quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht omdat het dat ook echt isABBA - One Of Us
We hadden de Kreuners al.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Na de hijgmeisjes hebben we nu ook kreunjongens…?
Nee, dit is de inleiding daarop. Want die plaat komt uit Zwedenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dacht nu komt het nieuwe nummer.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar one of us is lying.
Dus kies maar…
Verbanden zien is altijd goed. Zeker als ik binnenkort weer The Connection uitzend. Helaas een beetje te weinig tijd gehad de laatste maanden, maar er zitten een paar uitzendingen in de pijpleiding.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ik zie een rode draad in de nrs (lie)
Je weet, ik ben een fan. Dit ook weer. Zo mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Eerder dit jaar al het fraaie Always You, nu is er deze opvolger...Isak Danielson - Stockholm
Billy Joel - Vienna
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar one of us is lying.
Dus kies maar…
Ik ook. Gewoon een fijne zanger met goede liedjes. Iemand die zelden teleurstelt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet, ik ben een fan. Dit ook weer. Zo mooi.
Dat komt mooi uit, want de slotsong looptquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
was inderdaad weer eens aan het vliegen, ben nu weer thuis.
Maar even meer zin in rust in mijn hoofd dan muziek, dus vanvond tune ik helaas niet in.
Welkom thuis, Fogel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Maar even meer zin in rust in mijn hoofd dan muziek, dus vanvond tune ik helaas niet in.
Neem je rust! Reizen is ook vermoeiend. St. Maarten was je, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor het draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt weerquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want de slotsong looptRust ze.
Dank uquote:
Nee, was voor werk een paar dagen in Kopenhagen. Lange dagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem je rust! Reizen is ook vermoeiend. St. Maarten was je, toch?
Welkom livelink.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Waarschijnlijk maar voor een klein uurtje, helaas. Ik heb mijn zoon beloofd hem nog te helpen met een project.
Ik zit ook met mijn gedachten bij morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Monday I got Friday on my mind van The Hollies?
Nou, daar zie ik nog wel tegenop eigenlijk. Vandaag thuis gewerkt, morgen weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit ook met mijn gedachten bij morgen.
[ afbeelding ]
Morgen gewoon ook thuis werken. En maandag ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik nog wel tegenop eigenlijk. Vandaag thuis gewerkt, morgen weet ik het nog niet.
Ja, maar thuis is het ook niet geweldig als het zo warm is. Ik heb geen airco of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen gewoon ook thuis werken. En maandag ook.
Kun je dinsdag maar weer zien of je naar het werk gaat.
Oh....quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar thuis is het ook niet geweldig als het zo warm is. Ik heb geen airco of zo.
Ja, dat is inderdaad de afweging. Ik kijk morgen wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh....![]()
Maar dan hoef je tenminste niet in de benauwde bus.
Toch welkom.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister zo even mee, op de fiets richting honkbal.
Dus geen posts van mij vandaag…
Veel plezier alvast met het honkballenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister zo even mee, op de fiets richting honkbal.
Dus geen posts van mij vandaag…
Mijn talenknobbel laat me weer in de steek.quote:
Ach... ik kijk niet zo nauwkeurig. Vooral niet bij andere talen dan Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn talenknobbel laat me weer in de steek.
Redelijk. Het is op het moment goed te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef Melting het volgende:
Bij jullie op het werk nog steeds druk wel, livelink?
Fijn wel. Zo moet het gewoon blijven dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk. Het is op het moment goed te doen.
Nee, geen vakantieplannen. Mijn man ook niet. Die heeft het heel druk op zijn werk tot oktober ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef Melting het volgende:
Heb je eigenlijk al vakantie plannen voor dit jaar? Of gaat je man weer iets geks doen?
Nemen jullie dan later in het jaar samen vakantie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen vakantieplannen. Mijn man ook niet. Die heeft het heel druk op zijn werk tot oktober ongeveer.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat je deze al vaker hebt gedraaid, maar ik weet hem nog steeds niet. Een Roger?
Ik beloof niet dat ik hem onthou. Wel een mooi nummer.quote:
Van 11 tot en met 27 september.quote:
Duurt nog even dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Van 11 tot en met 27 september.
Ik ga wat dagtochtjes doen.
Gelukkig wel.quote:
Oei.... en dat is toch wel een eis als je op vakantie wil.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef livelink het volgende:
Het stomme is dat ik best wel op vakantie wil, maar ik heb totaal geen puf om daar iets voor te regelen. Zelfs het vrij nemen zelf vind ik al gedoe.
Nee, ik vind het ook echt wel vaak veel stress. Ik en vakantie zijn gewoon niet echt een goede combinatie gebleken. Het enige is da ik sommige plekken wel graag wil zien. Zoals Noord Duitsland waar Symph was of Schotland of zo. En nog een keertje naar Finland. Maar goed, ik kan mezelf er niet heen toveren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... en dat is toch wel een eis als je op vakantie wil.
Je kan ook iemand anders je vakantie laten regelen. Bijvoorbeeld je dochter, en je dan laten verrassen.
Nee, zover is de techniek nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook echt wel vaak veel stress. Ik en vakantie zijn gewoon niet echt een goede combinatie gebleken. Het enige is da ik sommige plekken wel graag wil zien. Zoals Noord Duitsland waar Symph was of Schotland of zo. En nog een keertje naar Finland. Maar goed, ik kan mezelf er niet heen toveren.
Als dat toch ooit zou kunnen...quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zover is de techniek nog niet.
Geen probleem. Ik draai hierna gewoon nog 2 nummers, en dan stop ik.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
Luistert MadMaster nog mee? Ik heb mijn zoon beloofd om 20.00 te gaan helpen.
Het is veel te heet om weer aan het werk te moeten, maar mijn zoon werkt zich een slag in de rondte de laatste tijd. Een beetje hulp is dan niet te veel gevraagd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik draai hierna gewoon nog 2 nummers, en dan stop ik.
Ga ik daarna iets anders doen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is veel te heet om weer aan het werk te moeten, maar mijn zoon werkt zich een slag in de rondte de laatste tijd. Een beetje hulp is dan niet te veel gevraagd.
Hij moet deze week zijn laatste projecten inleveren (morgen dus) en dan volgende week toetsweek. De week daarna zijn er herkansingen van de voorgaande toestweek (waar hij niks hoefde te herkansen gelukkig) en dan is er vrij snel een herkansingsweek van de toetsen die hij volgende week moet doen. En dan heeft hij vakantie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wanneer heeft hij vakantie?
Ik vind het dus wel een heel lekker nummer ondanks dat ik niet op de titel kwam.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet deze week zijn laatste projecten inleveren (morgen dus) en dan volgende week toetsweek. De week daarna zijn er herkansingen van de voorgaande toestweek (waar hij niks hoefde te herkansen gelukkig) en dan is er vrij snel een herkansingsweek van de toetsen die hij volgende week moet doen. En dan heeft hij vakantie.
Maar al zijn medestudenten zijn aan het eind van hun Latijn en hij ook wel eigenlijk. Zo druk geweest met het project dat er geen tijd was om ook nog te leren. Hij is dinsdag zelfs bij iemand in Eindhoven blijven slapen omdat hij de laatste trein terug had gemist. Het is echt een kwestie van doorrennen zonder adempauze. En dat in deze hitte.
Ja, hij vindt het wel leuk. Hoewel hij toch ook het liefst naar de Universiteit wil. Hij is nu door zijn HBO-instelling voorgedragen voor HBO+. Dan mag hij tegelijkertijd een master aan de Universiteit doen. Zijn HBO-instelling zorgt er dan voor dat zijn rooster daar op wordt aangepast. Hij twijfelt echter nog. Het is wel zwaar, een HBO en universitaire studie combineren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar wel knap dat hij geen herkansen.
Vind hij het nog steeds leuk op school?
Ja, dat zou ik wel heel bijzonder knap vinden. Waarom niet dit eerst afmaken en daarna universiteit doen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vindt het wel leuk. Hoewel hij toch ook het liefst naar de Universiteit wil. Hij is nu door zijn HBO-instelling voorgedragen voor HBO+. Dan mag hij tegelijkertijd een master aan de Universiteit doen. Zijn HBO-instelling zorgt er dan voor dat zijn rooster daar op wordt aangepast. Hij twijfelt echter nog. Het is wel zwaar, een HBO en universitaire studie combineren.
Ja, daarom twijfelt hij ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel heel bijzonder knap vinden. Waarom niet dit eerst afmaken en daarna universiteit doen?
Hij moet ook niet teveel hooi op zijn vork nemen.
Regen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb meegeluisterd totdat ik bij het honkbal aankwam.
Vanwege de regen ben ik inmiddels al weer thuis en is de uitzending dus vroegtijdig beëindigd…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |