Dat werd allemaal nogal opgeblazen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turpin eet graag bananen heb ik mij laten vertellen.
Die heeft nu een strafblad en komt de VS dus niet in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Sterling eigenlijk niet?
Ik snap 'em.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw om dat steeds terug te halen terwijl die man dat niet leuk vindt
quote:
Hongarije ook al even niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, de Kroatische competitie kan niet iedere zoveel tijd een sloot aan talenten vervaardigen. Tsjechië is ook al jaren niks meer.
héhé eindelijkquote:
In een grijs verleden Tsjechoslowakije zelfs 2x WK-finalist.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, de Kroatische competitie kan niet iedere zoveel tijd een sloot aan talenten vervaardigen. Tsjechië is ook al jaren niks meer.
Ik kwam er laatst achter dat die in de hoogtijdagen dus maar 1x het WK hebben gehaald en er toen uit lagen in de groepsfase. Wel 2e en 3e op het EK, maar op het WK lukte het nooit.
Gewoon sguppe.quote:
Hopelijk niet in elke post die je plaatst met Feyenoord erin, want anders moeten we dit elke dag 5x lezen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ga ik in elk Feyenoord nieuwsbericht dat ik post zetten als het woord Feyenoord voorkomt: "Feyenoord, dat voorkomt in de Epstein-files.."
Dat wordt lachen
Die heeft het gas er niet meer opzitten, ironisch gezien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
héhé eindelijk
Ik was bang dat deze over iedereens hoofd heen zou gaan
Bedankt Drizzt
Als Tsjechoslowakije deden ze ook geregeld aardig mee, maar dat waren wel andere tijden. Nog niet de tijden van de paar echt grote rijke competities.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een grijs verleden Tsjechoslowakije zelfs 2x WK-finalist.
Virgil is dit met je eens.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Pickford is van al die Engelsen nog het meest ergerniswekkend trouwens
Turpin fluit, die heeft een hekel aan ballonnetjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stoykovic de laatste?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hongarije ook al even niks meer van gehoord.
Ik neem nu ook een drinkpauze.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
drinkpauze bij 22 graden, jaaaaa
Dat inhouden moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitstekend in gehouden door Kane, daarmee lokt hij de keeper in die positie.
Over WK-finales gesproken, zelfs Zweden speelde er ooit eentje. Denk wel een van de meest vergeten WK-finalisten ooit. In eigen land, dat wel en tegen het destijds onverslaanbare Brazilië kansloos.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechoslowakije deden ze ook geregeld aardig mee, maar dat waren wel andere tijden. Nog niet de tijden van de paar echt grote rijke competities.
Dat inhouden moeten ze eens wat tegen doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja dat is valsspelen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hongarije ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een grijs verleden Tsjechoslowakije zelfs 2x WK-finalist.
In eigen land natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over WK-finales gesproken, zelfs Zweden speelde er ooit eentje. Denk wel een van de meest vergeten WK-finalisten ooit. In eigen land, dat wel en tegen het destijds onverslaanbare Brazilië kansloos.
Toch vind ik hem van alle commentatoren veruit het beste te pruimen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef Caland het volgende:
Frank Snoeks ontdekt het gegeven dat er meerdere camerastandpunten zijn
Frank Snoeks heeft zeker nooit hoeven Tinderenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef Caland het volgende:
Frank Snoeks ontdekt het gegeven dat er meerdere camerastandpunten zijn
Dat lijkt me bewuste strategie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat ie eindelijk opgerot is?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch vind ik hem van alle commentatoren veruit het beste te pruimen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet aan 1 stuk door bier zuipen
De nummer 1 op flexvoetbal heeft dat als voorspelling, dus zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, mijn voorspellingen
FOK: 2-1
Werk: 1-0
Dit zal dus wel weer 1-1 worden.
Je kan er ook drie spelen en allemaal verliezenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over WK-finales gesproken, zelfs Zweden speelde er ooit eentje. Denk wel een van de meest vergeten WK-finalisten ooit. In eigen land, dat wel en tegen het destijds onverslaanbare Brazilië kansloos.
Ik heb 1-1, dus ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, mijn voorspellingen
FOK: 2-1
Werk: 1-0
Dit zal dus wel weer 1-1 worden.
Puskas.quote:
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch vind ik hem van alle commentatoren veruit het beste te pruimen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet aan 1 stuk door bier zuipen
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Argentinië niet gezien
Kan iemand die objectief is mij vertellen of Messi echt rood had moeten krijgen?
Broekje uit?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk deze pot verder vanuit mijn bed
Duitsland?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie ook welke landen alle WK-finales die ze speelden wonnen?
Laat Keane met rust. Prima band.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
luister als Keane een normale aanloop had genomen kun je eens naar die lijnbeweging kijken maar dit zou elkaar op moeten heffen.
Op z'n minst geelquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand die objectief is mij vertellen of Messi echt rood had moeten krijgen?
Engeland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uruguay?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lastig. In Saudi-Arabië spelen heel veel topspelers in de nationale competitie, dus een goed voetballand in dat opzicht. Maar het nationaal elftal stelt niet heel veel voor. Dan zou je inderdaad eerder denken aan Portugal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In eigen land natuurlijk.
Wat vinden jullie het beste voetballand dat nooit een WK-finale haalde? Gaan we dan voor Portugal, of toch een andere keus?
Donker, donker geel als je echt wil geloven in geen opzet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ja ik bedoel niet de nationale competitie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lastig. In Saudi-Arabië spelen heel veel topspelers in de nationale competitie, dus een goed voetballand in dat opzicht. Maar het nationaal elftal stelt niet heel veel voor. Dan zou je inderdaad eerder denken aan Portugal.
Donkergeel was het zeker. Of het rood was, kan je eindeloos over discussiëren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Sovjet-Unie of Joegoslavië?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vinden jullie het beste voetballand dat nooit een WK-finale haalde? Gaan we dan voor Portugal, of toch een andere keus?
Ik sta in deze situatie volkomen objectief en ik heb hem opgezocht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Tegen wie verloren Engeland en Uruguay dan een finale?quote:
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta in deze situatie volkomen objectief en ik heb hem opgezocht.
Ja dit was rood.
Joegoslavië telt wat mij betreft sowieso niet omdat Kroatië wel de WK-finale heeft gehaald.quote:
Joegoslavie?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat "wie wonnen al hun finales" Hans.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegen wie verloren Engeland en Uruguay dan een finale?
Duitsland verloor o.a. van Brazilië in 2002.
Wel verdommequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joegoslavië telt wat mij betreft sowieso niet omdat Kroatië wel de WK-finale heeft gehaald.
Onsportieve schwalbeploeg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Gaan die Engelsen nu enkel duikelen in het strafschopgebied?
Ook een manier natuurlijk.
die hadden wel een loller route. die Joego's speelden toen het EK nog gewoon oorlog was.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joegoslavië telt wat mij betreft sowieso niet omdat Kroatië wel de WK-finale heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |