Dan moeten ze zelf niet te vroeg inlopenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh goedkoop dat het opnieuw mag.
Mokerdom.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Te snel inlopen, lekker is dat.
Ik vind het een beetje flauw om dat steeds terug te halen terwijl die man dat niet leuk vindtquote:
Die zit hier vast mee te lezen ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw om dat steeds terug te halen terwijl die man dat niet leuk vindt
Het moet een vloeiende beweging zijn. Dat is dit niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler mag niet volledig stoppen. Niet inhouden is nooit een regel geweest
De KNVB is een Ajax bolwerk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles beter dan Andre Hazes.
WTF, nog altijd boos op de imbeciel die dit gekozen heeft.
Opblaasbanaan genot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door Turpin staat Feyenoord in de Epstein files
(Echt)
Een vloeiende beweging is lastiger te bewijzen dan voet op de lijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet een vloeiende beweging zijn. Dat is dit niet.
lolquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door Turpin staat Feyenoord in de Epstein files
(Echt)
Ronaldo werd niet geholpen, alleen Messiquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:14 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben een beetje klaar met dit corrupte wk
Ja maar het ziet er toch niet uit johquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler mag niet volledig stoppen. Niet inhouden is nooit een regel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |