Turpin fluit, die heeft een hekel aan ballonnetjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Sterling eigenlijk niet?
Stoykovic de laatste?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hongarije ook al even niks meer van gehoord.
Ik neem nu ook een drinkpauze.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
drinkpauze bij 22 graden, jaaaaa
Dat inhouden moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitstekend in gehouden door Kane, daarmee lokt hij de keeper in die positie.
Over WK-finales gesproken, zelfs Zweden speelde er ooit eentje. Denk wel een van de meest vergeten WK-finalisten ooit. In eigen land, dat wel en tegen het destijds onverslaanbare Brazilië kansloos.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechoslowakije deden ze ook geregeld aardig mee, maar dat waren wel andere tijden. Nog niet de tijden van de paar echt grote rijke competities.
Dat inhouden moeten ze eens wat tegen doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja dat is valsspelen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hongarije ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een grijs verleden Tsjechoslowakije zelfs 2x WK-finalist.
In eigen land natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over WK-finales gesproken, zelfs Zweden speelde er ooit eentje. Denk wel een van de meest vergeten WK-finalisten ooit. In eigen land, dat wel en tegen het destijds onverslaanbare Brazilië kansloos.
Toch vind ik hem van alle commentatoren veruit het beste te pruimen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef Caland het volgende:
Frank Snoeks ontdekt het gegeven dat er meerdere camerastandpunten zijn
Frank Snoeks heeft zeker nooit hoeven Tinderenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:22 schreef Caland het volgende:
Frank Snoeks ontdekt het gegeven dat er meerdere camerastandpunten zijn
Dat lijkt me bewuste strategie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat ie eindelijk opgerot is?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch vind ik hem van alle commentatoren veruit het beste te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |