Een geweldig mens, maar ik hoop dat hij wel stappen heeft gezet op trainersvlak. Ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt een aantrekkelijk en aanvallend Feyenoord te laten zien, wat Rigaux en Eenhoorn volgens mij wel nastreven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben groot fan van Gio.
Verzorgd voetbal.quote:Met onder meer verzorgd voetbal, teamgeest en een sterke binding met de achterban drukte Van Bronckhorst nadrukkelijk een positief stempel op de club. Rigaux: ‘De terugkeer van Van Bronckhorst markeert een nieuwe fase, waarin Feyenoord wil voortbouwen op zijn sportieve ambities met een trainer die brede internationale ervaring heeft en daarnaast de clubcultuur door en door kent’, stelt Technisch Directeur Dévy Rigaux.
ik zie deze reactie toch het meest op het forum, de mensen hadden iets anders verwacht maar praten zichzelf ook wat hoop in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.
Maar ik laat me graag positief verrassen
Dit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.
Op de passmaps viel een perfecte U te zien, ik geef het je te doen.quote:
Als ze Robert Maaskant aanstellen zou het sommige users nog lukken om lichtpuntjes te vinden. Hoop doet leven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Dat doen we natuurlijk ook wel he. Maar Gio is slechts één (belangrijk) schakeltje van de ontzettend lastige puzzel die gelegd moet worden na een paar jaar Dennis die er op technisch vlak een puinzooi van heeft gemaakt. En dan is dit wel veel beter dan Priske of vPersie ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
In plaats van dit soort constructies op hoop van zegen had je ook gewoon iets hoger kunnen mikken. Feyenoord legt zichzelf op basis van sentiment altijd allerlei onnodige beperkingen op.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk ook wel he. Maar Gio is slechts één (belangrijk) schakeltje van de ontzettend lastige puzzel die gelegd moet worden na een paar jaar Dennis die er op technisch vlak een puinzooi van heeft gemaakt. En dan is dit wel veel beter dan Priske of vPersie ofzo.
Ik hoop dat Gio met Sipke/Rigaux een heel andere Gio is dan met vGastel/vGeel. In het opzicht dat hij nu daadwerkelijk goede adviseurs heeft op technisch vlak. Zodat Gio kan doen waar hij goed in is: rust creëren, geen gekke dingen doen en piepol managen. Op papier klopt het wel, maar in de praktijk moet het nog blijken.
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man. Was wel een onwijze kuttrainer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ze Robert Maaskant aanstellen zou het sommige users nog lukken om lichtpuntjes te vinden. Hoop doet leven.
Als het te doen is om sentiment laat je vPersie gewoon zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In plaats van dit soort constructies op hoop van zegen had je ook gewoon iets hoger kunnen mikken. Feyenoord legt zichzelf op basis van sentiment altijd allerlei onnodige beperkingen op.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man. Was wel een onwijze kuttrainer.
Maaskant is een WLR-user.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Van Persie kon je echt niet laten zitten, dat had bij de eerste de beste nederlaag in het nieuwe seizoen meteen weer een giftig sfeertje opgeleverd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het te doen is om sentiment laat je vPersie gewoon zitten.
Ik mik liever ook wat hoger dan dit maar dan moet je wel de tijd hebben. Ze zullen vast lijntjes hebben gelegd met een paar goede trainers maar die komen nu niet. Dan kan je tot ver in de zomer zoeken naar een trainer (wat net zo veel chaos creëert), je doet een grote gok met een trainer van de onderkant, of het is Gio-tijd. Teleurstellend maar niet onoverkomelijk denk ik.
Doe normaal over de kroonprins van het trainers gilde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man. Was wel een onwijze kuttrainer.
Toch was het voor hun positie makkelijker om vPersie te laten zitten, hem te ontslaan als het onvermijdelijk mis zou gaan op de korte termijn en dan écht de tijd nemen om een opvolger te zoeken. Het afbreukrisico is nu hoger. Dat zal overigens ook wel enigszins de reden zijn dat hij nu een saaiere optie kiest dan die Belg van st Truiden ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Persie kon je echt niet laten zitten, dat had bij de eerste de beste nederlaag in het nieuwe seizoen meteen weer een giftig sfeertje opgeleverd.
Van Bronckhorst daarentegen kan gerust vijf keer achter elkaar verliezen voor het eerste gemor begint. Het had een idee van Te Kloese kunnen zijn.
Vergeet Bakkati niet: https://archive.ph/Y3Rbcquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk ook wel he. Maar Gio is slechts één (belangrijk) schakeltje van de ontzettend lastige puzzel die gelegd moet worden na een paar jaar Dennis die er op technisch vlak een puinzooi van heeft gemaakt. En dan is dit wel veel beter dan Priske of vPersie ofzo.
Ik hoop dat Gio met Sipke/Rigaux een heel andere Gio is dan met vGastel/vGeel. In het opzicht dat hij nu daadwerkelijk goede adviseurs heeft op technisch vlak. Zodat Gio kan doen waar hij goed in is: rust creëren, geen gekke dingen doen en piepol managen. Op papier klopt het wel, maar in de praktijk moet het nog blijken.
Ik voel eigenlijk precies wat jij hier schrijft hoorquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Mooi hoefijzertjequote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de passmaps viel een perfecte U te zien, ik geef het je te doen.
Beleefd voetbal dus.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de passmaps viel een perfecte U te zien, ik geef het je te doen.
Dit vind ik een uitstekende samenvatting. Ik denk dat er best wel onderschat wordt hoe hard er een piepol manager nodig is na wat er afgelopen seizoen allemaal gebeurd is en dan is Gio prima.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wie dan?????quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Dat hoef ik toch niet te weten? Er zijn honderden trainers op het hoogste niveau in Europa waarvan er ongetwijfeld meerderen een betere keuze zijn dan Gio.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een walgelijke uitspraak, u bent bij dezen afgeschrevenquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man.
Dat uhhhhh uhhhhh uhhhhh na elke zin heb ik niet gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
Antwoorden Devy zijn prettig. Gio trapt zoals we van hem gewend zijn open deuren in. Weinig verheffend.
De vragen van journalisten, bedroevend.
Gio zegt weer classic vrij weinig in veel woorden.quote:
Het is wel duidelijk dat onze A-selectie journalisten in Amerika zit ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
Antwoorden Devy zijn prettig. Gio trapt zoals we van hem gewend zijn open deuren in. Weinig verheffend.
De vragen van journalisten, bedroevend.
RENE HAKE HEHquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De datamannetjes hebben een oogje op Rene Hake!
https://www.edinburghnews(...)managers-job-8669150
@:Caland @:Hhh38 @:slobeend
Omdat iedereen weet dat er niks meer onrealistisch is dan dat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Bijzonder dat werkelijk niemand een vraag heeft gesteld over de terugkeer van Arond.
Die gaat 2 of 4 jaar Oranje doen, en keert dan terug bij Feyenoord voor de laatster 15 jaar van zijn carrière.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Bijzonder dat werkelijk niemand een vraag heeft gesteld over de terugkeer van Arond.
Michel van Egmond.quote:
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Er was 1 journalist die daar op door vroeg en Gio antwoordde:quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.
Gio gaat ondanks dat ie tijdens de persco zegt van alles geleerd te hebben niet ineens hoog druk zetten dus het zal bij vlagen aidsvoetbal blijven zoals we van hem gewend zijn.
Als hij behouden U-voetbal gaat spelen zoals vroeger en die speelwijze verdedigt, wordt hij er denk ik vrijwel direct uitgeflikkerd. Zo niet, dan is Rigaux direct ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.
Gio gaat ondanks dat ie tijdens de persco zegt van alles geleerd te hebben niet ineens hoog druk zetten dus het zal bij vlagen aidsvoetbal blijven zoals we van hem gewend zijn.
vPersie acteerde een trainer te zijn, Gio ís een trainer. Maar het type trainer wat vPersie acteerde vond ik wel beter dan het type trainer wat Gio isquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
Niettemin een verademing ten opzichte van vPersie, overigens.
Maak me vooral zorgen dat als het wat minder gaat hoe hij de boel weer op de rit krijgt, bij Besiktas begon hij best aardig maar daarna stortte alles als een kaartenhuis in elkaar met afschuwelijk voetbal. Misschien is dat in de praktijk wel degelijk maar je hoort hem ook niet zeggen dat Sipke de tactiek en veldspel doet hij meer de manager zal zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er was 1 journalist die daar op door vroeg en Gio antwoordde:
‘Hoe je met (ervaren) spelers omgaat’
Dat was nou net het probleem niet echt bij hem. Je hoopt dan te horen dat hij zijn tactiek heeft bijgeschaafd, dat hij meer heeft geleerd over hoe goed druk te zetten, etc. Maar het bleef allemaal enorm oppervlakkig. Wat we van hem gewend zijn.
Heb je dat ooit een trainer horen zeggen dan? Zou wel raar zijn ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
je hoort hem ook niet zeggen dat Sipke de tactiek en veldspel doet hij meer de manager zal zijn.
quote:Wat gaat hij met Sipke Hulshoff als veldtrainer en tactisch brein naast hem anders doen dan Van Persie, die onder meer werd verweten dat hij te vaak van aanvoerder wisselde? Van Bronckhorst, glimlachend: "Ik ga alle spelers benoemen tot aanvoerder. Nee, ik bespreek ook dit punt eerst met de staf. Sipke en ik zijn van de Hollandse school. We willen de fans een aanvallend en dominant Feyenoord laten zien."
Nee maar het werd door die flutjournalisten ook gebracht alsof dat werkmodel met een manager steeds meer gangbaar zou zijn, ook in De Eredivisie. Ken jij clubs die zo werken in Nederland? Met een manager en een echte veldtrainer er naast? Misschien ooit met Hiddink en Fredsj of zo bij PSV maar echt heel gangbaar is dat toch niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb je dat ooit een trainer horen zeggen dan? Zou wel raar zijn ook
En precies daarom zal Gio dat nooit zo uitspreken, ongeacht hoeveel er waar van is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar het werd door die flutjournalisten ook gebracht alsof dat werkmodel met een manager steeds meer gangbaar zou zijn, ook in De Eredivisie. Ken jij clubs die zo werken in Nederland? Met een manager en een echte veldtrainer er naast? Misschien ooit met Hiddink en Fredsj of zo bij PSV maar echt heel gangbaar is dat toch niet.
De hoofdtrainer maakt toch gewoon de opstelling en doet het tactische gedeelte.
Als bepaalde mensen er niet zo spastisch over zouden doen kon hij dat dan ook gewoon zeggen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar het werd door die flutjournalisten ook gebracht alsof dat werkmodel met een manager steeds meer gangbaar zou zijn, ook in De Eredivisie. Ken jij clubs die zo werken in Nederland? Met een manager en een echte veldtrainer er naast? Misschien ooit met Hiddink en Fredsj of zo bij PSV maar echt heel gangbaar is dat toch niet.
De hoofdtrainer maakt toch gewoon de opstelling en doet het tactische gedeelte.
Type Jordie Clasiequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Is Charles Vanhoutte de nieuwe Bart Goor?
Zou mooi zijn, fijne speler was dat, ging al na een jaar weg vanwege het wanbeleid.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Timmy Simons!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat een onzin zeg. Van Persie's presentatie was prima. Legde duidelijk uit wat hij wilde en had ook inhoudelijk/tactisch iets te vertellen. Of het vervolgens terug te zien was op het veld, is een tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
Idemquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk dat Devy mij al helemaal aan het inpakken is.
Interesseert me nogmaals echt geen kont of Gio leuke verhaaltjes op kan houden richting Valentijn Driessenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Van Persie's presentatie was prima. Legde duidelijk uit wat hij wilde en had ook inhoudelijk/tactisch iets te vertellen. Of het vervolgens terug te zien was op het veld, is een tweede natuurlijk.
Maar dat heeft Gio dus totaal niet. Komt werkelijk niets boeiends uit zijn mond.
Waar blijft linksbuiten??quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk wat meer voetbal van achteruit
Een 6, een voetballende CV. Den Deef weet duidelijk waar de pijnpunten liggen
Gernot en Jeng zijn vermoedelijk al wegquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar blijft linksbuiten??
Op zich prima dat je een zes en LCV haalt, maar er mogen dan wel een paar achten en RCV’s vertrekken.
Voelt toch wel gek om op spelers als Watanabe, Moder en in mindere mate Hwang en Ahmedhodzic te gaan doorselecteren, want voor Feyenoord-begrippen zijn dat echt prima spelers. Totaal onhaalbaar in het tijdperk pre-2023. Maar op zich ook wel logisch, want zoveel voegen ze ook weer niet toe.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gernot en Jeng zijn vermoedelijk al weg
Hwang en Moder kan je nog leuk geld voor vangen
Matige Trollpost weer, zoals we je kennen dusquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:38 schreef PSVCL het volgende:
slimme move van de td om gio aan te stellen als veilige keuze, dan kan hij het nooit fout doen. de td van feyenoord stelt zn eigen belang dus boven die van feyenoord.
dat wordt weer helemaal niks in rotterdam de komende periode #prijsvrij
Nacho de spits die super balvast als kapstok kan fungeren en altijd de verdediging bezig houdt (Meeste aantal overtredingen in één seizoen werden op hem gepleegd)quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk wat meer voetbal van achteruit
Een 6, een voetballende CV. Den Deef weet duidelijk waar de pijnpunten liggen
Gelukkig hebben we gegarandeerd rond de zestig miljoen extra om te saneren, ik zie echt het probleem niet zo.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:55 schreef Vis1980 het volgende:
Het schijnt dat ze kleedkamer 2 aan het verbouwen zijn, want als we daar nu alle overbodige contractspelers in moeten zetten hebben kippen in een legbatterij meer ruimte over.
Op geen speler in de Belgische Pro League werden meer overtredingen begaan, is de andere statistiek.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef bbuddybb het volgende:
Geen speler in de Belgische Pro League maakte meer overtredingen dan de jonge Spaanse spits (61 keer)
Een soort Mitchell. Maar dan in de spits. Mooi man.
Is geen trollpost. Had ook voorspeld dat Priske niks zou worden en dat Van Persie problemen zou krijgen met selectiespelers ( zie oa Timber),en niet lang bij Feyenoord zou blijven. #mensenkennis #achHMFquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Matige Trollpost weer, zoals we je kennen dus
Ik heb ook mensenkennis, jij bent een trol, opzouten het zout is opquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is geen trollpost. Had ook voorspeld dat Priske niks zou worden en dat Van Persie problemen zou krijgen met selectiespelers ( zie oa Timber),en niet lang bij Feyenoord zou blijven. #mensenkennis #achHMF
Okequote:Op donderdag 18 juni 2026 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is geen trollpost. Had ook voorspeld dat Priske niks zou worden en dat Van Persie problemen zou krijgen met selectiespelers ( zie oa Timber),en niet lang bij Feyenoord zou blijven. #mensenkennis #achHMF
Volgens mij heeft hij tegenwoordig medicatie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
Sprekend over een pauw nadoen, waarom was de supporter die normaliter in de tweede helft een tia-krijgende schreeuwende pauw nadeed vanaf vak Q niet meer te horen dit seizoen?
Is die dood?
Of als Gio hem aan het voetballen krijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef bbuddybb het volgende:
Als Devy Borges weet te verpatsen voor een goed bedrag, is hij een ongekend fenomeen.
Dat zie ik eerder bij Sauer gebeuren dan Borges. Sauer heeft het niet heel verkeerd gedaan, maar ik heb het gevoel dat die jongen nog wel wat stappen meer kan zetten qua rendement.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of als Gio hem aan het voetballen krijgt.
D'n Deef is volgens mij wel gecharmeerd van Borges, aangezien hij Borges vorig jaar al naar Club Brugge had willen halen, maar Feyenoord er met de transfer vandoor ging.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef bbuddybb het volgende:
Als Devy Borges weet te verpatsen voor een goed bedrag, is hij een ongekend fenomeen.
Die zou ik graag als specialistisch trainer in de Academy terugzienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk keert Gernot nog eens terug in een andere rol.
131 wedstrijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De Generaal![]()
![]()
![]()
Maar het is goed zo, 87 wedstrijden in 5 jaar.....
Ja, ik heb het over de competitie, 170 wedstrijden en zowat de helft gemist.quote:
Het is wel iets genuanceerder dan wat je hier stelt. Het zijn er namelijk 87 in 4 jaar. Inclusief de 5 van dit seizoen heeft ie er 92 gespeeld in de Eredivisie. Nog steeds geen enorm hoog gemiddelde, maar dat is natuurlijk drastisch omlaag gegaan door dit seizoen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De Generaal![]()
![]()
![]()
Maar het is goed zo, 87 wedstrijden in 5 jaar.....
30, 19, 19, 19 en 5. Hoe je het wendt of keert, hij heeft er gewoon veel gemist door blessures, zonde.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel iets genuanceerder dan wat je hier stelt. Het zijn er namelijk 87 in 4 jaar. Inclusief de 5 van dit seizoen heeft ie er 92 gespeeld in de Eredivisie. Nog steeds geen enorm hoog gemiddelde, maar dat is natuurlijk drastisch omlaag gegaan door dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |