Dat werd allemaal nogal opgeblazen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turpin eet graag bananen heb ik mij laten vertellen.
Die heeft nu een strafblad en komt de VS dus niet in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Sterling eigenlijk niet?
Ik snap 'em.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw om dat steeds terug te halen terwijl die man dat niet leuk vindt
quote:
Hongarije ook al even niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, de Kroatische competitie kan niet iedere zoveel tijd een sloot aan talenten vervaardigen. Tsjechië is ook al jaren niks meer.
héhé eindelijkquote:
In een grijs verleden Tsjechoslowakije zelfs 2x WK-finalist.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, de Kroatische competitie kan niet iedere zoveel tijd een sloot aan talenten vervaardigen. Tsjechië is ook al jaren niks meer.
Ik kwam er laatst achter dat die in de hoogtijdagen dus maar 1x het WK hebben gehaald en er toen uit lagen in de groepsfase. Wel 2e en 3e op het EK, maar op het WK lukte het nooit.
Gewoon sguppe.quote:
Hopelijk niet in elke post die je plaatst met Feyenoord erin, want anders moeten we dit elke dag 5x lezen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ga ik in elk Feyenoord nieuwsbericht dat ik post zetten als het woord Feyenoord voorkomt: "Feyenoord, dat voorkomt in de Epstein-files.."
Dat wordt lachen
Die heeft het gas er niet meer opzitten, ironisch gezien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Sterling eigenlijk niet?
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
héhé eindelijk
Ik was bang dat deze over iedereens hoofd heen zou gaan
Bedankt Drizzt
Als Tsjechoslowakije deden ze ook geregeld aardig mee, maar dat waren wel andere tijden. Nog niet de tijden van de paar echt grote rijke competities.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een grijs verleden Tsjechoslowakije zelfs 2x WK-finalist.
Virgil is dit met je eens.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Pickford is van al die Engelsen nog het meest ergerniswekkend trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |