van gister nog want kon het niet op in 1 keer. smaakte redelijk oke moet ik zeggen.quote:
Hopelijk smaakte het.quote:
Ik heb er niks mee .eequote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Redelijk ok met sushi, dat merk je morgen dan wel. Of niet.
nooit last van gehad later, maar deze smaakte wel oke.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Redelijk ok met sushi, dat merk je morgen dan wel. Of niet.
Ik ook niet.quote:
Dan zal het wel goed zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nooit last van gehad later, maar deze smaakte wel oke.
nouja het zijn die standaard bakjes dan. met zwarte bodem waarvan ik vermoed komt gewoon uit diepvries ook.quote:
Ik vind het eigenlijk niet te vretenquote:
Barbaarquote:Op zondag 14 juni 2026 23:18 schreef kree het volgende:
Naja als je ze er gewoon inprikt werkt het ook als een vork.
ja maar dat is sowieso niks wat je thuisbezorgd krijgt hier?quote:
Dat laatste klopt, dus helemaal prima toch.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het zijn die standaard bakjes dan. met zwarte bodem waarvan ik vermoed komt gewoon uit diepvries ook.
Maar oke het smaakte voor mij prima, en daar gaat het om
gehele. jah weet het. maar kan niet omgaan met die stokjes ofzo soort van.quote:
1500 zit er in de pot .... de helft gaat naar ons danquote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk gaat Mario gelijk krijgen voor zijn gokscore
Van mij mag hij het zelf houden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
1500 zit er in de pot .... de helft gaat naar ons dan
Dan moet ie ons tracterenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk gaat Mario gelijk krijgen voor zijn gokscore
ben je zoetekauw ja? ik sla meestal toetjes over eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie ons tracteren
[ afbeelding ]
Virtueel trakteren mag zeker maar als hij wint moet hij wat voor zijn mutti kopen, vind ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie ons tracteren
[ afbeelding ]
Ik zeg geen nee tegen taartquote:Op zondag 14 juni 2026 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ben je zoetekauw ja? ik sla meestal toetjes over eigenlijk.
oja NL moest spelen, mss nog ff intunen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar nog een half uur ... laten we er nog wat meer in schoppen
NL dan he, wel goed zeggen/tikken, je weet maar nooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar nog een half uur ... laten we er nog wat meer in schoppen
hangt er beetje van af bij mij, meestal al teveel dan gegeten en hoeft het van mij niet meer nog.quote:
Goed bezig.quote:
quote:
Jij hebt helemaal geen curcus nodig.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:28 schreef kree het volgende:
dit wil ik, maarja moet het allemaal nog gaan leren. maar beetje doel voor komend jaar dit voor mij
Denk zoiets meer. Bekijk deze YouTube-video
Maar eerst maar eens cursus.
nou toch wel. dat sturen is wss niet zo moeilijk, hoe te starten en landen wel. Maar wie weet.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen curcus nodig.
Daar komen de noten vandaanquote:Op zondag 14 juni 2026 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou toch wel. dat sturen is wss niet zo moeilijk, hoe te starten en landen wel. Maar wie weet.
Wacht nog op wat info over cursus in macedonie.
check de stats Mario ,.. dat kun jequote:Op zondag 14 juni 2026 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zijn de goals binnen
1 Minute gevallen?
Je kan het.quote:
Nee, tafeltennis.quote:
Jij ook al?quote:
quote:
Spannend hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |