Een speler mag niet volledig stoppen. Niet inhouden is nooit een regel geweestquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een keeper mag niet van de lijn, maar een speler mag wel inhouden.
Dan moeten ze zelf niet te vroeg inlopenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh goedkoop dat het opnieuw mag.
Mokerdom.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Te snel inlopen, lekker is dat.
Ik vind het een beetje flauw om dat steeds terug te halen terwijl die man dat niet leuk vindtquote:
Die zit hier vast mee te lezen ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw om dat steeds terug te halen terwijl die man dat niet leuk vindt
Het moet een vloeiende beweging zijn. Dat is dit niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler mag niet volledig stoppen. Niet inhouden is nooit een regel geweest
De KNVB is een Ajax bolwerk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles beter dan Andre Hazes.
WTF, nog altijd boos op de imbeciel die dit gekozen heeft.
Opblaasbanaan genot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door Turpin staat Feyenoord in de Epstein files
(Echt)
Een vloeiende beweging is lastiger te bewijzen dan voet op de lijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet een vloeiende beweging zijn. Dat is dit niet.
lolquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Echt)
Ronaldo werd niet geholpen, alleen Messiquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:14 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben een beetje klaar met dit corrupte wk
Ja maar het ziet er toch niet uit johquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler mag niet volledig stoppen. Niet inhouden is nooit een regel geweest
En door de seksuele escapades van Jan de Jong!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Echt)
Daarom opzouten met dat inhouden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een vloeiende beweging is lastiger te bewijzen dan voet op de lijn.
Nou ja, als je niet met dezelfde snelheid richting de bal gaat, is het niet vloeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een vloeiende beweging is lastiger te bewijzen dan voet op de lijn.
Met zo'n achternaam kun je ook alleen maar een boef zijn!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Echt)
Jawel, hij stopt op geen enkel moment volledig met bewegen. Dan mag het.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet een vloeiende beweging zijn. Dat is dit niet.
Roelfs is rijp voor bejaardentehuis. Gewoon klaar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Nee commentator, het is een achterbal omdat de VAR ingrijpt.
Wat een niveau bij de NOS…
Jazekerquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
Is dat diezelfde Madueke die voor PSV speelde?
Correct.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
Echt he.. dat is echt zo'n net niet speler. Snap zijn selectie ook niet zoquote:
Dat is juist.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
Het is best effectief als je het goed kan, de meeste keepers gaan eerderquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er toch niet uit joh
Het is altijd de Turpin show wat een kanker voor het het voetbal (en nee ik gebruik dit niet als scheldwoord)quote:
Nee, dit is een van die andere 12 Maduekes!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ja, schattig hè? Jongetjes van een jaar of zeven in Tytsjerksteradiel hebben dat zelfs opgepikt inmiddels. Lekker stoempen in de modder en geloven dat je een vedette bent als je dat roeptquote:
Met of zonder schil?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turpin eet graag bananen heb ik mij laten vertellen.
overdwars met schil.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turpin eet graag bananen heb ik mij laten vertellen.
Nee, dit is wel Noni Madueke. Heeft inderdaad bij PSV gespeeld.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is een van die andere 12 Maduekes!
Dagjesvolkedquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
Gebruik dan een ander woord.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Het is altijd de Turpin show wat een kanker voor het het voetbal (en nee ik gebruik dit niet als scheldwoord)
Geeft onze reservekeeper tegenwoordig ook al commentaar?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Als het zometeen op het eind gelijkstaat, gaan ze dan penalties nemen?
Nee want uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Uitgoals tellen dubbelquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Context: Jeffrey Epstein was geabonneerd op een pro-Israël weekmail die de UEFA antisemitisch vond en gebruikte de straf van Feyenoord-Roma om te ‘bewijzen’ dat de UEFA met twee maten meet (lol)quote:
En daarna verlengen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Een lelijk gezwel dat de integriteit van de arbitrage aantast op een wijze die bijkans vijandig lijkt... ik heb er geen beter woord voor.quote:
Gezakt in waarde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Sterling eigenlijk niet?
Goh, de Kroatische competitie kan niet iedere zoveel tijd een sloot aan talenten vervaardigen. Tsjechië is ook al jaren niks meer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef PzKpfw het volgende:
Kroatië is ook niet meer wat het geweest is hé..
Stond in de file na een ongeluk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Sterling eigenlijk niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |