Regen, ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Regen?
Ja, sorry. Was mijn schuld. Ik haakte af en op dat moment was ik de enige luisteraar.
Op naar de volgende aangekondige buien.quote:
Hier is niet echt regen van betekenis voorspeld. Mijn broertje is bij Pinkpop (voor zijn werk). Ik ben benieuwd hoe het daar gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regen, ja.
Maar ondanks de voorspelde regenpieken, waardoor ik na een uur al weer naar huis ging, viel het achteraf reuze mee en is de wedstrijd gewoon uitgespeeld…
[..]
Op naar de volgende aangekondige buien.
If any…
Ik kan echt elke avond behalve maandagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:29 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijk ten overvloede, maar vanavond zend ik niet uit, aangezien Oranje om 19:00 uur z'n WK-wedstrijd tegen Zweden speelt.
Ik was eigenlijk van plan om maandag uit te zenden, maar het lijkt erop dat er dan bijna geen luisteraars gaan zijn. Ik bekijk het nog even.
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
Voetbal afgelopen, radio aan! Goedenavond
Ik heb volgende week echt een belachelijk drukke week. Ik heb zowel maandag, dinsdag en woensdag iets. En dan heb ik het bedrijfsuitje van donderdagavond gelukkig afgezegd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:29 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijk ten overvloede, maar vanavond zend ik niet uit, aangezien Oranje om 19:00 uur z'n WK-wedstrijd tegen Zweden speelt.
Ik was eigenlijk van plan om maandag uit te zenden, maar het lijkt erop dat er dan bijna geen luisteraars gaan zijn. Ik bekijk het nog even.
Dat hoop ik maar dat er ook iets leuks tussen zit, want met die hitte alleen minderleuke verplichtingen is ook niet lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb volgende week echt een belachelijk drukke week. Ik heb zowel maandag, dinsdag en woensdag iets. En dan heb ik het bedrijfsuitje van donderdagavond gelukkig afgezegd.
God kväll och välkommen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Voetbal afgelopen, radio aan!
Gutenabend
Jawel hoor. Hoewel de hitte wel een issue gaat worden, vrees ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar dat er ook iets leuks tussen zit, want met die hitte alleen minderleuke verplichtingen is ook niet lekker.
Gisterenavond ging het licht plots uit toen het onweer begon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar niet wat te vroeg voor?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisterenavond ging het licht plots uit toen het onweer begon.
En daarna ging het licht weer aan, maar dan anders..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Zorg dat je water bij hebt. Ook als je met de bus moet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hoewel de hitte wel een issue gaat worden, vrees ik.
Knipperlicht?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna ging het licht weer aan, maar dan anders..
Nou, inderdaad. Wat een spektakel was dat zeg.quote:
Licht uit, spotflits aanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |