitsers en geven 20 miljard euro per jaar uit. Of het nu corruptie is of achterlijke spilzucht, maar als het gaat om common sense bij het uitgeven van geld zouden wij als Europa niet een al te grote mond moeten opzetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het betekent vaak zat dat dingen niet gebeuren.
Inzake china was er het spraakmakende voorbeeld van raketten die gevuld waren met water.
Inzake rus hebben we uittentreure voorbeelden gezien van ballistische vesten die ipv platen metaal, platen van houthadden.
Helmen met daarin voor rus onleesbare teksten: let op! bedoeld voor airsoft.
Is het leveren van een raket/schermvest/helm dan gebeurt?
Nee.
Jawel. Maar gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker relevant.quote:
Helemaal gezien dat die Russische mannen ook nog eens gedwongen worden mee te werken aan een illegale onnodige invasie incl. massale terreuraanvallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mikey zal genadeloos zijn voor Poetin, zo is de verwachting
Je beseft hoeveel het Kremlin uitgeeft? Zelfs de goudvoorraad gaat eraan lol. De defensie uitgaven van NL stellen geen ruk voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij hebben 12 oude tanks die we leasen van de Duitsers en geven 20 miljard euro per jaar uit. Of het nu corruptie is of achterlijke spilzucht, maar als het gaat om common sense bij het uitgeven van geld zouden wij als Europa niet een al te grote mond moeten opzetten.
Altijd goed nieuws.quote:
Wat ook een vreemde keuze is. Drones met electromotoren worden helemaal niet heet. Brommer-motor achtigen iets meer, maar ook niet super.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:01 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat zoveel mogelijk manpads drones mogen missen en dan een brandstoftank verderop raken
Het verklaart weer de wanhopige vele 'filmpjes' over de oekrainse dienstweigeraars. Allemaal projectie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
De usual suspects, die normaal hard en vals gaan janken als rus propaganda zegt dat oek dit doet:
[ afbeelding ]
Geen verstand van de trefzekerheid van die dingen op diverse drones, maar alles beter dan niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat ook een vreemde keuze is. Drones met electromotoren worden helemaal niet heet. Brommer-motor achtigen iets meer, maar ook niet super.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mikey zal genadeloos zijn voor Poetin, zo is de verwachting
We wachten op de beelden.quote:
Ik denk op dit punt ook niet dat oekraine geen vergeldingsstrategie heeft, in geval dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:13 schreef Timwonnacott het volgende:
China heeft al sinds het begin van de oorlog tegen Rusland gezegd, zelfs Xi persoonlijk tegen Poetin, dat ze het niet in hun hoofd moeten halen om een kernwapen te gebruiken in Oekraïne. Aangezien China momenteel de belangrijkste partner is en ze vrijwel volledig aan het Chinese infuus hangen om hun oorlog voort te zetten zit er geen enkele winst in voor Rusland om een kernwapen te gebruiken.
Gaat niet gebeuren.
Waarom geef je commentaar op onderwerpen die je overduidelijk VER boven de pet gaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weten we alvast waar de volgende 8 topic mee worden volgespamt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:39 schreef oheng het volgende:
Tevens in het nieuws: rusland springt in de slachtoffer rol:
RIA: Peskov: Kyiv is continuing its policy; this is not a policy for negotiations.
Boehoe we gaan niet onderhandelen als jullie onze hoofdstad aanvallen. Alleen wij mogen jullie hoofdstad aanvallen!!
Weer een kraan die een drone tegenhoudt?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:37 schreef MaxMark het volgende:
De aanval die op dit moment gaande is - er wordt veel tegengehouden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar naar ik begrijp is dit weer een nieuwe treffer, geen beelden of restanten van vuur van gisteren:
[ x ]
Volgens deze mensen welquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weer een kraan die een drone tegenhoudt?
Ik weet niet zeker of dat nou nieuwe beelden zijn. Even afwachten.
Jammer dat er weer 1 tegen een kraan vliegt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens deze mensen wel
[ x ]
Ik weet het ook nog niet, de loop van de komende uren gaan we het meemaken.
Van Oekrainsche drones weet ik het niet, maar de russische Shaheeds hebben een altimeter oid om de hoogte (luchtdruk) te meten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jammer dat er weer 1 tegen een kraan vliegt.
Lijkt er idd op dat ze een soort hoogte-kaarten gebruiken, maar die wel een paar maanden oud zijn waarschijnlijk.
Ben je mooi te laat mee want die heeft 'ie al.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat shirtje op 1:45 lijkt me wel wat voor meneer php.
Zeggen dat je niet begrijpt wat de NAVO is zonder te zeggen dat je niet begrijpt wat de NAVO is.quote:
Duurde idd niet al te lang, voor de dankbare idioten er mee aan de haal gingen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:53 schreef havanagila het volgende:
[..]
Weten we alvast waar de volgende 8 topic mee worden volgespamt.
Rusland morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens deze mensen wel
[ x ]
Ik weet het ook nog niet, de loop van de komende uren gaan we het meemaken.
Beste luchtafweer van de wereldGENOT.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:21 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Houtje touwtje.
Mwah als ik al zie wat mijn über simpele DJI Neo 2 weet te ontwijken denk ik dat die radar op die drones wel een kraantje kunnen zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:22 schreef MaxMark het volgende:
Die kranen zijn denk ik ook te dun en "doorlatend" om door een eventuele naar voren kijkende radar op tijd te worden opgepikt. Geen idee of ze die überhaupt hebben, zit wel veel technologie in.
Maar hebben drones een radar dan? Want dat lijkt me een nogal kostbare bedoeling.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:25 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mwah als ik al zie wat mijn über simpele DJI Neo 2 weet te ontwijken denk ik dat die radar op die drones wel een kraantje kunnen zien.
Ja dat is wel een goede vraag, ze sturen er zoveel dat ze het mss accepteren dat er af en toe één in een kraan ofzo vliegt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hebben drones een radar dan?
De duality van de pro-rus. Medvedev is een seniele gek wanneer het niet uitkomt en we moeten hem serieus nemen wanneer het wel uitkomt.quote:
Vermoed dan ook dat ze gewoon een voorgeprogrammeerde route vliegen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:28 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede vraag, ze sturen er zoveel dat ze het mss accepteren dat er af en toe één in een kraan ofzo vliegt.
Lijkt me niet, die dingen zijn nogal kostbaar en extra gewicht enzo. Gewoon een route voorgeprogrammeerd. Als dat op iets oudere informatie gebaseerd is en die Russen zetten er 2 week geleden een paar hijskranen neer, dan gebeuren deze dingen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hebben drones een radar dan? Want dat lijkt me een nogal kostbare bedoeling.
Ja, nee, want hoe compenseer je dan voor dat de wind je rustig van je koers afblaast.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vermoed dan ook dat ze gewoon een voorgeprogrammeerde route vliegen.
Door de route/koers die je vliegt te vergelijken met de voorgeprogrammeerde route en bij afwijking daarop te reageren.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, nee, want hoe compenseer je dan voor dat de wind je rustig van je koers afblaast.
En wat zien we hier precies volgens jou?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:46 schreef ExTec het volgende:
Nog meer "bussing".
[ x ]
Mooi man. Vernietigen, die demografie. Allemaal in de grinder.
Ik heb nog nooit een radar in een drone teardown gezien. Zie het nut er ook niet van in.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hebben drones een radar dan? Want dat lijkt me een nogal kostbare bedoeling.
Dat zou wel een goeie toevoeging zijn. Die kosten echt geen drol, en zou dus idd zo'n ding in staat stellen om, om een kraan heen te vliegen.quote:
Nou nee, want met een camera kun je geen diepte zien en geen afstanden meten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie toevoeging zijn. Die kosten echt geen drol, en zou dus idd zo'n ding in staat stellen om, om een kraan heen te vliegen.
Eh, een klein object wordt steeds groter..?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou nee, want met een camera kun je geen diepte zien en geen afstanden meten.
Maar groot is het object en hoe ver zit je er van af?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, een klein object wordt steeds groter..?
Poetin wil kennelijk doorvechten tot de laatste Rus.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:46 schreef ExTec het volgende:
Nog meer "bussing".
[ x ]
Mooi man. Vernietigen, die demografie. Allemaal in de grinder.
Nou ja, je zou kunnen beredeneren dat groot of klein, als het niet meer voor je neus zit, je goed zit?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar groot is het object en hoe ver zit je er van af?
Deze vraag stelde je niet toen Mikey een soortgelijk filmpje plaatsen over Oekraïne. Maar daar wil je natuurlijk geen twijfel zaaien, hier wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En wat zien we hier precies volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |