Het is niet alsof de titel niet wordt gezongen in het nummerquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nooit geweten dat deze plaat zo heette.
Nee, maar ik kende de plaat wel, maar nooit geweten dat die van Inxs was enzo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet alsof de titel niet wordt gezongen in het nummer
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar ik kende de plaat wel, maar nooit geweten dat die van Inxs was enzo.
Geen idee. Ik ken Messy volgens mij niet. From Down Here vind ik echt ongelooflijk mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Big Brown Eyes, Flicker Of Light en From Down Here zijn allemaal stukken beter en interessanter dan het nogal saaie, twee-akkoordenliedje Messy. Waarom willen mensen dan zo graag dat laatste nummer horen? Ik snap het oprecht niet.
Donna Summer - Hot Stuff
Ik ben heel slecht in artiesten herkennen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Je hoort toch meteen dat het INXS is?
Fijne avond en smakelijk, Shii!quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik moet nog eten (maken).![]()
Dankjewel voor de fijne muziek @:DJ11 en iedereen voor de gezellige uurtjes hier vanavond.
Dit is een van de fijne positieve plekken op FOK!
Whitney Houston - Love Will Save The Day (7-inch version)
Bedankt voor het luisteren; eet smakelijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Dankjewel voor de fijne muziek @:DJ11 en iedereen voor de gezellige uurtjes hier vanavond.
(Whitney) Houston we have a problem.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Voorafgaand aan de eerste WK-wedstrijd van Oranje draaide ik een liedje over Dallas. Zaterdag spelen ze tegen Zweden. Niet in Stockholm (...) maar in Houston. Daar heb ik deze plaat maar bij bedacht:Whitney Houston - Love Will Save The Day (7-inch version)
Eet smakelijk Shii. Dit is inderdaad een rustpunt deze week.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat ze blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Zweden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
(Whitney) Houston we have a problem.
Robert Jacketti & the Scooters?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel het volgende nummer Nederlandstalig is, heeft de titel toch iets gemeen met die van dit nummer...
Daar is wel meer mogelijk. Met Japan hebben ze de zwaarste tegenstander in de poule gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Zweden.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar is wel meer mogelijk. Met Japan hebben ze de zwaarste tegenstander in de poule gehad.
Bij deze danquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
Houston is hot tonight van Iggy Pop had qua titel en eigenlijk qua alles beter gepast
Iggy Pop - Houston Is Hot Tonight
Hoewel ik het dus niet meer kan controleren, weet ik 100% zeker dat ik dat niet voorspeld had.quote:
Hier idem. Mag van mij weer tot 22 uur open.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons gaat de winkel al om 21.00 dicht. Voorheen 22.00 en dat uurtje korter merk je goed.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Zweden.
Nee, dat had niemand denk ik. Normaal gesproken moet Portugal dat met gemak winnen maar er zijn al veel meer verrassende uitslagen dit toernooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik het dus niet meer kan controleren, weet ik 100% zeker dat ik dat niet voorspeld had.
Ja, stom he. Dat uurtje eerder dicht geeft dan toch weer zo'n stressgevoel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier idem. Mag van mij weer tot 22 uur open.
Maar goed, ben er weer.
Smakelijk zometeenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Shii het volgende:
Welkom terug.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier idem. Mag van mij weer tot 22 uur open.
Maar goed, ben er weer.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
Zie je meteen van welke leeftijd mensen hier posten![]()
Frans Kalf - Nou En
Jaa hier bij jou voor het eerst gehoord. Mooi nrquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik val inmiddels iedereen in m'n omgeving met dit nummer lastig. Vorige week voor het eerst gedraaid, vandaag uiteraard in de herhaling. Een in België woonachtige Nederlander, die ginds meer aandacht krijgt dan bij ons. En dat is zeer onterecht. Geen gekrakeel op standje 10, geen generieke standaard-akkoorden, maar een bijzonder leuk, creatief liedje met bijna fluisterende zang. Zo anders en daarom zo briljant.Frans Kalf - Nou En
![]()
Hij doet me zo aan een zanger uit de jaren '80 denken, maar ik kom er niet op. Het is wel een heel erg leuk liedje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik val inmiddels iedereen in m'n omgeving met dit nummer lastig. Vorige week voor het eerst gedraaid, vandaag uiteraard in de herhaling. Een in België woonachtige Nederlander, die ginds meer aandacht krijgt dan bij ons. En dat is zeer onterecht. Geen gekrakeel op standje 10, geen generieke standaard-akkoorden, maar een bijzonder leuk, creatief liedje met bijna fluisterende zang. Zo anders en daarom zo briljant.Frans Kalf - Nou En
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |