SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kende het vaag. Wel echt een fijn nummer van Eddy Grant.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam deze tamelijk onbekende single op YouTube tegen en kon 'm niet vinden op Spotify. Toch is dit - vind ik - best een lekkere plaat:Eddy Grant - Romancing The Stone
Heb je de film gezien? Dan zou je het inderdaad moeten kennen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Kende het vaag. Wel echt een fijn nummer van Eddy Grant.
Ja, ik heb de film gezien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je de film gezien? Dan zou je het inderdaad moeten kennen.
In Doubt - Lost In Your Ocean
Mag hopen dat hij niet lost in the ocean is nu.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een vrij onbekend, amper beluisterd bandje uit Noorwegen; het land van @:Fogel
Luistercijfers zeggen me echt niks. Ik vind dit een sterk nummer, met een fraaie opbouw:In Doubt - Lost In Your Ocean
Het boeit in ieder geval wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een vrij onbekend, amper beluisterd bandje uit Noorwegen; het land van @:Fogel
Luistercijfers zeggen me echt niks. Ik vind dit een sterk nummer, met een fraaie opbouw:In Doubt - Lost In Your Ocean
Was hij weer onderweg?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij niet lost in the ocean is nu.![]()
(vliegtuig)
Ja ergens zag ik zoiets voorbij komen toen het over de uitzending van nu ging.quote:
Keane - Bedshaped
Dat heb ik nou ook. In eerste instantie vind ik het vaak niks, maar als ik dit nummer dan hoor, vind ik het best mooi. Het is zijn stem, denk ik. Die heeft iets 'zeikerigs', maar dat zijn de nummers dan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik nou van Keane moet vinden.
Ik kan dat op zich wel snappen, maar voor mij is het echt geen kwestie. Het is absoluut één van m'n favoriete bands.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik nou van Keane moet vinden.
Goedenavond, welkomquote:
Wat ze doen, doen ze best wel goed maar voor mijn gevoel mist het iets.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. In eerste instantie vind ik het vaak niks, maar als ik dit nummer dan hoor, vind ik het best mooi. Het is zijn stem, denk ik. Die heeft iets 'zeikerigs', maar dat zijn de nummers dan eigenlijk niet.
Charlie Noordewier - When The Dawn Breaks
Aron! - Shiny Stockings
Moet nog even naar de winkel, vroeg me af daarom ook af hoe lang je nog blijft draaienquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiterlijk tot 21:30 uur, ik kijk nog evenHet lijstje te draaien nummers wordt al rap korter.
Zou ook niet goed zijn als het langer zou worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiterlijk tot 21:30 uur, ik kijk nog evenHet lijstje te draaien nummers wordt al rap korter.
Soms gebeurt dat, als gevolg van een verzoekje of omdat de uitzending ontspoortquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als het langer zou worden.
Er zou nog prima een uurtje bij kunnen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als het langer zou worden.
Bij ons gaat de winkel al om 21.00 dicht. Voorheen 22.00 en dat uurtje korter merk je goed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet nog even naar de winkel, vroeg me af daarom ook af hoe lang je nog blijft draaien
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zou nog prima een uurtje bij kunnen.
Geen idee... maar ik denk dat ze wel tegen me liegen.quote:
Dagny - Sweat
Metteson was van die shirts toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
De Noorse zangeres Dagny heeft een leuk, maar ook vrij kort en bondig dance-pop-album uitgebracht. Hoewel ook Metteson op één van de tracks meezingt, springt deze plaat er voor mij uit:Dagny - Sweat
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
De Noorse zangeres Dagny heeft een leuk, maar ook vrij kort en bondig dance-pop-album uitgebracht. Hoewel ook Metteson op één van de tracks meezingt, springt deze plaat er voor mij uit:Dagny - Sweat
Nooit geweten dat deze plaat zo heette.quote:
Lola Young - From Down Here
Het is niet alsof de titel niet wordt gezongen in het nummerquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nooit geweten dat deze plaat zo heette.
Nee, maar ik kende de plaat wel, maar nooit geweten dat die van Inxs was enzo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet alsof de titel niet wordt gezongen in het nummer
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar ik kende de plaat wel, maar nooit geweten dat die van Inxs was enzo.
Geen idee. Ik ken Messy volgens mij niet. From Down Here vind ik echt ongelooflijk mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Big Brown Eyes, Flicker Of Light en From Down Here zijn allemaal stukken beter en interessanter dan het nogal saaie, twee-akkoordenliedje Messy. Waarom willen mensen dan zo graag dat laatste nummer horen? Ik snap het oprecht niet.
Donna Summer - Hot Stuff
Ik ben heel slecht in artiesten herkennen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Je hoort toch meteen dat het INXS is?
Fijne avond en smakelijk, Shii!quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik moet nog eten (maken).![]()
Dankjewel voor de fijne muziek @:DJ11 en iedereen voor de gezellige uurtjes hier vanavond.
Dit is een van de fijne positieve plekken op FOK!
Whitney Houston - Love Will Save The Day (7-inch version)
Bedankt voor het luisteren; eet smakelijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Dankjewel voor de fijne muziek @:DJ11 en iedereen voor de gezellige uurtjes hier vanavond.
(Whitney) Houston we have a problem.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Voorafgaand aan de eerste WK-wedstrijd van Oranje draaide ik een liedje over Dallas. Zaterdag spelen ze tegen Zweden. Niet in Stockholm (...) maar in Houston. Daar heb ik deze plaat maar bij bedacht:Whitney Houston - Love Will Save The Day (7-inch version)
Eet smakelijk Shii. Dit is inderdaad een rustpunt deze week.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Zweden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
(Whitney) Houston we have a problem.
Robert Jacketti & the Scooters?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel het volgende nummer Nederlandstalig is, heeft de titel toch iets gemeen met die van dit nummer...
Daar is wel meer mogelijk. Met Japan hebben ze de zwaarste tegenstander in de poule gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Zweden.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar is wel meer mogelijk. Met Japan hebben ze de zwaarste tegenstander in de poule gehad.
Bij deze danquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
Houston is hot tonight van Iggy Pop had qua titel en eigenlijk qua alles beter gepast
Iggy Pop - Houston Is Hot Tonight
Hoewel ik het dus niet meer kan controleren, weet ik 100% zeker dat ik dat niet voorspeld had.quote:
Hier idem. Mag van mij weer tot 22 uur open.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons gaat de winkel al om 21.00 dicht. Voorheen 22.00 en dat uurtje korter merk je goed.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Zweden.
Nee, dat had niemand denk ik. Normaal gesproken moet Portugal dat met gemak winnen maar er zijn al veel meer verrassende uitslagen dit toernooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik het dus niet meer kan controleren, weet ik 100% zeker dat ik dat niet voorspeld had.
Ja, stom he. Dat uurtje eerder dicht geeft dan toch weer zo'n stressgevoel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier idem. Mag van mij weer tot 22 uur open.
Maar goed, ben er weer.
Smakelijk zometeenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Welkom terug.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier idem. Mag van mij weer tot 22 uur open.
Maar goed, ben er weer.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
Zie je meteen van welke leeftijd mensen hier posten![]()
Frans Kalf - Nou En
Jaa hier bij jou voor het eerst gehoord. Mooi nrquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik val inmiddels iedereen in m'n omgeving met dit nummer lastig. Vorige week voor het eerst gedraaid, vandaag uiteraard in de herhaling. Een in België woonachtige Nederlander, die ginds meer aandacht krijgt dan bij ons. En dat is zeer onterecht. Geen gekrakeel op standje 10, geen generieke standaard-akkoorden, maar een bijzonder leuk, creatief liedje met bijna fluisterende zang. Zo anders en daarom zo briljant.Frans Kalf - Nou En
![]()
Hij doet me zo aan een zanger uit de jaren '80 denken, maar ik kom er niet op. Het is wel een heel erg leuk liedje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik val inmiddels iedereen in m'n omgeving met dit nummer lastig. Vorige week voor het eerst gedraaid, vandaag uiteraard in de herhaling. Een in België woonachtige Nederlander, die ginds meer aandacht krijgt dan bij ons. En dat is zeer onterecht. Geen gekrakeel op standje 10, geen generieke standaard-akkoorden, maar een bijzonder leuk, creatief liedje met bijna fluisterende zang. Zo anders en daarom zo briljant.Frans Kalf - Nou En
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht omdat het dat ook echt isABBA - One Of Us
We hadden de Kreuners al.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Na de hijgmeisjes hebben we nu ook kreunjongens…?
Nee, dit is de inleiding daarop. Want die plaat komt uit Zwedenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dacht nu komt het nieuwe nummer.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar one of us is lying.
Dus kies maar…
Verbanden zien is altijd goed. Zeker als ik binnenkort weer The Connection uitzend. Helaas een beetje te weinig tijd gehad de laatste maanden, maar er zitten een paar uitzendingen in de pijpleiding.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ik zie een rode draad in de nrs (lie)
Je weet, ik ben een fan. Dit ook weer. Zo mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Eerder dit jaar al het fraaie Always You, nu is er deze opvolger...Isak Danielson - Stockholm
Billy Joel - Vienna
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar one of us is lying.
Dus kies maar…
Ik ook. Gewoon een fijne zanger met goede liedjes. Iemand die zelden teleurstelt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet, ik ben een fan. Dit ook weer. Zo mooi.
Dat komt mooi uit, want de slotsong looptquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
was inderdaad weer eens aan het vliegen, ben nu weer thuis.
Maar even meer zin in rust in mijn hoofd dan muziek, dus vanvond tune ik helaas niet in.
Welkom thuis, Fogel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Maar even meer zin in rust in mijn hoofd dan muziek, dus vanvond tune ik helaas niet in.
Neem je rust! Reizen is ook vermoeiend. St. Maarten was je, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor het draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt weerquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want de slotsong looptRust ze.
Dank uquote:
Nee, was voor werk een paar dagen in Kopenhagen. Lange dagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem je rust! Reizen is ook vermoeiend. St. Maarten was je, toch?
Welkom livelink.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Waarschijnlijk maar voor een klein uurtje, helaas. Ik heb mijn zoon beloofd hem nog te helpen met een project.
Ik zit ook met mijn gedachten bij morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Monday I got Friday on my mind van The Hollies?
Nou, daar zie ik nog wel tegenop eigenlijk. Vandaag thuis gewerkt, morgen weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit ook met mijn gedachten bij morgen.
[ afbeelding ]
Morgen gewoon ook thuis werken. En maandag ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik nog wel tegenop eigenlijk. Vandaag thuis gewerkt, morgen weet ik het nog niet.
Ja, maar thuis is het ook niet geweldig als het zo warm is. Ik heb geen airco of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen gewoon ook thuis werken. En maandag ook.
Kun je dinsdag maar weer zien of je naar het werk gaat.
Oh....quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar thuis is het ook niet geweldig als het zo warm is. Ik heb geen airco of zo.
Ja, dat is inderdaad de afweging. Ik kijk morgen wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh....![]()
Maar dan hoef je tenminste niet in de benauwde bus.
Toch welkom.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister zo even mee, op de fiets richting honkbal.
Dus geen posts van mij vandaag…
Veel plezier alvast met het honkballenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister zo even mee, op de fiets richting honkbal.
Dus geen posts van mij vandaag…
Mijn talenknobbel laat me weer in de steek.quote:
Ach... ik kijk niet zo nauwkeurig. Vooral niet bij andere talen dan Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn talenknobbel laat me weer in de steek.
Redelijk. Het is op het moment goed te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef Melting het volgende:
Bij jullie op het werk nog steeds druk wel, livelink?
Fijn wel. Zo moet het gewoon blijven dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk. Het is op het moment goed te doen.
Nee, geen vakantieplannen. Mijn man ook niet. Die heeft het heel druk op zijn werk tot oktober ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef Melting het volgende:
Heb je eigenlijk al vakantie plannen voor dit jaar? Of gaat je man weer iets geks doen?
Nemen jullie dan later in het jaar samen vakantie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen vakantieplannen. Mijn man ook niet. Die heeft het heel druk op zijn werk tot oktober ongeveer.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat je deze al vaker hebt gedraaid, maar ik weet hem nog steeds niet. Een Roger?
Ik beloof niet dat ik hem onthou. Wel een mooi nummer.quote:
Van 11 tot en met 27 september.quote:
Duurt nog even dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Van 11 tot en met 27 september.
Ik ga wat dagtochtjes doen.
Gelukkig wel.quote:
Oei.... en dat is toch wel een eis als je op vakantie wil.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef livelink het volgende:
Het stomme is dat ik best wel op vakantie wil, maar ik heb totaal geen puf om daar iets voor te regelen. Zelfs het vrij nemen zelf vind ik al gedoe.
Nee, ik vind het ook echt wel vaak veel stress. Ik en vakantie zijn gewoon niet echt een goede combinatie gebleken. Het enige is da ik sommige plekken wel graag wil zien. Zoals Noord Duitsland waar Symph was of Schotland of zo. En nog een keertje naar Finland. Maar goed, ik kan mezelf er niet heen toveren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... en dat is toch wel een eis als je op vakantie wil.
Je kan ook iemand anders je vakantie laten regelen. Bijvoorbeeld je dochter, en je dan laten verrassen.
Nee, zover is de techniek nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook echt wel vaak veel stress. Ik en vakantie zijn gewoon niet echt een goede combinatie gebleken. Het enige is da ik sommige plekken wel graag wil zien. Zoals Noord Duitsland waar Symph was of Schotland of zo. En nog een keertje naar Finland. Maar goed, ik kan mezelf er niet heen toveren.
Als dat toch ooit zou kunnen...quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zover is de techniek nog niet.
Geen probleem. Ik draai hierna gewoon nog 2 nummers, en dan stop ik.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
Luistert MadMaster nog mee? Ik heb mijn zoon beloofd om 20.00 te gaan helpen.
Het is veel te heet om weer aan het werk te moeten, maar mijn zoon werkt zich een slag in de rondte de laatste tijd. Een beetje hulp is dan niet te veel gevraagd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik draai hierna gewoon nog 2 nummers, en dan stop ik.
Ga ik daarna iets anders doen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is veel te heet om weer aan het werk te moeten, maar mijn zoon werkt zich een slag in de rondte de laatste tijd. Een beetje hulp is dan niet te veel gevraagd.
Hij moet deze week zijn laatste projecten inleveren (morgen dus) en dan volgende week toetsweek. De week daarna zijn er herkansingen van de voorgaande toestweek (waar hij niks hoefde te herkansen gelukkig) en dan is er vrij snel een herkansingsweek van de toetsen die hij volgende week moet doen. En dan heeft hij vakantie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wanneer heeft hij vakantie?
Ik vind het dus wel een heel lekker nummer ondanks dat ik niet op de titel kwam.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet deze week zijn laatste projecten inleveren (morgen dus) en dan volgende week toetsweek. De week daarna zijn er herkansingen van de voorgaande toestweek (waar hij niks hoefde te herkansen gelukkig) en dan is er vrij snel een herkansingsweek van de toetsen die hij volgende week moet doen. En dan heeft hij vakantie.
Maar al zijn medestudenten zijn aan het eind van hun Latijn en hij ook wel eigenlijk. Zo druk geweest met het project dat er geen tijd was om ook nog te leren. Hij is dinsdag zelfs bij iemand in Eindhoven blijven slapen omdat hij de laatste trein terug had gemist. Het is echt een kwestie van doorrennen zonder adempauze. En dat in deze hitte.
Ja, hij vindt het wel leuk. Hoewel hij toch ook het liefst naar de Universiteit wil. Hij is nu door zijn HBO-instelling voorgedragen voor HBO+. Dan mag hij tegelijkertijd een master aan de Universiteit doen. Zijn HBO-instelling zorgt er dan voor dat zijn rooster daar op wordt aangepast. Hij twijfelt echter nog. Het is wel zwaar, een HBO en universitaire studie combineren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar wel knap dat hij geen herkansen.
Vind hij het nog steeds leuk op school?
Ja, dat zou ik wel heel bijzonder knap vinden. Waarom niet dit eerst afmaken en daarna universiteit doen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vindt het wel leuk. Hoewel hij toch ook het liefst naar de Universiteit wil. Hij is nu door zijn HBO-instelling voorgedragen voor HBO+. Dan mag hij tegelijkertijd een master aan de Universiteit doen. Zijn HBO-instelling zorgt er dan voor dat zijn rooster daar op wordt aangepast. Hij twijfelt echter nog. Het is wel zwaar, een HBO en universitaire studie combineren.
Ja, daarom twijfelt hij ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel heel bijzonder knap vinden. Waarom niet dit eerst afmaken en daarna universiteit doen?
Hij moet ook niet teveel hooi op zijn vork nemen.
Regen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb meegeluisterd totdat ik bij het honkbal aankwam.
Vanwege de regen ben ik inmiddels al weer thuis en is de uitzending dus vroegtijdig beëindigd…
Regen, ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Regen?
Ja, sorry. Was mijn schuld. Ik haakte af en op dat moment was ik de enige luisteraar.
Op naar de volgende aangekondige buien.quote:
Hier is niet echt regen van betekenis voorspeld. Mijn broertje is bij Pinkpop (voor zijn werk). Ik ben benieuwd hoe het daar gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regen, ja.
Maar ondanks de voorspelde regenpieken, waardoor ik na een uur al weer naar huis ging, viel het achteraf reuze mee en is de wedstrijd gewoon uitgespeeld…
[..]
Op naar de volgende aangekondige buien.
If any…
Ik kan echt elke avond behalve maandagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:29 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijk ten overvloede, maar vanavond zend ik niet uit, aangezien Oranje om 19:00 uur z'n WK-wedstrijd tegen Zweden speelt.
Ik was eigenlijk van plan om maandag uit te zenden, maar het lijkt erop dat er dan bijna geen luisteraars gaan zijn. Ik bekijk het nog even.
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
Voetbal afgelopen, radio aan! Goedenavond
Ik heb volgende week echt een belachelijk drukke week. Ik heb zowel maandag, dinsdag en woensdag iets. En dan heb ik het bedrijfsuitje van donderdagavond gelukkig afgezegd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:29 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijk ten overvloede, maar vanavond zend ik niet uit, aangezien Oranje om 19:00 uur z'n WK-wedstrijd tegen Zweden speelt.
Ik was eigenlijk van plan om maandag uit te zenden, maar het lijkt erop dat er dan bijna geen luisteraars gaan zijn. Ik bekijk het nog even.
Dat hoop ik maar dat er ook iets leuks tussen zit, want met die hitte alleen minderleuke verplichtingen is ook niet lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb volgende week echt een belachelijk drukke week. Ik heb zowel maandag, dinsdag en woensdag iets. En dan heb ik het bedrijfsuitje van donderdagavond gelukkig afgezegd.
God kväll och välkommen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Voetbal afgelopen, radio aan!
Gutenabend
Jawel hoor. Hoewel de hitte wel een issue gaat worden, vrees ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar dat er ook iets leuks tussen zit, want met die hitte alleen minderleuke verplichtingen is ook niet lekker.
Gisterenavond ging het licht plots uit toen het onweer begon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar niet wat te vroeg voor?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisterenavond ging het licht plots uit toen het onweer begon.
En daarna ging het licht weer aan, maar dan anders..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Zorg dat je water bij hebt. Ook als je met de bus moet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hoewel de hitte wel een issue gaat worden, vrees ik.
Knipperlicht?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna ging het licht weer aan, maar dan anders..
Nou, inderdaad. Wat een spektakel was dat zeg.quote:
Licht uit, spotflits aanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Wat een spektakel was dat zeg.
Ik was echt bang dat er hier een boom om zou waaienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Hier niets van gemerkt.
Hier ging het licht ook aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna ging het licht weer aan, maar dan anders..
Dat is knap vervelendquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ging het licht ook aan.
We hebben tot vannacht 2 uur staan dweilen.
We moeten een windhoos hebben gehad, de tuinmeubelen lagen tegen de windrichting in aan de andere kant van de tuin. De wind heeft het zolderraam aan de zonwering opengetrokken en er is een paar honderd liter water de zolder op gestroomd, en dat kwam een verdieping lager uit het plafond.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik was echt bang dat er hier een boom om zou waaien
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We moeten een windhoos hebben gehad, de tuinmeubelen lagen tegen de windrichting in aan de andere kant van de tuin. De wind heeft het zolderraam aan de zonwering opengetrokken en er is een paar honderd liter water de zolder op gestroomd, en dat kwam een verdieping lager uit het plafond.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeps…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo, daar zit je ook niet op te wachten. Heftig zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Het plafond lijkt goed op te drogen. Alleen hopen dat de laminaatvloer niet gek gaat doen.
In de tuin zijn de rozenstruiken heel bruut gesnoeid, in de voortuin een struik gesnoeid.
Het was echt een supercel hier. Een bolblikseminslag hier honderd meter vandaan, en in het dorp hiernaast een rij huizen in de fik door blikseminslag.
Jullie hebben de volle laag gehad dan. Ik heb ooit een bolbliksem gezien. Hij rolde door onze straat. Angstaanjagend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Het plafond lijkt goed op te drogen. Alleen hopen dat de laminaatvloer niet gek gaat doen.
In de tuin zijn de rozenstruiken heel bruut gesnoeid, in de voortuin een struik gesnoeid.
Het was echt een supercel hier. Een bolblikseminslag hier honderd meter vandaan, en in het dorp hiernaast een rij huizen in de fik door blikseminslag.
Ik zag gisteren in het weertopic je berichtje over de uitrukkende brandweer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:16 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
50 Ways To Leave Your Lover - Paul Simon
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar is denk ik iets dat ik via mijn kinderen ken.
Bewust.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Dat sluit goed aan op je vorige nummer. Toeval of bewust?
Melting draait het huidige mapje op alfabetische volgorde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Dat sluit goed aan op je vorige nummer. Toeval of bewust?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting draait het huidige mapje op alfabetische volgorde.
Semi-toeval dus…
Dat kan toch niet meer met zo'n dikke jas aan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechtse heeft het koud volgens mij
Ik las het, maar het gaat nog steeds niet goed met haar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Turn Around!
Bonnie schijnt weer te leven na haar coma…
quote:
Fijn hoor. Maar ligt er natuurlijk ook aan hoe.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Turn Around!
Bonnie schijnt weer te leven na haar coma…
Wij zien haar natuurlijk zoals ze o.a. ten tijde van dit nummer was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las het, maar het gaat nog steeds niet goed met haar.
Absoluutquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:41 schreef livelink het volgende:
Jim Steinman heeft echt zulke mooie nummers geschreven.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Wel een lekker nummer dit, maar het zegt me zo even niets
quote:
Ik heb het wel vaker gehoord, maar weet het ook niet. Ik heb het idee dat mijn zoon het zo zou kunnen zeggen, maar die is er nu niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Wel een lekker nummer dit, maar het zegt me zo even niets
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Was toch gebruikt voor de Bavaria reclame of zo.
Vaya Con Dios - Nee Na Na Na
quote:
Het was de album versie, die is inderdaad iets langer/uitbundiger…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Extra couplet, extra uithalen, het was niet de versie die ik ken
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Melting gooit ondertussen even kratje in de vriezer…
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Never Had A Girl Like You Before- Edwin Collins
Cool! ❄❄❄❄quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik haal net een biertje uit de koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |