Donker, donker geel als je echt wil geloven in geen opzet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Argentinië niet gezien
Kan iemand die objectief is mij vertellen of Messi echt rood had moeten krijgen?
Ja ik bedoel niet de nationale competitie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lastig. In Saudi-Arabië spelen heel veel topspelers in de nationale competitie, dus een goed voetballand in dat opzicht. Maar het nationaal elftal stelt niet heel veel voor. Dan zou je inderdaad eerder denken aan Portugal.
Donkergeel was het zeker. Of het rood was, kan je eindeloos over discussiëren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand die objectief is mij vertellen of Messi echt rood had moeten krijgen?
Sovjet-Unie of Joegoslavië?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In eigen land natuurlijk.
Wat vinden jullie het beste voetballand dat nooit een WK-finale haalde? Gaan we dan voor Portugal, of toch een andere keus?
Ik sta in deze situatie volkomen objectief en ik heb hem opgezocht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Tegen wie verloren Engeland en Uruguay dan een finale?quote:
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta in deze situatie volkomen objectief en ik heb hem opgezocht.
Ja dit was rood.
Joegoslavië telt wat mij betreft sowieso niet omdat Kroatië wel de WK-finale heeft gehaald.quote:
Joegoslavie?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In eigen land natuurlijk.
Wat vinden jullie het beste voetballand dat nooit een WK-finale haalde? Gaan we dan voor Portugal, of toch een andere keus?
Spanje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie ook welke landen alle WK-finales die ze speelden wonnen?
Er staat "wie wonnen al hun finales" Hans.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tegen wie verloren Engeland en Uruguay dan een finale?
Duitsland verloor o.a. van Brazilië in 2002.
Wel verdommequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joegoslavië telt wat mij betreft sowieso niet omdat Kroatië wel de WK-finale heeft gehaald.
Onsportieve schwalbeploeg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef BB-King het volgende:
Gaan die Engelsen nu enkel duikelen in het strafschopgebied?
Ook een manier natuurlijk.
die hadden wel een loller route. die Joego's speelden toen het EK nog gewoon oorlog was.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joegoslavië telt wat mij betreft sowieso niet omdat Kroatië wel de WK-finale heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |