ben je zoetekauw ja? ik sla meestal toetjes over eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie ons tracteren
[ afbeelding ]
Virtueel trakteren mag zeker maar als hij wint moet hij wat voor zijn mutti kopen, vind ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie ons tracteren
[ afbeelding ]
Ik zeg geen nee tegen taartquote:Op zondag 14 juni 2026 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ben je zoetekauw ja? ik sla meestal toetjes over eigenlijk.
oja NL moest spelen, mss nog ff intunen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar nog een half uur ... laten we er nog wat meer in schoppen
NL dan he, wel goed zeggen/tikken, je weet maar nooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar nog een half uur ... laten we er nog wat meer in schoppen
hangt er beetje van af bij mij, meestal al teveel dan gegeten en hoeft het van mij niet meer nog.quote:
Goed bezig.quote:
quote:
Jij hebt helemaal geen curcus nodig.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:28 schreef kree het volgende:
dit wil ik, maarja moet het allemaal nog gaan leren. maar beetje doel voor komend jaar dit voor mij
Denk zoiets meer. Bekijk deze YouTube-video
Maar eerst maar eens cursus.
nou toch wel. dat sturen is wss niet zo moeilijk, hoe te starten en landen wel. Maar wie weet.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen curcus nodig.
Daar komen de noten vandaanquote:Op zondag 14 juni 2026 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou toch wel. dat sturen is wss niet zo moeilijk, hoe te starten en landen wel. Maar wie weet.
Wacht nog op wat info over cursus in macedonie.
check de stats Mario ,.. dat kun jequote:Op zondag 14 juni 2026 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zijn de goals binnen
1 Minute gevallen?
Je kan het.quote:
Nee, tafeltennis.quote:
Jij ook al?quote:
quote:
Spannend hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |