abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221081126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, en wat vind je van de prinsenvlag?

Hamasvlaggen als ongevaarlijk zien, doen alsof je opeens na maandenlang meeposten "geen idee hebt" van die 2 overduidelijke "standpunten" van pro-pallies. En de activist op FOK! ben jij, die beweert dat dat allemaal helemaal prima gedrag is.

Zoals ik zei, allemaal onoprechtheid. Bedankt voor de extra verduidelijking.
Wat lul je man? Er is ook weinig gevaarlijk aan een prinsenvlag, laten we niet doen alsof de vlag het probleem is. Verder heb ik nogmaals geen fucking idee hoe je op die twee standpunten komt, die wonen in jouw fantasie. En sla even het woordenboek open voor 'oprecht' of 'onoprecht', dan weten we allebei of we het over hetzelfde hebben.
What Would Goku Do
pi_221081130
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dit is 1 van de gevaarlijke mensen die het prima vind om de maatschappij te ontwrichten en mensen die zich niet zo moeten aanstellen als ze ziek worden van boterzuur etc.
En als ze dan al eens aangepakt worden dan slepen ze gelijk agenten voor de rechter en als ze dan al eens zelf voor de rechter moeten komen dan trekken ze gelijk een blik advocaten open.

En dit is wel normaal natuurlijk. Ze zijn wel degelijk gevaarlijk.

https://www.nporadio1.nl/(...)iak-is-straatterreur
Is dat nou vaker moeilijk, ammoniak en boterzuur uitelkaar houden? Maak je zelf je huis schoon?
What Would Goku Do
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:25:40 #128
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221081200
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:58 schreef Nobu het volgende:

[..]
Sowieso bijzonder dat er geen individuele herkenningstekens op het uniform te zien Dat is in alle ons omringende landen gewoon de standaard. Natuurlijk zet je voor-en achternaam niet op het uniform, maar "3b" oid is ook voldoende om achteraf onderscheid te kunnen maken.
Ben ik wel met je eens ja. Lijkt me ook handiger voor de politie zelf mbt het dirigeren, maar wellicht is de gedachte dat bij rellen men zich alsnog op een specifiek persoon gaat richten? Ik heb geen flauw idee waarom dat hier niet is.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:01:21 #129
40566 Ericr
Livewrong
pi_221081496
Bekijk deze YouTube-video

Verontruste burgers of gewoon extreem rechts agressief tyfus tuig. Wat een figuren weer en haat zonder baard Wilders is niks beter dan een willekeurige haat imam

[ Bericht 0% gewijzigd door Ericr op 18-06-2026 19:15:12 ]
pi_221081505
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:46 schreef ems. het volgende:
Niet om in "ja maar zij doen het ook" te vervallen maar dat is toch bij vrijwel elk 'sociaal protest' het geval? Zwarte piet, klimaat, corona, asielzoekers. Je hebt altijd een harde kern die best bereid is om de trein te pakken om kut te zijn.
Doe even normaal joh. Dat komt user @Starhopper toch helemaal niet uit dat je dit nu even zegt?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:13:49 #131
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221081564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verontruste burgers of gewoon extreem rechts agressief tyfus tuig. Wat een figuren weer en haat zonder baard Wilders is niks beter dan een willekeurige haat iman.
Hè toch. Wat is een haat iman trouwens?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:15:30 #132
40566 Ericr
Livewrong
pi_221081580
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:13 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Hè toch. Wat is een haat iman trouwens?
Je maakt nooit een typfout? Aangepast.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:17:07 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221081596
Stelletje zwakbegaafde NVU tokkies.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221081602
Dat is bij elke demonstratie zo :')
Zowel linkse als rechtse werklozen reizen van demonstratie naar demonstratie, omdat ze niks beters te doen hebben.

Wel bijzonder dat ze alleen bij rechts dit gegeven onderzoeken.
pi_221081631
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Cockwhale het volgende:

Wel bijzonder dat ze alleen bij rechts dit gegeven onderzoeken.
Er zijn toch allerlei boze rechtse omroepen e.d. Zijn die dan zo incapabel?
pi_221081690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef viagraap het volgende:

[..]
Is dat nou vaker moeilijk, ammoniak en boterzuur uitelkaar houden? Maak je zelf je huis schoon?
Zijn 2 verschillende dingen. ik linkte ze ook niet aan elkaar.
pi_221081709
Professioneel verontwaardigden die de schijn van een spontane burgerbeweging creëeren om de publieke opinie te beïnvloeden noemt men ook wel astroturf.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Astroturfing

De miljardairs (en biljonair) die dit sentiment voeden zijn een gevaarlijk spelletje verdeel en heers aan het spelen.

):O ):O ):O ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Mensen_doe_rustig op 18-06-2026 19:49:30 ]
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:35:27 #138
40566 Ericr
Livewrong
pi_221081758
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef Cockwhale het volgende:
Dat is bij elke demonstratie zo :')
Zowel linkse als rechtse werklozen reizen van demonstratie naar demonstratie, omdat ze niks beters te doen hebben.

Wel bijzonder dat ze alleen bij rechts dit gegeven onderzoeken.
Vaak genoeg die XR of andere gekkies gezien in reportages . Minimaal bij Powned of Bender. Maar gekkies is nogal wat anders dan dit boosaardige kampertuig met een Nederlandse vlag om zich heen gedrapeerd. Niet gezegd dat die XR mafkezen niet agressief kunnen zijn maar de slag om het Malieveld was geen linkse demo in ieder geval.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:39:48 #139
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221082365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef Ericr het volgende:

[..]
Vaak genoeg die XR of andere gekkies gezien in reportages . Minimaal bij Powned of Bender. Maar gekkies is nogal wat anders dan dit boosaardige kampertuig met een Nederlandse vlag om zich heen gedrapeerd. Niet gezegd dat die XR mafkezen niet agressief kunnen zijn maar de slag om het Malieveld was geen linkse demo in ieder geval.
Dat er veel tuig tussen zit staat buiten kijf. Maar nog altijd liever een Nederlandse vlag dan een Palestijnse.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:02:20 #140
40566 Ericr
Livewrong
pi_221082504
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat er veel tuig tussen zit staat buiten kijf. Maar nog altijd liever een Nederlandse vlag dan een Palestijnse.
Liever allemaal niet. Dit soort tuig kaapt het debat en het niet schuwen van geweld gaat nog eens verkeerd aflopen. Of willen we een tweede Rostock?
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:13:27 #141
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221082625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef Ericr het volgende:

[..]
Liever allemaal niet. Dit soort tuig kaapt het debat en het niet schuwen van geweld gaat nog eens verkeerd aflopen. Of willen we een tweede Rostock?
Rostock was van een heel ander kaliber en niet eens in Nederland.

De oplossing is vrij simpel. Stop of beperk migranten uit het midden oosten en Afrika. En dan met name moslims. Ga opvang in de regio regelen.

Het komt maar niet van de grond.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:24:49 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221082778
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verontruste burgers of gewoon extreem rechts agressief tyfus tuig. Wat een figuren weer en haat zonder baard Wilders is niks beter dan een willekeurige haat imam
Extreem rechts agressief tuig.

Als je foto's van dat volk gewoon over Afrika of Azië verspreidt dan blijven die asielzoekers wel weg hoor. Misschien een tip voor Geert.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 18 juni 2026 @ 23:55:31 #143
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221084422
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Extreem rechts agressief tuig.

Als je foto's van dat volk gewoon over Afrika of Azië verspreidt dan blijven die asielzoekers wel weg hoor. Misschien een tip voor Geert.
Lol ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar wat is hier agressief aan? :')
pi_221085093
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Lol ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar wat is hier agressief aan? :')
Oh ja, er zijn de laatste tijd totaal geen incidenten tijdens jullie extreemrechtse protesten tegen AZC’s :')
pi_221085131
Je ziet ook hetzelfde clubje bejaarden en ongewassenen al jaren op de snelweg gaan zitten.

Opvallend dat dit nu opeens wel nieuwswaarde heeft.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 07:36:09 #146
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221085179
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 06:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Oh ja, er zijn de laatste tijd totaal geen incidenten tijdens jullie extreemrechtse protesten tegen AZC’s :')
Oh man :|W
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:09:00 #147
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221085284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:49 schreef thedeedster het volgende:
En desalniettemin wordt heel rechts Nederland er op aangesproken.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 00:05 schreef 111210 het volgende:
Niet heel gek, maar de NOS doet nu alsof het hier om groot onderzoeksjournalistiek gaat.

Alleen zullen ze dit bij XR of bij een willekeurige Pali demo nooit zo groot maken als nu, terwijl ook daar een harde kern uitkeringstrekkers zit die altijd vooraan staan te schreeuwen.

Zo kennen we de NOS…
Het is ook nooit goed he. Wanneer er niet over gesproken wordt is het probleem dat men doet alsof heel rechts verantwoordelijk is voor het relschoppen.

En wanneer de NOS dan benoemt dat het eigenlijk maar een klein vast groepje is die zich misdraagt, is het ook niet goed 8)7
Krekker is de bom!
pi_221085319
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Het is ook nooit goed he. Wanneer er niet over gesproken wordt is het probleem dat men doet alsof heel rechts verantwoordelijk is voor het relschoppen.

En wanneer de NOS dan benoemt dat het eigenlijk maar een klein vast groepje is die zich misdraagt, is het ook niet goed 8)7
Als je altijd boos bent, kan het natuurlijk ook nooit goed gaan.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:18:44 #149
483584 incel
they/them
pi_221085322
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:01 schreef Filosoofert het volgende:
Dankzij dit soort gasten verdwijnt het draagvlak voor hun doel vanzelf. Net als bij de boerenprotesten, XR, etc etc.

Bedankt aan al die mongolen, dit maakt praten onmogelijk.
Ja joh, dat is precies wat links wil. Die zetten dit soort 'rechtse' demonstranten expres daar neer, van die romeo's om te laten zien "zie je wel hoe slecht rechts is"
pi_221085328
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Het is ook nooit goed he. Wanneer er niet over gesproken wordt is het probleem dat men doet alsof heel rechts verantwoordelijk is voor het relschoppen.

En wanneer de NOS dan benoemt dat het eigenlijk maar een klein vast groepje is die zich misdraagt, is het ook niet goed 8)7
Exact. Met dank aan de NOS weten we nu dat het extreem rechtse probleem (hardnekkig) maar marginaal is.

Het betreft echt maar een klein groepje rondreizende relschoppers. ^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')