Dit vind ik een uitstekende samenvatting. Ik denk dat er best wel onderschat wordt hoe hard er een piepol manager nodig is na wat er afgelopen seizoen allemaal gebeurd is en dan is Gio prima.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk ook wel he. Maar Gio is slechts één (belangrijk) schakeltje van de ontzettend lastige puzzel die gelegd moet worden na een paar jaar Dennis die er op technisch vlak een puinzooi van heeft gemaakt. En dan is dit wel veel beter dan Priske of vPersie ofzo.
Ik hoop dat Gio met Sipke/Rigaux een heel andere Gio is dan met vGastel/vGeel. In het opzicht dat hij nu daadwerkelijk goede adviseurs heeft op technisch vlak. Zodat Gio kan doen waar hij goed in is: rust creëren, geen gekke dingen doen en piepol managen. Op papier klopt het wel, maar in de praktijk moet het nog blijken.
wie dan?????quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.
Maar ik laat me graag positief verrassen
Dat hoef ik toch niet te weten? Er zijn honderden trainers op het hoogste niveau in Europa waarvan er ongetwijfeld meerderen een betere keuze zijn dan Gio.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man. Was wel een onwijze kuttrainer.
Dit is een walgelijke uitspraak, u bent bij dezen afgeschrevenquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man.
Dat uhhhhh uhhhhh uhhhhh na elke zin heb ik niet gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
Antwoorden Devy zijn prettig. Gio trapt zoals we van hem gewend zijn open deuren in. Weinig verheffend.
De vragen van journalisten, bedroevend.
Gio zegt weer classic vrij weinig in veel woorden.quote:
Het is wel duidelijk dat onze A-selectie journalisten in Amerika zit ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
Antwoorden Devy zijn prettig. Gio trapt zoals we van hem gewend zijn open deuren in. Weinig verheffend.
De vragen van journalisten, bedroevend.
RENE HAKE HEHquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De datamannetjes hebben een oogje op Rene Hake!
https://www.edinburghnews(...)managers-job-8669150
@:Caland @:Hhh38 @:slobeend
Omdat iedereen weet dat er niks meer onrealistisch is dan dat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Bijzonder dat werkelijk niemand een vraag heeft gesteld over de terugkeer van Arond.
Die gaat 2 of 4 jaar Oranje doen, en keert dan terug bij Feyenoord voor de laatster 15 jaar van zijn carrière.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Bijzonder dat werkelijk niemand een vraag heeft gesteld over de terugkeer van Arond.
Michel van Egmond.quote:
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.
Maar ik laat me graag positief verrassen
Er was 1 journalist die daar op door vroeg en Gio antwoordde:quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.
Gio gaat ondanks dat ie tijdens de persco zegt van alles geleerd te hebben niet ineens hoog druk zetten dus het zal bij vlagen aidsvoetbal blijven zoals we van hem gewend zijn.
Als hij behouden U-voetbal gaat spelen zoals vroeger en die speelwijze verdedigt, wordt hij er denk ik vrijwel direct uitgeflikkerd. Zo niet, dan is Rigaux direct ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.
Gio gaat ondanks dat ie tijdens de persco zegt van alles geleerd te hebben niet ineens hoog druk zetten dus het zal bij vlagen aidsvoetbal blijven zoals we van hem gewend zijn.
vPersie acteerde een trainer te zijn, Gio ís een trainer. Maar het type trainer wat vPersie acteerde vond ik wel beter dan het type trainer wat Gio isquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
Niettemin een verademing ten opzichte van vPersie, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |