thanks. ik volg het beertje zijdelings.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zweden of Tunesie ... ik weet ook niet wie we eerst krijgen
hokky ja maar daar liggen de verschillen nog wel ff andersquote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland heeft vandaag ook netjes 2 keer gewonnen
Nou ja, gisteren gingen de heren nog op hun bekquote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
hokky ja maar daar liggen de verschillen nog wel ff anders
die had ik gemistquote:Op maandag 15 juni 2026 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren gingen de heren nog op hun bek
Nee, de dames deden het erg goedquote:
Trump resort toch?quote:
nope, alleen met mevr Koenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het land van 2e hands Mercedesen .. goede reis .. Met de hele familie nog of
ik wil daar nog heen nl. na alles balkan reis, dus heel benieuwd.quote:
Nieuwe tijd is aangebroken zonder de kids.. Fijne vakantie Koen .. Albanie heeft hele mooie stukjes aardequote:
thanks man, komt goedquote:Op maandag 15 juni 2026 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe tijd is aangebroken zonder de kids.. Fijne vakantie Koen .. Albanie heeft hele mooie stukjes aarde
Aw,quote:
Albanië is niet zo ver?quote:
yep, anders kost de reis daarnaartoe al teveel tijd.quote:
Hoop dat de rellen genoeg zijn jaquote:
Heb je een rondreis?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig kom ik pas op het einde in Tirana
auto huren is goed idee wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, anders kost de reis daarnaartoe al teveel tijd.
En ik rijd electrisch, dat gaat daar niet goedkomen
Leuk, veel plezierquote:
je bent 4 tot 6 dagen kwijt aan de reis ... + benzine kosten + toll + overnachting etcquote:Op maandag 15 juni 2026 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Albanië is niet zo ver?
eentje die ik niet had gehad nu trouwens na ff rondreizen in balkan landen.
Het is reden;ijk goedkoop om te vliegen daar maar?
nee joh vliegen is 2 uur of ietsjes meer. tis balkan/. daar alles sowieso goedkoper.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent 4 tot 6 dagen kwijt aan de reis ... + benzine kosten + toll + overnachting etc
Maar goed het is aan Koen of mevr
Gewoon ff zoeken op internet of rondkijken met Streetview Mario ..quote:Op maandag 15 juni 2026 00:56 schreef mario390 het volgende:
Ik weest niet dat albanie mooi is ik weet nur Kroatien is supermooi
En Oostenrijk?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:56 schreef mario390 het volgende:
Ik weest niet dat albanie mooi is ik weet nur Kroatien is supermooi
Valt best mee geloof ik.quote:
Wat ik gezien heb, alleen Wenen en vanuit de trein, was mooi ja.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook mooi volgens mij... Ik hou meer van wat afwissellend landschap ipv alleen vlak
40+ jaar geleden of zo was ik er met een Geologische excursie .. dan zie je vaak net ff wat andersquote:Op maandag 15 juni 2026 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb, alleen Wenen en vanuit de trein, was mooi ja.
Nee sorry .. ik heb die behoefte niet .. Kijk wel naar anderen ..quote:Op maandag 15 juni 2026 01:12 schreef kree het volgende:
wie wil mee paragliden cursus dan enzo in macedonie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag hopen dat je dan wat andere dingen zietquote:Op maandag 15 juni 2026 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ jaar geleden of zo was ik er met een Geologische excursie .. dan zie je vaak net ff wat anders
Je kan in Brazilie goed bungeejumpen?quote:Op maandag 15 juni 2026 01:12 schreef kree het volgende:
wie wil mee paragliden cursus dan enzo in macedonie?
Toen ik daar was deden ze er nog niet aan of ben ik het niet tegen gekomenquote:Op maandag 15 juni 2026 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan in Brazilie goed bungeejumpen?
Of ze lagen al op de grond?quote:Op maandag 15 juni 2026 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik daar was deden ze er nog niet aan of ben ik het niet tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |