Ga je me ooit vergeven voor de kaap?quote:
Patat!quote:
Misschien ........quote:
Hiervoor echterquote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien ........
[..]
Hiervoor echter![]()
Voetbal is meestal saai, vind ik.quote:
Een wat watquote:
Vergeet Friesland en Groningen dan ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we dat gewoon moeten amputeren zen afdrijven oals Bugs hier met Florida doet
[ afbeelding ]
FRIET!quote:
Goed zo.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt... maak me er ook steeds minder druk om
PATAT!quote:
ho hoquote:Op zondag 14 juni 2026 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeet Friesland en Groningen dan ook niet.
Dat zeg ik ook wel eens.quote:
FRIET WANT DE F KOMT VOOR DE Pquote:
Je weet dat Limburg vast zit tussen een paar andere dingen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we dat gewoon moeten amputeren en afdrijven zoals Bugs hier met Florida doet
[ afbeelding ]
Oh ja, maar daar woon je niet meer dus dan is het toch niet zo erg.quote:
Leer hem eens mikkenquote:
Ik woon boven de rivier dus is het PATAT.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FRIET WANT DE F KOMT VOOR DE P
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar woon je niet meer dus dan is het toch niet zo erg.
ok kloptquote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar woon je niet meer dus dan is het toch niet zo erg.
Ja maar hier in de geciviliseerde provincies is het FRIET.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivier dus is het PATAT.
Lol.quote:
* Choco mompelt een flauw grapjequote:
Nou zou je je toch achter je oren moeten krabben als blijkt dat je hetzelfde soort spraakgebrek hebt als de Belgenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar hier in de geciviliseerde provincies is het FRIET.
Zullen we het erop houden dat een ieder dan maar gewoon mag zeggen wat ie wil, jij friet, ik patat.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar hier in de geciviliseerde provincies is het FRIET.
Deze was daar nog beter geschikt voorquote:
Kom vechten danquote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zou je je toch achter je oren moeten krabben als blijkt dat je hetzelfde soort spraakgebrek hebt als de Belgen
Vooruit, daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen we het erop houden dat een ieder dan maar gewoon mag zeggen wat ie wil, jij friet, ik patat.
Ja, maar het lukt me om hem niet in te koppen.quote:
Dat lukt Oranje ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar het lukt me om hem niet in te koppen.
Frietje oorlog klinkt wel weer heel raar hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom vechten dan
[..]
Vooruit, daar kan ik mee leven.
Frietje oorlog is niet nodig
De wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:
Broodje kroket dan maar?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Frietje oorlog klinkt wel weer heel raar hoor.Patatje oorlog klinkt beter.
Voor mij.
Lekker hoor....quote:
Liever een broodje frikandel.quote:
Zou wat zijn als ze nu scoren.quote:
Vooruit dan.quote:
quote:
Ja maar deze helft blijft de brilstand.quote:
Lol, ik zag net ergens een foto daarvan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar deze helft blijft de brilstand.
Klopt. Ik ben benieuwd of er nog gescoord gaat worden.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben benieuwd of er nog gescoord gaat worden.
Ja en een Tamagotchiquote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een grappige namen hoor ik heel de tijd.
Komt ook iedere keer een auto voorbij.
We gaan het zien zo, of niet.quote:
quote:
Positief denken. NL gaat gewoon scoren.quote:
OK omdat jij het zegt !!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Positief denken. NL gaat gewoon scoren.
Zeker..quote:
Zo is hetquote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Positief denken. NL gaat gewoon scoren.
Hij is al weer wat strakker ,,, was erger..quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, die heeft wel een plofkop gekregen, is dat van der Vaart of zo?
Doet Silvie het beter en dat ik hem nog herkende, vroeger toch schijnbaar genoeg gezien om dingen nog te weten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is al weer wat strakker ,,, was erger..
Hij geniet van het leven..quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
En gelijk heeft hij.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Je bent prima op de hoogtequote:Op zondag 14 juni 2026 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
Airco in een stadion, dat had ik 30 jaar geleden ook nooit kunnen bedenken.
Oeh ik zag koeman, zeg ik dat goed?
Potverdikkeme, ik weet toch meer dan ik dacht van voetbal.
Silvie digt gold en casht elke paar jaarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doet Silvie het beter en dat ik hem nog herkende, vroeger toch schijnbaar genoeg gezien om dingen nog te weten.
Ik herken alleen de oude lullen volgens mij. Tenzij er weer een zoon meespeelt van 1 van die oude lullen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent prima op de hoogte
Moet toegeven dat ik niet eens meer al die spelers herken die er nu op het veld staan
Hij schijnt goed te zijn maar ik zie hem er nooit eentje inschoppen ongeveerquote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, dat was die NL naam.
Zal malen veel malen over het niet scoren.
Ook voor haar geldt, groot gelijk heeft ze.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Silvie digt gold en casht elke paar jaar
Koeman heb ik nog tegenover gestaan op het veld .. hij was 14 of 15 ik 16 ...quote:Op zondag 14 juni 2026 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
Airco in een stadion, dat had ik 30 jaar geleden ook nooit kunnen bedenken.
Oeh ik zag koeman, zeg ik dat goed?
Potverdikkeme, ik weet toch meer dan ik dacht van voetbal.
Misschien vandaag dan wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij schijnt goed te zijn maar ik zie hem er nooit eentje inschoppen ongeveer
Ze hebben gescoord.quote:
Gingen ze daar geen verbod op invoeren, iets met hersenletsel daardoor.quote:
Er is wel over geluld aar dat komt er niet door blijkbaarquote:Op zondag 14 juni 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gingen ze daar geen verbod op invoeren, iets met hersenletsel daardoor.
van gister nog want kon het niet op in 1 keer. smaakte redelijk oke moet ik zeggen.quote:
Hopelijk smaakte het.quote:
Ik heb er niks mee .eequote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Redelijk ok met sushi, dat merk je morgen dan wel. Of niet.
nooit last van gehad later, maar deze smaakte wel oke.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Redelijk ok met sushi, dat merk je morgen dan wel. Of niet.
Ik ook niet.quote:
Dan zal het wel goed zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nooit last van gehad later, maar deze smaakte wel oke.
nouja het zijn die standaard bakjes dan. met zwarte bodem waarvan ik vermoed komt gewoon uit diepvries ook.quote:
Ik vind het eigenlijk niet te vretenquote:
Barbaarquote:Op zondag 14 juni 2026 23:18 schreef kree het volgende:
Naja als je ze er gewoon inprikt werkt het ook als een vork.
ja maar dat is sowieso niks wat je thuisbezorgd krijgt hier?quote:
Dat laatste klopt, dus helemaal prima toch.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het zijn die standaard bakjes dan. met zwarte bodem waarvan ik vermoed komt gewoon uit diepvries ook.
Maar oke het smaakte voor mij prima, en daar gaat het om
gehele. jah weet het. maar kan niet omgaan met die stokjes ofzo soort van.quote:
1500 zit er in de pot .... de helft gaat naar ons danquote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk gaat Mario gelijk krijgen voor zijn gokscore
Van mij mag hij het zelf houden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
1500 zit er in de pot .... de helft gaat naar ons dan
Dan moet ie ons tracterenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk gaat Mario gelijk krijgen voor zijn gokscore
ben je zoetekauw ja? ik sla meestal toetjes over eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie ons tracteren
[ afbeelding ]
Virtueel trakteren mag zeker maar als hij wint moet hij wat voor zijn mutti kopen, vind ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie ons tracteren
[ afbeelding ]
Ik zeg geen nee tegen taartquote:Op zondag 14 juni 2026 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ben je zoetekauw ja? ik sla meestal toetjes over eigenlijk.
oja NL moest spelen, mss nog ff intunen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar nog een half uur ... laten we er nog wat meer in schoppen
NL dan he, wel goed zeggen/tikken, je weet maar nooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar nog een half uur ... laten we er nog wat meer in schoppen
hangt er beetje van af bij mij, meestal al teveel dan gegeten en hoeft het van mij niet meer nog.quote:
Goed bezig.quote:
quote:
Jij hebt helemaal geen curcus nodig.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:28 schreef kree het volgende:
dit wil ik, maarja moet het allemaal nog gaan leren. maar beetje doel voor komend jaar dit voor mij
Denk zoiets meer. Bekijk deze YouTube-video
Maar eerst maar eens cursus.
nou toch wel. dat sturen is wss niet zo moeilijk, hoe te starten en landen wel. Maar wie weet.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen curcus nodig.
Daar komen de noten vandaanquote:Op zondag 14 juni 2026 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou toch wel. dat sturen is wss niet zo moeilijk, hoe te starten en landen wel. Maar wie weet.
Wacht nog op wat info over cursus in macedonie.
check de stats Mario ,.. dat kun jequote:Op zondag 14 juni 2026 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zijn de goals binnen
1 Minute gevallen?
Je kan het.quote:
Nee, tafeltennis.quote:
Jij ook al?quote:
quote:
Spannend hé.quote:
Echt wel, zeker omdat de tegenstander Japan is, die zijn daar extra goed in.quote:
Zekers, dat is wel te zien ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel, zeker omdat de tegenstander Japan is, die zijn daar extra goed in.
Dat kan ook, van normaal of zo.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
dat liedje toch?
en ik denk "oehoe oehoe"
Morgen?quote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook, van normaal of zo.
Nadat ik het had ingevoerd dacht ik, oh een uil.
Oh ja, die ken ik ook. En inderdaad. Dan houden we het op dit liedje.quote:
Voetbal kan heel leuk zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik dacht dat jij voetbal leuk vond. Of alleen maar Ajax dan of zo.
Ik vind dat een kutplaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik ook. En inderdaad. Dan houden we het op dit liedje.
Aha, ja dat weet ik allemaal niet dus kan nu kijken zonder al die extra irritaties.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetbal kan heel leuk zijn
NL is al jaren smerig,
en dan die ******* als koots
Nu zal gullit wel weer boos worden
Dat zal ik maar niet zeggen, ik wil geen ban.quote:
Dat is helemaal prima.quote:
Dit toernooi is hoe dan ookquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja dat weet ik allemaal niet dus kan nu kijken zonder al die extra irritaties.
vrees met grote vrezen voor NL in de rest van dit hele WK. Maarja je weet nooit he.quote:
Ok, weet ik dat ook weer.quote:
Hmmmm, een KUTplaat,quote:
Nou nou, rustig, denk aan je hart.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit toernooi is hoe dan ook![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal is zo'n toernooi pas leuk als NL naar huis is.
Laatste keer dat NL leuk was was met Van Basten als coach. Toen ze nog lieten zien wat voetbal eigenlijk is.
Alsof alles aan de koots ligt ..? Je staat als speler toch op het veld en moet het zelf doen ...quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetbal kan heel leuk zijn
NL is al jaren smerig,
en dan die ******* als koots
Nu zal gullit wel weer boos worden
Mijn hart gaan ze morgen wel weer bekijkenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, rustig, denk aan je hart.Het is maar voetbal.
In theorie heb je heel erg gelijk,quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof alles aan de koots ligt ..? Je staat als speler toch op het veld en moet het zelf doen ...
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hart gaan ze morgen wel weer bekijken
Is het de mening van het publiek toch ..quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie heb je heel erg gelijk,
maar, in praktijk .......
Zullen ze me morgen wel vertellenquote:
quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het de mening van het publiek toch ..
dit jaquote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef chufi het volgende:
Er is gewoon geen synergie tussen de spelers en daarom werkt het niet ,, En Memphis is never de oplossing
Uhuh inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef chufi het volgende:
Er is gewoon geen synergie tussen de spelers en daarom werkt het niet ,, En Memphis is never de oplossing
Waren ze vroeger echt beter of de rest gewoon slechter?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef kree het volgende:
weet je wat ik altijd denk he met voetbal ook. ze krijgen echt vermogens betaald ook? Dus mag je iets van ze verwachten ofzo?
jaren al is NL niet meer zo goed als ze vroeger waren.
hmmm ik denk dat het meer was vroeger hecht team enzo. en uit Holland (zoals het wmb zou moeten zijn(. dat hele aankopen van goeie spelers (of ze dachten). deed er niet goed aan.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren ze vroeger echt beter of de rest gewoon slechter?
Het wisselt gewoon.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou ik wens ze alle goeds, maar denk niet dat ze het tot kwart gaan redden helaas.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wisselt gewoon.
Soms heb je een goed team, soms heb je een matig team.
En NL heb al te lang een matig tot zwak team.
Hoe simpel wil je het hebben ... De trainer staat niet in het veld en speelt niet ... In het veld doe je vaak meer op je gevoelquote:
quote:
de rest is beter geworden ...quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In theorie heb je echt gelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe simpel wil je het hebben ... De trainer staat niet in het veld en speelt niet ... In het veld doe je vaak meer op je gevoel
Ik ben echt niet meer goed op de hoogte van de spelers tegenwoordig dus ik kan dan niet echt een mening hebben.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ik denk dat het meer was vroeger hecht team enzo. en uit Holland (zoals het wmb zou moeten zijn(. dat hele aankopen van goeie spelers (of ze dachten). deed er niet goed aan.
owh ik ook hoor wat volg voetval verder niet zo, behalve WK enzo.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meer goed op de hoogte van de spelers tegenwoordig dus ik kan dan niet echt een mening hebben.
En we zullen het zien komende weken, of ze er nog iets van gaan bakken.
Wat ik al tegen Kree zei, ik weet er momenteel te weinig van, de spelers. Wel jammer dat het nu niet zo'n best team is.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wisselt gewoon.
Soms heb je een goed team, soms heb je een matig team.
En NL heb al te lang een matig tot zwak team.
Oh ja, die is jarig. Helemaal vergeten.quote:
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:13 schreef kree het volgende:
denk choco en ik zijn allemaal niet op de hoogte enzo
Maargoed vinden we nog leuk dat NL wil winnen
dit ja en zo denk ik ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.
Dat zeker, is al voorbij mijn bedtijd.quote:
wie weet. ik hoop nog steeds dat NL kan winnen. maar toch he vond het allemaal weer te lafjes en niet aanvallende genoeg. zeker niet als ze voorstaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:20 schreef chufi het volgende:
Ach Japan was de zwaarste tegenstander en dat is inmiddels gebleken .. Zweden en Tunesie ruimen we ruimschoots op
WK dusquote:Op maandag 15 juni 2026 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.
Er is nog weinig overtuigents geweest dat er uit sprong ,, Op Duitsland eerder vandaag na, maar ja tegen Curacao is het toch ook wel simpel winnen .. geen 10-0 maar 5-1quote:Op maandag 15 juni 2026 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
wie weet. ik hoop nog steeds dat NL kan winnen. maar toch he vond het allemaal weer te lafjes en niet aanvallende genoeg. zeker niet als ze voorstaan.
lol ik niet eigenlijk. omdat voetbal me niet zoveel boeit/quote:
quote:
ik heb nog hoop. en hoop echt ook en sta voor NL.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is nog weinig overtuigents geweest dat er uit sprong ,, Op Duitsland eerder vandaag na, maar ja tegen Curacao is het toch ook wel simpel winnen .. geen 10-0 maar 5-1
Eerst zien, dan gelovenquote:
Tunesie won bijna van Oostenrijk , maar Zweden was kansloos tegen Norway ... zoiets .. Moet kunnenquote:
Daarom zeg ik, eerst zien, dan geloven,quote:Op maandag 15 juni 2026 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tunesie won bijna van Oostenrijk , maar Zweden was kansloos tegen Norway ... zoiets .. Moet kunnen
wat is die en tegen wie en wanneer?quote:
Alles kan, maar niet voor Nederlandquote:Op maandag 15 juni 2026 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, eerst zien, dan geloven,
want ja, het kan.
Nederland heeft vandaag ook netjes 2 keer gewonnenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet voor NederlandMaar wie weet
Zweden of Tunesie ... ik weet ook niet wie we eerst krijgenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat is die en tegen wie en wanneer?
ik volg het niet genoeg
ik heb ook niet weinig hoop voor dat WK. maargoed denk het kan nog wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet voor NederlandMaar wie weet
thanks. ik volg het beertje zijdelings.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zweden of Tunesie ... ik weet ook niet wie we eerst krijgen
hokky ja maar daar liggen de verschillen nog wel ff andersquote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland heeft vandaag ook netjes 2 keer gewonnen
Nou ja, gisteren gingen de heren nog op hun bekquote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
hokky ja maar daar liggen de verschillen nog wel ff anders
die had ik gemistquote:Op maandag 15 juni 2026 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren gingen de heren nog op hun bek
Nee, de dames deden het erg goedquote:
Trump resort toch?quote:
nope, alleen met mevr Koenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het land van 2e hands Mercedesen .. goede reis .. Met de hele familie nog of
ik wil daar nog heen nl. na alles balkan reis, dus heel benieuwd.quote:
Nieuwe tijd is aangebroken zonder de kids.. Fijne vakantie Koen .. Albanie heeft hele mooie stukjes aardequote:
thanks man, komt goedquote:Op maandag 15 juni 2026 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe tijd is aangebroken zonder de kids.. Fijne vakantie Koen .. Albanie heeft hele mooie stukjes aarde
Aw,quote:
Albanië is niet zo ver?quote:
yep, anders kost de reis daarnaartoe al teveel tijd.quote:
Hoop dat de rellen genoeg zijn jaquote:
Heb je een rondreis?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig kom ik pas op het einde in Tirana
auto huren is goed idee wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, anders kost de reis daarnaartoe al teveel tijd.
En ik rijd electrisch, dat gaat daar niet goedkomen
Leuk, veel plezierquote:
je bent 4 tot 6 dagen kwijt aan de reis ... + benzine kosten + toll + overnachting etcquote:Op maandag 15 juni 2026 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Albanië is niet zo ver?
eentje die ik niet had gehad nu trouwens na ff rondreizen in balkan landen.
Het is reden;ijk goedkoop om te vliegen daar maar?
nee joh vliegen is 2 uur of ietsjes meer. tis balkan/. daar alles sowieso goedkoper.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent 4 tot 6 dagen kwijt aan de reis ... + benzine kosten + toll + overnachting etc
Maar goed het is aan Koen of mevr
Gewoon ff zoeken op internet of rondkijken met Streetview Mario ..quote:Op maandag 15 juni 2026 00:56 schreef mario390 het volgende:
Ik weest niet dat albanie mooi is ik weet nur Kroatien is supermooi
En Oostenrijk?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:56 schreef mario390 het volgende:
Ik weest niet dat albanie mooi is ik weet nur Kroatien is supermooi
Valt best mee geloof ik.quote:
Wat ik gezien heb, alleen Wenen en vanuit de trein, was mooi ja.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook mooi volgens mij... Ik hou meer van wat afwissellend landschap ipv alleen vlak
40+ jaar geleden of zo was ik er met een Geologische excursie .. dan zie je vaak net ff wat andersquote:Op maandag 15 juni 2026 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb, alleen Wenen en vanuit de trein, was mooi ja.
Nee sorry .. ik heb die behoefte niet .. Kijk wel naar anderen ..quote:Op maandag 15 juni 2026 01:12 schreef kree het volgende:
wie wil mee paragliden cursus dan enzo in macedonie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag hopen dat je dan wat andere dingen zietquote:Op maandag 15 juni 2026 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ jaar geleden of zo was ik er met een Geologische excursie .. dan zie je vaak net ff wat anders
Je kan in Brazilie goed bungeejumpen?quote:Op maandag 15 juni 2026 01:12 schreef kree het volgende:
wie wil mee paragliden cursus dan enzo in macedonie?
Toen ik daar was deden ze er nog niet aan of ben ik het niet tegen gekomenquote:Op maandag 15 juni 2026 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan in Brazilie goed bungeejumpen?
Of ze lagen al op de grond?quote:Op maandag 15 juni 2026 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik daar was deden ze er nog niet aan of ben ik het niet tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |