abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:39:53 #201
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221070897

Ik ben groot fan van Gio.
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:34:56 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221071217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben groot fan van Gio.
Een geweldig mens, maar ik hoop dat hij wel stappen heeft gezet op trainersvlak. Ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt een aantrekkelijk en aanvallend Feyenoord te laten zien, wat Rigaux en Eenhoorn volgens mij wel nastreven.
pi_221071252
quote:
Met onder meer verzorgd voetbal, teamgeest en een sterke binding met de achterban drukte Van Bronckhorst nadrukkelijk een positief stempel op de club. Rigaux: ‘De terugkeer van Van Bronckhorst markeert een nieuwe fase, waarin Feyenoord wil voortbouwen op zijn sportieve ambities met een trainer die brede internationale ervaring heeft en daarnaast de clubcultuur door en door kent’, stelt Technisch Directeur Dévy Rigaux.
Verzorgd voetbal. :D
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:43:28 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221071272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:39 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Verzorgd in de zin van voorspelbaar was het wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:14:44 #205
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221071429
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.

Maar ik laat me graag positief verrassen :)
pi_221071471
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.

ik zie deze reactie toch het meest op het forum, de mensen hadden iets anders verwacht maar praten zichzelf ook wat hoop in.
pi_221071519
quote:

Dit. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 18:39:30 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221071583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:39 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Op de passmaps viel een perfecte U te zien, ik geef het je te doen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 18:40:30 #209
pi_221071589
quote:

Als ze Robert Maaskant aanstellen zou het sommige users nog lukken om lichtpuntjes te vinden. Hoop doet leven.
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:40:56 #210
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221071590
quote:

Dat doen we natuurlijk ook wel he. Maar Gio is slechts één (belangrijk) schakeltje van de ontzettend lastige puzzel die gelegd moet worden na een paar jaar Dennis die er op technisch vlak een puinzooi van heeft gemaakt. En dan is dit wel veel beter dan Priske of vPersie ofzo.

Ik hoop dat Gio met Sipke/Rigaux een heel andere Gio is dan met vGastel/vGeel. In het opzicht dat hij nu daadwerkelijk goede adviseurs heeft op technisch vlak. Zodat Gio kan doen waar hij goed in is: rust creëren, geen gekke dingen doen en piepol managen. Op papier klopt het wel, maar in de praktijk moet het nog blijken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 18:44:11 #211
pi_221071604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat doen we natuurlijk ook wel he. Maar Gio is slechts één (belangrijk) schakeltje van de ontzettend lastige puzzel die gelegd moet worden na een paar jaar Dennis die er op technisch vlak een puinzooi van heeft gemaakt. En dan is dit wel veel beter dan Priske of vPersie ofzo.

Ik hoop dat Gio met Sipke/Rigaux een heel andere Gio is dan met vGastel/vGeel. In het opzicht dat hij nu daadwerkelijk goede adviseurs heeft op technisch vlak. Zodat Gio kan doen waar hij goed in is: rust creëren, geen gekke dingen doen en piepol managen. Op papier klopt het wel, maar in de praktijk moet het nog blijken.
In plaats van dit soort constructies op hoop van zegen had je ook gewoon iets hoger kunnen mikken. Feyenoord legt zichzelf op basis van sentiment altijd allerlei onnodige beperkingen op.
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:45:04 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_221071608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als ze Robert Maaskant aanstellen zou het sommige users nog lukken om lichtpuntjes te vinden. Hoop doet leven.
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man. Was wel een onwijze kuttrainer.
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:52:12 #213
474254 GurneyIsBestOke
pi_221071651
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
In plaats van dit soort constructies op hoop van zegen had je ook gewoon iets hoger kunnen mikken. Feyenoord legt zichzelf op basis van sentiment altijd allerlei onnodige beperkingen op.
Als het te doen is om sentiment laat je vPersie gewoon zitten.

Ik mik liever ook wat hoger dan dit maar dan moet je wel de tijd hebben. Ze zullen vast lijntjes hebben gelegd met een paar goede trainers maar die komen nu niet. Dan kan je tot ver in de zomer zoeken naar een trainer (wat net zo veel chaos creëert), je doet een grote gok met een trainer van de onderkant, of het is Gio-tijd. Teleurstellend maar niet onoverkomelijk denk ik.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 18:53:06 #214
pi_221071658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mijn algoritme laat mij de laatste tijd continu filmpjes zien van Maaskant in talkshows en ik ben het verrassend vaak met hem eens. Ik vind dat een heel grappige man. Was wel een onwijze kuttrainer.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. :)
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:54:26 #215
474254 GurneyIsBestOke
pi_221071669
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. :)
Maaskant is een WLR-user.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 18:55:17 #216
pi_221071675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als het te doen is om sentiment laat je vPersie gewoon zitten.

Ik mik liever ook wat hoger dan dit maar dan moet je wel de tijd hebben. Ze zullen vast lijntjes hebben gelegd met een paar goede trainers maar die komen nu niet. Dan kan je tot ver in de zomer zoeken naar een trainer (wat net zo veel chaos creëert), je doet een grote gok met een trainer van de onderkant, of het is Gio-tijd. Teleurstellend maar niet onoverkomelijk denk ik.
Van Persie kon je echt niet laten zitten, dat had bij de eerste de beste nederlaag in het nieuwe seizoen meteen weer een giftig sfeertje opgeleverd.

Van Bronckhorst daarentegen kan gerust vijf keer achter elkaar verliezen voor het eerste gemor begint. Het had een idee van Te Kloese kunnen zijn.
pi_221071859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Doe normaal over de kroonprins van het trainers gilde.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:30:17 #218
474254 GurneyIsBestOke
pi_221072077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Van Persie kon je echt niet laten zitten, dat had bij de eerste de beste nederlaag in het nieuwe seizoen meteen weer een giftig sfeertje opgeleverd.

Van Bronckhorst daarentegen kan gerust vijf keer achter elkaar verliezen voor het eerste gemor begint. Het had een idee van Te Kloese kunnen zijn.
Toch was het voor hun positie makkelijker om vPersie te laten zitten, hem te ontslaan als het onvermijdelijk mis zou gaan op de korte termijn en dan écht de tijd nemen om een opvolger te zoeken. Het afbreukrisico is nu hoger. Dat zal overigens ook wel enigszins de reden zijn dat hij nu een saaiere optie kiest dan die Belg van st Truiden ofzo.

Arnesen had natuurlijk de luxe om een jaartje door te gaan met dino Dick en in de tussentijd een echte trainer te zoeken. Voor Rigaux was die tijd er nu helaas niet. In dat licht vind ik het een begrijpelijke maar jammerlijke keuze. Als dit het resultaat was van maandenlang scoutingswerk was ik een stuk negatiever geweest.
pi_221072321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vergeet Bakkati niet: https://archive.ph/Y3Rbc
Eigenlijk overal gewaardeerd geweest. Dus heb je met Sipke/Saïd eigenlijk behoorlijk goede/gewaardeerde veldtrainers. Dat Gio kan managen geloof ik wel.

Als je dit afzet tegen de technische staff in zijn eerste periode: van Gastel/Jan Wouters, daarna van Gastel/Danny Landzaat. Denk ik dat je wel een betere basis hebt dan in zijn eerste periode. John de Wolff en Makaay strepen we tegen elkaar weg.

Hopen dat je Ruben Peeters terug zou kunnen halen in de performance staff, maar dat zal wel iets teveel een Football Manager gedachte zijn.

Ja, ik probeer ook maar de positieve punten voor nu eruit te vissen. Maar om nu alles al volledig af te branden voordat we een minuut gevoetbald hebben gaat ook wel weer ver.
pi_221072578
twitter
pi_221073255
quote:

Ik voel eigenlijk precies wat jij hier schrijft hoor :)
pi_221073259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Mooi hoefijzertje
  woensdag 17 juni 2026 @ 20:45:28 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221073265
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Beleefd voetbal dus.
pi_221076355
Het interview op Feyenoord One... Ik vind Gio geen fijne man om naar te luisteren, jongons. :{

Maar ik heb het inmiddels geaccepteerd.

Laten we er maar iets moois van maken.
pi_221076393
Morgen om 11.30uur de persco met Devy en Gio: https://one.feyenoord.nl/live/304875
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')