RENE HAKE HEHquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De datamannetjes hebben een oogje op Rene Hake!
https://www.edinburghnews(...)managers-job-8669150
@:Caland @:Hhh38 @:slobeend
Omdat iedereen weet dat er niks meer onrealistisch is dan dat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Bijzonder dat werkelijk niemand een vraag heeft gesteld over de terugkeer van Arond.
Die gaat 2 of 4 jaar Oranje doen, en keert dan terug bij Feyenoord voor de laatster 15 jaar van zijn carrière.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Bijzonder dat werkelijk niemand een vraag heeft gesteld over de terugkeer van Arond.
Michel van Egmond.quote:
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat we hierop uitkomen. Het voelt alsof sommige users het voor zichzelf proberen goed te praten of Gio teveel respecteren om hem af te schrijven. Ik had toch op meer visie en vernieuwing gehoopt bij onze nieuwe technische leiding.
Maar ik laat me graag positief verrassen
Er was 1 journalist die daar op door vroeg en Gio antwoordde:quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.
Gio gaat ondanks dat ie tijdens de persco zegt van alles geleerd te hebben niet ineens hoog druk zetten dus het zal bij vlagen aidsvoetbal blijven zoals we van hem gewend zijn.
Als hij behouden U-voetbal gaat spelen zoals vroeger en die speelwijze verdedigt, wordt hij er denk ik vrijwel direct uitgeflikkerd. Zo niet, dan is Rigaux direct ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoge druk zetten is een manier van spelen die je nastreeft als trainer of niet. Bosz zal wat verfijnder spelen en bepaalde dingen hebben geleerd door de jaren maar de essentie blijft hetzelfde.
Gio gaat ondanks dat ie tijdens de persco zegt van alles geleerd te hebben niet ineens hoog druk zetten dus het zal bij vlagen aidsvoetbal blijven zoals we van hem gewend zijn.
vPersie acteerde een trainer te zijn, Gio ís een trainer. Maar het type trainer wat vPersie acteerde vond ik wel beter dan het type trainer wat Gio isquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
Niettemin een verademing ten opzichte van vPersie, overigens.
Maak me vooral zorgen dat als het wat minder gaat hoe hij de boel weer op de rit krijgt, bij Besiktas begon hij best aardig maar daarna stortte alles als een kaartenhuis in elkaar met afschuwelijk voetbal. Misschien is dat in de praktijk wel degelijk maar je hoort hem ook niet zeggen dat Sipke de tactiek en veldspel doet hij meer de manager zal zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er was 1 journalist die daar op door vroeg en Gio antwoordde:
‘Hoe je met (ervaren) spelers omgaat’
Dat was nou net het probleem niet echt bij hem. Je hoopt dan te horen dat hij zijn tactiek heeft bijgeschaafd, dat hij meer heeft geleerd over hoe goed druk te zetten, etc. Maar het bleef allemaal enorm oppervlakkig. Wat we van hem gewend zijn.
Heb je dat ooit een trainer horen zeggen dan? Zou wel raar zijn ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
je hoort hem ook niet zeggen dat Sipke de tactiek en veldspel doet hij meer de manager zal zijn.
quote:Wat gaat hij met Sipke Hulshoff als veldtrainer en tactisch brein naast hem anders doen dan Van Persie, die onder meer werd verweten dat hij te vaak van aanvoerder wisselde? Van Bronckhorst, glimlachend: "Ik ga alle spelers benoemen tot aanvoerder. Nee, ik bespreek ook dit punt eerst met de staf. Sipke en ik zijn van de Hollandse school. We willen de fans een aanvallend en dominant Feyenoord laten zien."
Nee maar het werd door die flutjournalisten ook gebracht alsof dat werkmodel met een manager steeds meer gangbaar zou zijn, ook in De Eredivisie. Ken jij clubs die zo werken in Nederland? Met een manager en een echte veldtrainer er naast? Misschien ooit met Hiddink en Fredsj of zo bij PSV maar echt heel gangbaar is dat toch niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb je dat ooit een trainer horen zeggen dan? Zou wel raar zijn ook
En precies daarom zal Gio dat nooit zo uitspreken, ongeacht hoeveel er waar van is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar het werd door die flutjournalisten ook gebracht alsof dat werkmodel met een manager steeds meer gangbaar zou zijn, ook in De Eredivisie. Ken jij clubs die zo werken in Nederland? Met een manager en een echte veldtrainer er naast? Misschien ooit met Hiddink en Fredsj of zo bij PSV maar echt heel gangbaar is dat toch niet.
De hoofdtrainer maakt toch gewoon de opstelling en doet het tactische gedeelte.
Als bepaalde mensen er niet zo spastisch over zouden doen kon hij dat dan ook gewoon zeggen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar het werd door die flutjournalisten ook gebracht alsof dat werkmodel met een manager steeds meer gangbaar zou zijn, ook in De Eredivisie. Ken jij clubs die zo werken in Nederland? Met een manager en een echte veldtrainer er naast? Misschien ooit met Hiddink en Fredsj of zo bij PSV maar echt heel gangbaar is dat toch niet.
De hoofdtrainer maakt toch gewoon de opstelling en doet het tactische gedeelte.
Type Jordie Clasiequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Is Charles Vanhoutte de nieuwe Bart Goor?
Zou mooi zijn, fijne speler was dat, ging al na een jaar weg vanwege het wanbeleid.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Timmy Simons!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat een onzin zeg. Van Persie's presentatie was prima. Legde duidelijk uit wat hij wilde en had ook inhoudelijk/tactisch iets te vertellen. Of het vervolgens terug te zien was op het veld, is een tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:27 schreef fetX het volgende:
Idemquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk dat Devy mij al helemaal aan het inpakken is.
Interesseert me nogmaals echt geen kont of Gio leuke verhaaltjes op kan houden richting Valentijn Driessenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Van Persie's presentatie was prima. Legde duidelijk uit wat hij wilde en had ook inhoudelijk/tactisch iets te vertellen. Of het vervolgens terug te zien was op het veld, is een tweede natuurlijk.
Maar dat heeft Gio dus totaal niet. Komt werkelijk niets boeiends uit zijn mond.
Waar blijft linksbuiten??quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hopelijk wat meer voetbal van achteruit
Een 6, een voetballende CV. Den Deef weet duidelijk waar de pijnpunten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |